Het is lunchroom met een ijssalon in eenquote:
Ik vind het een hoop geld voor een bakkie koffiequote:Op donderdag 28 mei 2026 18:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag m'n museum kaart gebruikt om naar het toilet te gaan bij Het Huis van Hilde, daar m'n telefoon op te laden terwijl ik een bakje koffie dronk, en daarna snel nog even een tentoonstelling bekeken over de romeinen in Krommenie. Ik was dik drie uur te vroeg voor m'n afspraak bij Parnassiakopje koffie was 3 euro. Had ik er wel voor over.
Ah, je verlof is voorbij en je moet terug naar de kliniek?quote:
In een dwangbuis, met minstens 7 verschillende leuren pillen achter de kieuwen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ah, je verlof is voorbij en je moet terug naar de kliniek?
Een spuitje is effectiever, heb ik uit ervaring meegemaakt tijdens mijn laatste opnamequote:Op donderdag 28 mei 2026 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
In een dwangbuis, met minstens 7 verschillende leuren pillen achter de kieuwen.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een spuitje is effectiever, heb ik uit ervaring meegemaakt tijdens mijn laatste opname
Knul had een psychose aanval. Spuit lorazepam er in en de volgende ochtend verklaarde hij nog nog nooit zo lekker geslapen te hebbenquote:
Ah!quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Knul had een psychose aanval. Spuit lorazepam er in en de volgende ochtend verklaarde hij nog nog nooit zo lekker geslapen te hebbenWist helemaal niets meer van de avond ervoor.
De rest van de afdeling kon hem wel wurgen, want wij hadden gezien wat er gebeurde maar mochten er niet met elkaar over praten etc. Niemand anders deed die nacht ook maar een oog dicht bij wijze van spreken.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
De rest van de afdeling kon hem wel wurgen, want wij hadden gezien wat er gebeurde maar mochten er niet met elkaar over praten etc. Niemand anders deed die nacht ook maar een oog dicht bij wijze van spreken.
Het was een leerzame periode zullen we maar zeggen ?quote:
Ze is je wederom dankbaarquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Hai
Tijd voor koffie!
[ afbeelding ]
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft FOK verlaten
Ja volgende keer trakteer ikquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Maar de volgende keer krijg ik m'n koffie wel gratis he @:Starhopper?
Bij mij in het herstellingsoord werd er eentje er uit geknikkerd omdat ze met een paar anderen een terrasje had gepakt en daar van een pintje had gesnoept.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het was een leerzame periode zullen we maar zeggen ?
HOU OP MET MIJ PESTEN HOU OPquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ah, je verlof is voorbij en je moet terug naar de kliniek?
Lijm of wit poeder?quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien snuift hij het wel van die paal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |