Wat erg.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Welnee. Ik schaam me niet voor koopjes. Goedkoop is altijd positief in mijn ogen.
Dan kennen ze Mikeytt niet. Die gaat gewoon naar de IKEA voor gratis koffie, 2 plantdogs van 75 cent en loopt dat weer naar huis met een aardbeienijsje van 1 euroquote:Op woensdag 27 mei 2026 18:52 schreef sp3c het volgende:
Dit zijn geen koopjes
Dit is aas om je binnen te lokken en meer geld uit te geven
Maar dit is geen ontbijt, dit is gewoon een snack.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bieden iig wel een 1 euro ontbijt aan. Hema en andere zaken waren al gestopt.
Wtf is een plantdogquote:Op woensdag 27 mei 2026 18:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dan kennen ze Mikeytt niet. Die gaat gewoon naar de IKEA voor gratis koffie, 2 plantdogs van 75 cent en loopt dat weer naar huis met een aardbeienijsje van 1 euro
Prima licht ontbijtje. Op de uitweg koop je toch nog zo'n plantdog of ijsje.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dit is geen ontbijt, dit is gewoon een snack.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Goedkoper dan de vlees hotdog
[ afbeelding ]
Nee dat is een snack met later nog een snack.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Prima licht ontbijtje. Op de uitweg koop je toch nog zo'n plantdog of ijsje.
Misschien zo op de motor wel even langs de BK aangezien Duitsland toch niet doorgaat en ik bijna door de afleveringen met Alycia heen ben.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef incel het volgende:
WEJO DIE 1 EURO HAMBURGER BIJ DE BURGERKING
MCDONALDS KAN DE PLEURIS KRIJGEN
Al hoewel ik ze wel beetje droog vind
Je kan beter cheeseburger halen voor 1,50
Of cheeseburger voor 1,50 en hamburger voor 1,00 en dan die hamburger op die cheeseburger doen dan heb je voor 2,50 echt een superieur prijs/kwaliteit snack
Als ze nou double cheeseburger toevoegen voor 2,50 of zo dan ga ik waarschijnlijk 3x per week langs de BKquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Misschien zo op de motor wel even langs de BK aangezien Duitsland toch niet doorgaat en ik bijna door de afleveringen met Alycia heen ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |