"Het" is een verwijzing naar haar.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:40 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Met dat inzicht in grammatica kun je me vast uitleggen waar Bontebal het over het ongeboren kind van de Vos had.
De manier waarop drang/dwangpartijen als d66 omgingen met covid maakte dat ik júist FvD volledig ben gaan vertrouwen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:40 schreef Hetekip het volgende:
[..]
De manier waarop FvD met covid omging, maakt dat ik ze niet vertrouw. Dat is geen onzin.
Hoeven we echt geen traan om te laten hoor.quote:
Je komt duidelijk niet uit de regio Rotterdam.quote:
Nee, gelukkig kom ik niet uit een arm paupergat.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:42 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Je komt duidelijk niet uit de regio van Rotterdam.
"Het" is een verwijzing naar de opmerking. "Hoe goor wil je [i]het[i] hebben" = Hoe goor wil je de opmerking hebben
Putje bij paaltje, ze zijn gewoon bang voor haar. net zoals ze dat waren voor Fortuyn - als je die debatten ook goed analyseert dan zie je pas hoe treurig het gesteld is met de Nederlandse politiekquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:08 schreef Weltschmerz het volgende:
O jee, we hebben haar allemaal standpunten in de mond proberen te leggen en toen hebben we een hoepeltje opgehouden maar ze wilde ook daar niet doorheen springen. Gevaarlijk!
Hihaho goeie. Geef nou maar gewoon toe dat je verdachtmaking totale onzin was.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nee, gelukkig kom ik niet uit een arm paupergat.
Tja, ik snap het wel dat een prik vrije keuze zou moeten zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:42 schreef PurifieR het volgende:
[..]
De manier waarop drang/dwangpartijen als d66 omgingen met covid maakte dat ik júist FvD volledig ben gaan vertrouwen.
Die hadden liefst nog mij die prik erin geforceerd.
Nederlanders van Turkse komaf voelen zich blijkbaar ontheemd.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:23 schreef Richestorags het volgende:
De blanke bevolking (en dan met name een bepaalde subset) voelt zich ontheemd en krijgt ook overal te horen dat ze een soort erfzonde hebben. Is niks racistisch aan.
Nee man, het is een verwijzing naar de uitspraak/situatie.quote:
Walgelijke uitspraak.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:42 schreef Harvest89 het volgende:
Hoeven we echt geen traan om te laten hoor.
Vind ik ook niet, huidskleur vind ik niet zo belangrijk. Onoverbrugbare culturele verschillen daarentegen vind ik cruciaal, daarom ben ik in principe altijd anti islam.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:07 schreef William_Papadin het volgende:
. "Op mijn vraag of Forum voor Democratie nog steeds vindt dat Europa en Nederland overwegend blank moet blijven, zei ze niet wat ze had moeten zeggen: nee dat vind ik niet."
Wacht even, is dit niet per definitie waar het hele complottheorie van omvolking over gaat? En nu hebben we politici die hardop spreken dat ze Europa niet meer blank willen hebben?
Ja dat mag je vinden, ik leg echter meteen daarna uit waarom ik die mening heb.quote:
Geen goed woord over voor deze uitspraak, je bent een smerig stuk stront.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als die zijn zin had gekregen was de VS op volle stoom helemaal terug gegaan naar een 17e eeuwse puriteinse theocratie.
jimmyquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is de SP als je het mij vraagt, echter hebben mensen gekozen om die partij te laten creperen.
Ik heb geen idee of jij en PurifieR, zwaar religieuze fanatici zijn of zo. In het geval van niet, mag je blij zijn dat zo'n figuur niet aan de macht is of grote invloed heeft.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen goed woord over voor deze uitspraak, je bent een smerig stuk stront.
Wie zegt dat dat niet zo is dan?quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar dat is het wel. Een Nederlander met een andere huidskleur heeft evenveel recht hier te wonen als een Nederland met een blanke huiskleur.
Dan weet je niet wat dat woord betekent.quote:Elk andere opvatting daarover is racistisch,
Dat dan weer wel, conform de betekenis van het woord.quote:overigens is de opvatting dat blanke mensen een erfzonde hebben eveneens racistisch.
Ja en nee. De oorspronkelijke cultuur van dit land is een inherent blanke cultuur. Zij willen specifiek die cultuur behouden, net als dat de Surinamers bepaalde tradities willen behouden die enigszins los staan van onze cultuur.quote:Een discussie over de effecten van (asiel)migratie op de Nederlandse maatschappij is prima te voeren zonder daar huidskleur aan te koppelen,
Maar hun kinderen mengen uiteindelijk een stuk beter met de bevolking na 1 generatie dan die van een qat kauwende bijstands Somaliër.quote:want die heeft er namelijk niets mee te maken. De blanke oostblokkers zorgen hier ook voor genoeg overlast.
Het beleid doet dat ook.quote:Niet? 5 dagen geleden:
https://fvd.nl/videos/0ZgW_YVhrVI
"Kabinet verkiest Eritreese Abdullah boven blanke Hollander", Milan Schenk (FVD) over discriminatie
Iemand op zijn kledingkeuze of zo aanpakken, om dan een nazi vergelijking te maken, is dan ook weer een tikkeltje facistischquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:57 schreef TLC het volgende:
Die de Vos kleedt zich ook altijd alsof ze de vrouw van goebbels is
De partij is een stuk groter dan Jimmy. Het gaat om de partij standpunten.quote:
Die hele Kirk is compleet over mijn hoofd gewaaid, maar volgens mij mis je daar inderdaad niks aan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als die zijn zin had gekregen was de VS op volle stoom helemaal terug gegaan naar een 17e eeuwse puriteinse theocratie.
Het kabinet Jetten is tot op heden echt een flut kabinet.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, dat hele debat irriteert me enorm.
Komt van Jetten en co dat het er moest komen.
zoals de eerste reactie zegt: ga in het werk en ga dingen oplossen!
Ok Thierry. Misschien wat minder aan de lavendel snuiven.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:58 schreef Viesdik het volgende:
De Schildmaagd van de Lage Landen
Het plein was koud, maar de blik van Lidewij brandde van vastberadenheid.
Ze stond daar niet alleen als leidster, maar ook als moeder; de toekomst van haar ongeboren kind gaf haar de kracht van de Walkuren uit de oude Noordse sagen.
Tegenover haar trok een leger van critici en machtshebbers de messen. Ze zagen haar als een existentiële dreiging voor hun comfortabele status quo en openden de jacht. De lucht hing vol modder, spot en bittere verwensingen.
Ze probeerden haar te demoniseren, haar te brandmerken als het absolute kwaad, in de hoop dat haar stem zou smoren in de wind.
Maar Lidewij week geen millimeter. Met opgeheven zwaard en een schild van pure principes keerde ze zich tegen de storm. Haar stem sneed door het kabaal, herinnerend aan de onverschrokkenheid van Jeanne d'Arc voor de rechters: "Al eist deze strijd mijn eigen leven, ik wijk niet voor jullie tirannie."
Vanuit de ivoren torens van het regime klonken de bevelen om haar te verbannen en het zwijgen op te leggen.
De heersers, badend in de decadentie van het hof, begrepen haar niet.
Ze vreesden haar. Want terwijl de paleispoorten zich sloten voor het gewone volk, zocht Lidewij juist de modder van de straten op.
Zij deelde het brood met de armen en gaf een stem aan de stemlozen. Ze was de personificatie van de ridders van de Ronde Tafel: een baken van gerechtigheid in een tijd van diepe morele crisis.
Steeds meer mensen zagen in haar een strijdster die niet vocht voor eigen gewin, maar als een levend schild die voor haar cultuur en haar mensen stond.
Zij dachten haar te breken nog voor ze goed en wel in het zadel zat.
Maar Lidewij toonde de wereld dat ware moed niet schuilt in de pluche stoelen van de macht, maar in het hart van hen die weigeren te buigen.
Het epos van de schildmaagd was begonnen, en het volk had zijn kampioen gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |