lekker jezelf wegbezuinigenquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:11 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een AI agent gemaakt zodat mijn collegas daarmee kunnen chatten ipv lastigvallen. Mijn collegas zijn er blij mee en ik ook
Nu "sparren" ze met dat ding en ik heb meer tijd om leuke dingen te doen.
Voorlopig niet.quote:
* Fogel geeft NP een pets op der linkerbilquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel geeft NP een pets op der linkerbil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know, you gonna want me..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
O dan. Niets aan handje tochquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was er wel bij de meetings vanochtend
quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:35 schreef DJMO het volgende:
Maarten is een prima psychiater, maar aan zijn laatste advies aan mij twijfel ik toch wel een beetjeWie weet heeft hij gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Haiquote:
Dankje, heb even lekker kunnen slapenquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:45 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Slaap leker, Wrappie..
Droom maar fijn
HAI SKATTIEquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:57 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Hai..![]()
Zo weinig affectie ook wel..
Zet je auto vast op voorkoelenquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:15 schreef StevenHyde het volgende:
Nog een half uurtje en dan in de hete auto om te gaan etennnnnnnnnnn
Goed idee wel. Moet sowieso 2 mensen ophalen die meerijden. Kan die mensen niet mee frituren in mijn auto.quote:
Oooh nee, meer een manier van uitdrukken dat ik weinig hier benquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Is er iets gebeurd wat je bijna het leven heeft gekost?
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:28 schreef StevenHyde het volgende:
Amy het is wel weer voor die waterfietsdame UI
Goede UI.quote:
O lekker, ik heb hier shoarma in de pan. Beetje sla er bij en een broodje en klaarquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:15 schreef StevenHyde het volgende:
Nog een half uurtje en dan in de hete auto om te gaan etennnnnnnnnnn
Bij orange chicken moet ik nu hier aan denkenquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:56 schreef Fogel het volgende:
Woop woop, extra spicy orange chicken in de vriezer gevonden. Even opwarmen
Jij houdt van ChickenTrump misschienquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij orange chicken moet ik nu hier aan denken
[ afbeelding ]
Ik zit een ijsje te eten, had net het eten opquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Hai
Tijd voor koffie!
[ afbeelding ]
Hey Paulquote:
O ik ben gek op ijsquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik eet nooit ijs. Een bakje kwark heb ik wel, daar begin ik straks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |