abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:23:30 #126
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220907429
B-)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 18:26:36 #127
388664 crew  Dotteke
pi_220907444
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:15 schreef Fogel het volgende:

[..]
Wat kost ijs bij de koffielocatie?
Het is lunchroom met een ijssalon in een :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 28 mei 2026 @ 18:26:38 #128
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220907445
Fc utrecht is goed
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 18:27:08 #129
388664 crew  Dotteke
pi_220907448
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:20 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik heb vanmiddag m'n museum kaart gebruikt om naar het toilet te gaan bij Het Huis van Hilde, daar m'n telefoon op te laden terwijl ik een bakje koffie dronk, en daarna snel nog even een tentoonstelling bekeken over de romeinen in Krommenie. Ik was dik drie uur te vroeg voor m'n afspraak bij Parnassia :') kopje koffie was 3 euro. Had ik er wel voor over.
Ik vind het een hoop geld voor een bakkie koffie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 28 mei 2026 @ 18:28:28 #130
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220907453
Omw to den Dolder
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 18:32:59 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220907474
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:28 schreef Paul het volgende:
Omw to den Dolder
Ah, je verlof is voorbij en je moet terug naar de kliniek?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220907482
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:32 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ah, je verlof is voorbij en je moet terug naar de kliniek?
In een dwangbuis, met minstens 7 verschillende leuren pillen achter de kieuwen.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 18:36:03 #134
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220907490
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:33 schreef ToT het volgende:

[..]
In een dwangbuis, met minstens 7 verschillende leuren pillen achter de kieuwen.
Een spuitje is effectiever, heb ik uit ervaring meegemaakt tijdens mijn laatste opname
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220907494
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:36 schreef DJMO het volgende:

[..]
Een spuitje is effectiever, heb ik uit ervaring meegemaakt tijdens mijn laatste opname
-O-
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 18:38:19 #136
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220907503
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:36 schreef ToT het volgende:

[..]
-O-
Knul had een psychose aanval. Spuit lorazepam er in en de volgende ochtend verklaarde hij nog nog nooit zo lekker geslapen te hebben _O- Wist helemaal niets meer van de avond ervoor.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220907505
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:38 schreef DJMO het volgende:

[..]
Knul had een psychose aanval. Spuit lorazepam er in en de volgende ochtend verklaarde hij nog nog nooit zo lekker geslapen te hebben _O- Wist helemaal niets meer van de avond ervoor.
Ah! _O-
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 18:40:39 #138
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220907514
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:38 schreef ToT het volgende:

[..]
Ah! _O-
De rest van de afdeling kon hem wel wurgen, want wij hadden gezien wat er gebeurde maar mochten er niet met elkaar over praten etc. Niemand anders deed die nacht ook maar een oog dicht bij wijze van spreken.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220907519
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:40 schreef DJMO het volgende:

[..]
De rest van de afdeling kon hem wel wurgen, want wij hadden gezien wat er gebeurde maar mochten er niet met elkaar over praten etc. Niemand anders deed die nacht ook maar een oog dicht bij wijze van spreken.
-O- Joy.....

.....en bolk!
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 18:43:10 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220907528
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:41 schreef ToT het volgende:

[..]
-O- Joy.....

.....en bolk!
Het was een leerzame periode zullen we maar zeggen ? :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  FOK!mycroftheld donderdag 28 mei 2026 @ 18:44:25 #141
128465 Wrapster
pi_220907541
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Hai :W

Tijd voor koffie!

[ afbeelding ]
Ze is je wederom dankbaar :Y

SPOILER: NSFW
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft FOK verlaten
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:45:24 #142
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220907545
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:21 schreef DJMO het volgende:

[..]
Maar de volgende keer krijg ik m'n koffie wel gratis he @:Starhopper? :P
Ja volgende keer trakteer ik :T
pi_220907555
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:43 schreef DJMO het volgende:

[..]
Het was een leerzame periode zullen we maar zeggen ? :')
Bij mij in het herstellingsoord werd er eentje er uit geknikkerd omdat ze met een paar anderen een terrasje had gepakt en daar van een pintje had gesnoept.
Iemand anders die in haar thuissituatie de gevolgen van een drinkende partner aan den lijve had ondervonden, voelde zich zwaar onveilig toen ze die andere bewoonster een goudgele blonde rakker zag happen, dus werd diegene die in het zonnetje op dat terrasje had gezeten er uit getrapt.

Iedereen was het er mee oneens, maar regels zijn regels, en toen die dame in de eetzaal een brief ging voorlezen die ze van haar dierbare vriend Herman Brood had ontvangen waarin stond hoe geweldig ze was, had ze gelijk alle goodwill verloren en keek niemand naar haar om toen ze vertrok.
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:52:33 #144
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220907581
Ik had deze TT
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:53:08 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220907586
quote:
80s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:52 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik had deze TT
Wat ga je lijmen dan
pi_220907595
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:53 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wat ga je lijmen dan
Misschien snuift hij het wel van die paal? :P
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 28 mei 2026 @ 18:55:24 #147
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220907598
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:32 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ah, je verlof is voorbij en je moet terug naar de kliniek?
HOU OP MET MIJ PESTEN HOU OP
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  FOK!mycroftheld donderdag 28 mei 2026 @ 18:58:14 #148
128465 Wrapster
pi_220907604
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:55 schreef ToT het volgende:

[..]
Misschien snuift hij het wel van die paal? :P
Lijm of wit poeder?
heeft FOK verlaten
pi_220907606
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:55 schreef Paul het volgende:

[..]
HOU OP MET MIJ PESTEN HOU OP
Je bent knorrig als je honger hebt. Tijd voor je hapje.

pi_220907608
quote:
11s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:58 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Lijm of wit poeder?
Lijm in dit geval he! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')