abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220907265
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O ik ben gek op ijs :9~
Daar mogen ze mij voor wakker maken
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:57:03 #102
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220907269
Koffie, daar mag je me voor wakker maken. Voor ijs niet. :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 17:57:08 #103
388664 crew  Dotteke
pi_220907270
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Daar mogen ze mij voor wakker maken
Nou dat dan weer niet, zo mogen mij voor niets wakker maken eerlijk gezegd _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:57:30 #104
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220907273
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O ik ben gek op ijs :9~
Neem jij bij een etentje ook altijd ijs als afsluiter?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220907274
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nou dat dan weer niet, zo mogen mij voor niets wakker maken eerlijk gezegd _O-
_O-
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 17:57:42 #106
388664 crew  Dotteke
pi_220907275
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Koffie, daar mag je me voor wakker maken. Voor ijs niet. :P
Zelfs voor koffie mogen ze mij niet wakker maken
IK zeg altijd maar zo als ik wakker ben kan ik genoeg pakken van wat ik lekker vind
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:57:46 #107
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220907276
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nou dat dan weer niet, zo mogen mij voor niets wakker maken eerlijk gezegd _O-
Wel voor de Bolk natuurlijk.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 17:58:11 #108
388664 crew  Dotteke
pi_220907280
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Neem jij bij een etentje ook altijd ijs als afsluiter?
Soms, meestal ben ik al wel vol van het eten.
Maar als ik er een neem is het altijd een dame blanche
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 17:58:24 #109
388664 crew  Dotteke
pi_220907283
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Wel voor de Bolk natuurlijk.
Zelfs dat niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 28 mei 2026 @ 17:59:39 #110
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220907292
Ik neem altijd een koffie of een latte als afsluiter.
Om me vervolgens in de koffie te verslikken als ik tegelijkertijd de bijgevoegde rekening bekijk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 18:01:54 #111
388664 crew  Dotteke
pi_220907308
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik neem altijd een koffie of een latte als afsluiter.
Om me vervolgens in de koffie te verslikken als tegelijkertijd de bijbevoegde rekening bekijk
[ afbeelding ]
gratis tip, de rekening pas bekijken als je de koffie op hebt :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:02:24 #112
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220907313
Ja, dat is ook verstandiger.... :Y
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 18:04:24 #113
388664 crew  Dotteke
pi_220907329
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, dat is ook verstandiger.... :Y
ALleen zie je als besteld al wat het kost :P

Ik vind het uit eten gaan niet meer leuk. Wat ze tegenwoordig vragen aan prijzen vind ik het echt niet meer waard om uit eten te gaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:06:16 #114
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220907342
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ALleen zie je als besteld al wat het kost :P

Ik vind het uit eten gaan niet meer leuk. Wat ze tegenwoordig vragen aan prijzen vind ik het echt niet meer waard om uit eten te gaan
De prijzen zijn soms stevig inderdaad.
Een koffie en een appeltaartje op een terras is in 2 jaar tijd ook serieus een stuk duurder geworden. Gewoon 2 euro erbij.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 18:07:40 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220907349
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 16:43 schreef DJMO het volgende:
Ik ben gek dat ik dit ga vragen maar goed.

[poll=9932]
Nu vraag ik me dus serieus af wie er wat gestemd heeft _O- Die ene stem op zolderkamer autist was ik zelf, en Rob z'n stem weet ik ook, maar ik ben nieuwsgierig _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220907360
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ALleen zie je als besteld al wat het kost :P

Ik vind het uit eten gaan niet meer leuk. Wat ze tegenwoordig vragen aan prijzen vind ik het echt niet meer waard om uit eten te gaan
Gewoon belachelijk ja die Horeca
pi_220907370
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 18:14:00 #118
388664 crew  Dotteke
pi_220907382
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
De prijzen zijn soms stevig inderdaad.
Een koffie en een appeltaartje op een terras is in 2 jaar tijd ook serieus een stuk duurder geworden. Gewoon 2 euro erbij.
Ja hier bij de ijssalon een bakkie koffie 3,80 doeggg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 18:15:16 #119
45833 crew  Fogel
pi_220907392
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja hier bij de ijssalon een bakkie koffie 3,80 doeggg
Wat kost ijs bij de koffielocatie?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 28 mei 2026 @ 18:17:12 #120
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220907398
Ben op UTRECHT centraal
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 18:18:22 #121
45833 crew  Fogel
pi_220907403
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:17 schreef Paul het volgende:
Ben op UTRECHT centraal
Utreggggg
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 18:20:07 #122
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220907412
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja hier bij de ijssalon een bakkie koffie 3,80 doeggg
Ik heb vanmiddag m'n museum kaart gebruikt om naar het toilet te gaan bij Het Huis van Hilde, daar m'n telefoon op te laden terwijl ik een bakje koffie dronk, en daarna snel nog even een tentoonstelling bekeken over de romeinen in Krommenie. Ik was dik drie uur te vroeg voor m'n afspraak bij Parnassia :') kopje koffie was 3 euro. Had ik er wel voor over.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 18:20:40 #123
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220907418
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:17 schreef Paul het volgende:
Ben op UTRECHT centraal
Losers Central _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 18:21:42 #124
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220907422
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:20 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik heb vanmiddag m'n museum kaart gebruikt om naar het toilet te gaan bij Het Huis van Hilde, daar m'n telefoon op te laden terwijl ik een bakje koffie dronk, en daarna snel nog even een tentoonstelling bekeken over de romeinen in Krommenie. Ik was dik drie uur te vroeg voor m'n afspraak bij Parnassia :') kopje koffie was 3 euro. Had ik er wel voor over.
Maar de volgende keer krijg ik m'n koffie wel gratis he @Starhopper? :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 18:21:55 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220907423
4 op een rij
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:23:30 #126
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220907429
B-)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 18:26:36 #127
388664 crew  Dotteke
pi_220907444
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:15 schreef Fogel het volgende:

[..]
Wat kost ijs bij de koffielocatie?
Het is lunchroom met een ijssalon in een :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 28 mei 2026 @ 18:26:38 #128
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220907445
Fc utrecht is goed
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 18:27:08 #129
388664 crew  Dotteke
pi_220907448
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:20 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik heb vanmiddag m'n museum kaart gebruikt om naar het toilet te gaan bij Het Huis van Hilde, daar m'n telefoon op te laden terwijl ik een bakje koffie dronk, en daarna snel nog even een tentoonstelling bekeken over de romeinen in Krommenie. Ik was dik drie uur te vroeg voor m'n afspraak bij Parnassia :') kopje koffie was 3 euro. Had ik er wel voor over.
Ik vind het een hoop geld voor een bakkie koffie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 28 mei 2026 @ 18:28:28 #130
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220907453
Omw to den Dolder
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 18:32:59 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220907474
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:28 schreef Paul het volgende:
Omw to den Dolder
Ah, je verlof is voorbij en je moet terug naar de kliniek?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220907482
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:32 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ah, je verlof is voorbij en je moet terug naar de kliniek?
In een dwangbuis, met minstens 7 verschillende leuren pillen achter de kieuwen.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 18:36:03 #134
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220907490
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:33 schreef ToT het volgende:

[..]
In een dwangbuis, met minstens 7 verschillende leuren pillen achter de kieuwen.
Een spuitje is effectiever, heb ik uit ervaring meegemaakt tijdens mijn laatste opname
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220907494
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:36 schreef DJMO het volgende:

[..]
Een spuitje is effectiever, heb ik uit ervaring meegemaakt tijdens mijn laatste opname
-O-
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 18:38:19 #136
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220907503
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:36 schreef ToT het volgende:

[..]
-O-
Knul had een psychose aanval. Spuit lorazepam er in en de volgende ochtend verklaarde hij nog nog nooit zo lekker geslapen te hebben _O- Wist helemaal niets meer van de avond ervoor.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220907505
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:38 schreef DJMO het volgende:

[..]
Knul had een psychose aanval. Spuit lorazepam er in en de volgende ochtend verklaarde hij nog nog nooit zo lekker geslapen te hebben _O- Wist helemaal niets meer van de avond ervoor.
Ah! _O-
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 18:40:39 #138
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220907514
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:38 schreef ToT het volgende:

[..]
Ah! _O-
De rest van de afdeling kon hem wel wurgen, want wij hadden gezien wat er gebeurde maar mochten er niet met elkaar over praten etc. Niemand anders deed die nacht ook maar een oog dicht bij wijze van spreken.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220907519
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:40 schreef DJMO het volgende:

[..]
De rest van de afdeling kon hem wel wurgen, want wij hadden gezien wat er gebeurde maar mochten er niet met elkaar over praten etc. Niemand anders deed die nacht ook maar een oog dicht bij wijze van spreken.
-O- Joy.....

.....en bolk!
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 28 mei 2026 @ 18:43:10 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220907528
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:41 schreef ToT het volgende:

[..]
-O- Joy.....

.....en bolk!
Het was een leerzame periode zullen we maar zeggen ? :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  FOK!mycroftheld donderdag 28 mei 2026 @ 18:44:25 #141
128465 Wrapster
pi_220907541
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Hai :W

Tijd voor koffie!

[ afbeelding ]
Ze is je wederom dankbaar :Y

SPOILER: NSFW
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft FOK verlaten
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:45:24 #142
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220907545
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:21 schreef DJMO het volgende:

[..]
Maar de volgende keer krijg ik m'n koffie wel gratis he @:Starhopper? :P
Ja volgende keer trakteer ik :T
pi_220907555
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:43 schreef DJMO het volgende:

[..]
Het was een leerzame periode zullen we maar zeggen ? :')
Bij mij in het herstellingsoord werd er eentje er uit geknikkerd omdat ze met een paar anderen een terrasje had gepakt en daar van een pintje had gesnoept.
Iemand anders die in haar thuissituatie de gevolgen van een drinkende partner aan den lijve had ondervonden, voelde zich zwaar onveilig toen ze die andere bewoonster een goudgele blonde rakker zag happen, dus werd diegene die in het zonnetje op dat terrasje had gezeten er uit getrapt.

Iedereen was het er mee oneens, maar regels zijn regels, en toen die dame in de eetzaal een brief ging voorlezen die ze van haar dierbare vriend Herman Brood had ontvangen waarin stond hoe geweldig ze was, had ze gelijk alle goodwill verloren en keek niemand naar haar om toen ze vertrok.
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:52:33 #144
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220907581
Ik had deze TT
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:53:08 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220907586
quote:
80s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:52 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik had deze TT
Wat ga je lijmen dan
pi_220907595
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:53 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wat ga je lijmen dan
Misschien snuift hij het wel van die paal? :P
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 28 mei 2026 @ 18:55:24 #147
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220907598
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:32 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ah, je verlof is voorbij en je moet terug naar de kliniek?
HOU OP MET MIJ PESTEN HOU OP
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  FOK!mycroftheld donderdag 28 mei 2026 @ 18:58:14 #148
128465 Wrapster
pi_220907604
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:55 schreef ToT het volgende:

[..]
Misschien snuift hij het wel van die paal? :P
Lijm of wit poeder?
heeft FOK verlaten
pi_220907606
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:55 schreef Paul het volgende:

[..]
HOU OP MET MIJ PESTEN HOU OP
Je bent knorrig als je honger hebt. Tijd voor je hapje.

pi_220907608
quote:
11s.gif Op donderdag 28 mei 2026 18:58 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Lijm of wit poeder?
Lijm in dit geval he! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')