Nou dat dan weer niet, zo mogen mij voor niets wakker maken eerlijk gezegdquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daar mogen ze mij voor wakker maken
Neem jij bij een etentje ook altijd ijs als afsluiter?quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat dan weer niet, zo mogen mij voor niets wakker maken eerlijk gezegd
Zelfs voor koffie mogen ze mij niet wakker makenquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Koffie, daar mag je me voor wakker maken. Voor ijs niet.
Wel voor de Bolk natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat dan weer niet, zo mogen mij voor niets wakker maken eerlijk gezegd
Soms, meestal ben ik al wel vol van het eten.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neem jij bij een etentje ook altijd ijs als afsluiter?
Zelfs dat nietquote:
gratis tip, de rekening pas bekijken als je de koffie op hebtquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik neem altijd een koffie of een latte als afsluiter.
Om me vervolgens in de koffie te verslikken als tegelijkertijd de bijbevoegde rekening bekijk
[ afbeelding ]
ALleen zie je als besteld al wat het kostquote:
De prijzen zijn soms stevig inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALleen zie je als besteld al wat het kost![]()
Ik vind het uit eten gaan niet meer leuk. Wat ze tegenwoordig vragen aan prijzen vind ik het echt niet meer waard om uit eten te gaan
Nu vraag ik me dus serieus af wie er wat gestemd heeftquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:43 schreef DJMO het volgende:
Ik ben gek dat ik dit ga vragen maar goed.
[poll=9932]
Gewoon belachelijk ja die Horecaquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALleen zie je als besteld al wat het kost![]()
Ik vind het uit eten gaan niet meer leuk. Wat ze tegenwoordig vragen aan prijzen vind ik het echt niet meer waard om uit eten te gaan
Ja hier bij de ijssalon een bakkie koffie 3,80 doegggquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De prijzen zijn soms stevig inderdaad.
Een koffie en een appeltaartje op een terras is in 2 jaar tijd ook serieus een stuk duurder geworden. Gewoon 2 euro erbij.
Wat kost ijs bij de koffielocatie?quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier bij de ijssalon een bakkie koffie 3,80 doeggg
Utregggggquote:
Ik heb vanmiddag m'n museum kaart gebruikt om naar het toilet te gaan bij Het Huis van Hilde, daar m'n telefoon op te laden terwijl ik een bakje koffie dronk, en daarna snel nog even een tentoonstelling bekeken over de romeinen in Krommenie. Ik was dik drie uur te vroeg voor m'n afspraak bij Parnassiaquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier bij de ijssalon een bakkie koffie 3,80 doeggg
Losers Centralquote:
Maar de volgende keer krijg ik m'n koffie wel gratis he @Starhopper?quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag m'n museum kaart gebruikt om naar het toilet te gaan bij Het Huis van Hilde, daar m'n telefoon op te laden terwijl ik een bakje koffie dronk, en daarna snel nog even een tentoonstelling bekeken over de romeinen in Krommenie. Ik was dik drie uur te vroeg voor m'n afspraak bij Parnassiakopje koffie was 3 euro. Had ik er wel voor over.
Het is lunchroom met een ijssalon in eenquote:
Ik vind het een hoop geld voor een bakkie koffiequote:Op donderdag 28 mei 2026 18:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag m'n museum kaart gebruikt om naar het toilet te gaan bij Het Huis van Hilde, daar m'n telefoon op te laden terwijl ik een bakje koffie dronk, en daarna snel nog even een tentoonstelling bekeken over de romeinen in Krommenie. Ik was dik drie uur te vroeg voor m'n afspraak bij Parnassiakopje koffie was 3 euro. Had ik er wel voor over.
Ah, je verlof is voorbij en je moet terug naar de kliniek?quote:
In een dwangbuis, met minstens 7 verschillende leuren pillen achter de kieuwen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ah, je verlof is voorbij en je moet terug naar de kliniek?
Een spuitje is effectiever, heb ik uit ervaring meegemaakt tijdens mijn laatste opnamequote:Op donderdag 28 mei 2026 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
In een dwangbuis, met minstens 7 verschillende leuren pillen achter de kieuwen.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een spuitje is effectiever, heb ik uit ervaring meegemaakt tijdens mijn laatste opname
Knul had een psychose aanval. Spuit lorazepam er in en de volgende ochtend verklaarde hij nog nog nooit zo lekker geslapen te hebbenquote:
Ah!quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Knul had een psychose aanval. Spuit lorazepam er in en de volgende ochtend verklaarde hij nog nog nooit zo lekker geslapen te hebbenWist helemaal niets meer van de avond ervoor.
De rest van de afdeling kon hem wel wurgen, want wij hadden gezien wat er gebeurde maar mochten er niet met elkaar over praten etc. Niemand anders deed die nacht ook maar een oog dicht bij wijze van spreken.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
De rest van de afdeling kon hem wel wurgen, want wij hadden gezien wat er gebeurde maar mochten er niet met elkaar over praten etc. Niemand anders deed die nacht ook maar een oog dicht bij wijze van spreken.
Het was een leerzame periode zullen we maar zeggen ?quote:
Ze is je wederom dankbaarquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Hai
Tijd voor koffie!
[ afbeelding ]
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft FOK verlaten
Ja volgende keer trakteer ikquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Maar de volgende keer krijg ik m'n koffie wel gratis he @:Starhopper?
Bij mij in het herstellingsoord werd er eentje er uit geknikkerd omdat ze met een paar anderen een terrasje had gepakt en daar van een pintje had gesnoept.quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het was een leerzame periode zullen we maar zeggen ?
HOU OP MET MIJ PESTEN HOU OPquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ah, je verlof is voorbij en je moet terug naar de kliniek?
Lijm of wit poeder?quote:Op donderdag 28 mei 2026 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien snuift hij het wel van die paal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |