Ik denk niet dat omvolking een doel op zich is. Het economisch tot in de oneindigheid moeten groeien wel: anders kunnen de monetaire schulden niet meer verder de toekomst ingeduwd worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Mijn definitie van omvolking is het moedwillig in stand houden van de massa-immigratie met als doel of resultaat de oorspronkelijke bevolking te reduceren/laten verdwijnen. Dat is hier gewoon aan de gang.
Ik vind het niet eens zo heel relevant of er al dan niet een groter doel achter zit en zie het niet los van elkaar. De demografische transformatie van Nederland is aan de gang en realiteit. Massale immigratie wordt doelbewust in stand gehouden en op vlakken zelfs aantrekkelijker gemaakt. Over een aantal decennia zal Nederland onherkenbaar veranderd zijn, omdat overwegend autochtone generaties zullen te komen overlijden.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat omvolking een doel op zich is. Het economisch tot in de oneindigheid moeten groeien wel: anders kunnen de monetaire schulden niet meer verder de toekomst ingeduwd worden.
Yes, de wereld economie draaiende houden gaat voor alles, vooral Rutte was daar een ster in.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat omvolking een doel op zich is. Het economisch tot in de oneindigheid moeten groeien wel: anders kunnen de monetaire schulden niet meer verder de toekomst ingeduwd worden.
Het verwateren en verzwakken van nationale identiteit is wel een doel op zich. De staat maximale controle over de burger geven ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hier ook meegemaakt. Nieuwe buurvrouw, hier geboren, praat plaatselijk dialect, loopt in spijkerbroek en bloesje, met hoofddoekje losjes om haar hoofd. Gaat 1 keer op vakantie naar Marokko en loopt nu volledig ingepakt in lange jurk met strakke hoofddoek.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En de vrouwen vinden het prima. https://www.npodoc.nl/artikelen/prison-sisters
Sara liet haar vriendje overkomen en en giechelde van te voren dat hij er maar aan moest wennen hoe ze zich had aangepast aan het normale leven in Zweden. Binnen 2 weken na zijn aankomst liep ze weer in burka en verbrak de omgang met haar Zweedse vrienden.....
Omvolking niet, maar de islam tot wereldreligie maken, wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ach, dat heb je aan de andere kant ook met extreemlinks.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Demense willen maar wat graag erin trappen want ze zegt toch gewoon waar het op staat???! Alleen vinden demense het dan niet zo leuk als je hun standpunten extreemrechts noemt. Dát is het 'probleem'.
Rutte zat altijd zo vrolijk rond te huppelen als het BNP weer was gestegen. Alles leuk en aardig, maar voor de gewone man is eigenlijk alleen het BNP per hoofd van de bevolking van enige betekenis. En dan ook alleen als die stijging ook in ieders zakken terecht komt, in plaats van bij een enkeling.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:37 schreef MichaelScott het volgende:
Uiteindelijk is ditde Taliban een slechte zaak voor alle Afghaanse vrouwen.
Dat zou meteen het innemen van de verblijfsvergunning moeten betekenen. Dan hebben ze gelogen in hun aanvraag.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel zo gek worden dat Afghaanse vrouwen hier asiel krijgen omdat ze bijv door hun man mishandeld worden en daarna doodleuk familie hereniging aanvragen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |