abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220900109
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:48 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Welnee. Ik schaam me niet voor koopjes. Goedkoop is altijd positief in mijn ogen.
Wat erg. :*
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 18:52:18 #27
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220900116
Dit zijn geen koopjes

Dit is aas om je binnen te lokken en meer geld uit te geven
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220900138
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:52 schreef sp3c het volgende:
Dit zijn geen koopjes

Dit is aas om je binnen te lokken en meer geld uit te geven
Dan kennen ze Mikeytt niet. Die gaat gewoon naar de IKEA voor gratis koffie, 2 plantdogs van 75 cent en loopt dat weer naar huis met een aardbeienijsje van 1 euro _O_
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220900160
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:24 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Bieden iig wel een 1 euro ontbijt aan. Hema en andere zaken waren al gestopt.
Maar dit is geen ontbijt, dit is gewoon een snack.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 19:03:28 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220900176
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:56 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dan kennen ze Mikeytt niet. Die gaat gewoon naar de IKEA voor gratis koffie, 2 plantdogs van 75 cent en loopt dat weer naar huis met een aardbeienijsje van 1 euro _O_
Wtf is een plantdog
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 27 mei 2026 @ 19:03:51 #31
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_220900181
Ik ontbijt soms met 6 crackers met kaas. Dat zou uit mijn hoofd zomaar EUR 2.50 kunnen zijn. Maar ik zou mijzelf eigenlijk dus EUR 6.00 moeten facturen.
pi_220900189
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:03 schreef sp3c het volgende:

[..]
Wtf is een plantdog
Goedkoper dan de vlees hotdog
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220900197
quote:
99s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Maar dit is geen ontbijt, dit is gewoon een snack.
Prima licht ontbijtje. Op de uitweg koop je toch nog zo'n plantdog of ijsje.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 19:06:31 #34
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220900202
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:05 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Goedkoper dan de vlees hotdog
[ afbeelding ]
pukey.gif
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220900751
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:06 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Prima licht ontbijtje. Op de uitweg koop je toch nog zo'n plantdog of ijsje.
Nee dat is een snack met later nog een snack.

Overigens klinkt plantdog echt smerig.
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:34:24 #36
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220900997
Deze act is iets minder geloofwaardig @Mikeytt .
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:21:32 #37
483584 incel
they/them
pi_220919985
WEJO DIE 1 EURO HAMBURGER BIJ DE BURGERKING _O_

MCDONALDS KAN DE PLEURIS KRIJGEN

Al hoewel ik ze wel beetje droog vind

Je kan beter cheeseburger halen voor 1,50

Of cheeseburger voor 1,50 en hamburger voor 1,00 en dan die hamburger op die cheeseburger doen dan heb je voor 2,50 echt een superieur prijs/kwaliteit snack _O_
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:24:51 #38
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220920070
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef incel het volgende:
WEJO DIE 1 EURO HAMBURGER BIJ DE BURGERKING _O_

MCDONALDS KAN DE PLEURIS KRIJGEN

Al hoewel ik ze wel beetje droog vind

Je kan beter cheeseburger halen voor 1,50

Of cheeseburger voor 1,50 en hamburger voor 1,00 en dan die hamburger op die cheeseburger doen dan heb je voor 2,50 echt een superieur prijs/kwaliteit snack _O_
Misschien zo op de motor wel even langs de BK aangezien Duitsland toch niet doorgaat en ik bijna door de afleveringen met Alycia heen ben.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:26:21 #39
483584 incel
they/them
pi_220920103
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:24 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Misschien zo op de motor wel even langs de BK aangezien Duitsland toch niet doorgaat en ik bijna door de afleveringen met Alycia heen ben.
Als ze nou double cheeseburger toevoegen voor 2,50 of zo dan ga ik waarschijnlijk 3x per week langs de BK
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')