Nee, we gaan geen tijd verspillen aan het onderzoeken van propaganda uit de Russische media.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:08 schreef Mikeytt het volgende:
https://tass.com/defense/2137435
[..]
Dit zou een oorlogsmisdaad zijn inderdaad. Moet echt onderzoek naar komen..
Waarom vind je dat Oekraïne zichzelf niet mag verdedigen tegen dergelijke vreselijke aanvallen?quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vreselijke aanval! Goed dat we die niet militair financieren in tegenstelling tot Oekraïne.
Het lijkt me nogal misdadig om gevangenen met McDonalds te voeden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:17 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wederom Russische leugens. Dit is hoe Oekraïne met gevangenen omgaat:
[ x ]
Poepen, dat we moeten we.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:08 schreef Mikeytt het volgende:
https://tass.com/defense/2137435
[..]
Dit zou een oorlogsmisdaad zijn inderdaad. Moet echt onderzoek naar komen..
In die contreien is het een luxeproduct.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal misdadig om gevangenen met McDonalds te voeden.
Die ken ik. Ik zie dit niet als meer dan een one-off propaganda filmpje. Kwam natuurlijk wel erg leuk over voor de media, met camera en al.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:17 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wederom Russische leugens. Dit is hoe Oekraïne met gevangenen omgaat:
[ x ]
Wil je me geen woorden in de mond leggen a.u.b.?quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom vind je dat Oekraïne zichzelf niet mag verdedigen tegen dergelijke vreselijke aanvallen?
quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:00 schreef Mikeytt het volgende:
[ x ]
Man man man, zijn familie gaat die boodschappen niet meer zien nee.En dit steunen we in Nederland...
quote:Ja, je wordt in Nederland gearresteerd en gestraft als je de opkomstplicht weigert op het moment dat deze actief is. Omdat de opkomstplicht sinds 1997 is opgeschort, zijn er momenteel geen dienstplichtigen.
Wat een paupers zijn die lui toch. Geef ze 100 miljard en dan gaan ze eten halen bij de McDonalds.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:24 schreef RotatoR het volgende:
[..]
In die contreien is het een luxeproduct.
Dat betekent natuurlijk niet dat ik het daar mee eens moeten zijn. De dienstplicht (of opkomstplicht in ons geval) is bizar. Het volk wordt naar het front gestuurd vanwege politieke beslissingen door een klein groepje.quote:
In Nederland ja, in Oekraïne liggen die cijfers anders. Zou in Nederland ook zo zijn als Duitsland besluit de Veluwe te annexeren.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk niet dat ik het daar mee eens moeten zijn. De dienstplicht (of opkomstplicht in ons geval) is bizar. Het volk wordt naar het front gestuurd vanwege politieke beslissingen door een klein groepje.
Sterker nog, slechts 17% van de Nederlandse volwassenen is in staat en bereid te vechten voor het land. Mensen willen niet gaan vechten!
https://www.ipsos-publiek(...)-vechten-bij-oorlog/
Berichtgeving van TASS is sowieso gelogen dus we zullen het met dit soort filmpjes moeten doen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die ken ik. Ik zie dit niet als meer dan een one-off propaganda filmpje. Kwam natuurlijk wel erg leuk over voor de media, met camera en al.
Ik geloof niet dat alle soldaten zo behandeld worden. Zeker niet gezien de verwondingen die soldaten hebben bij terugkeer.
Ik steun de mensen ook die graag willen vechten. De mensen die meegesleept worden in een oorlog waar ze niets mee te maken willen hebben en families daardoor verscheurt worden, steun ik zeker niet!quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
In Nederland ja, in Oekraïne liggen die cijfers anders. Zou in Nederland ook zo zijn als Duitsland besluit de Veluwe te annexeren.
Daarom steunen we het ook. We doen hier (in dat geval) niet anders.
Nobel, maar zo werkt het niet. Vroeger niet, nu niet en in de toekomst ook nietquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik steun de mensen ook die graag willen vechten. De mensen die meegesleept worden in een oorlog waar ze niets mee te maken willen hebben en families daardoor verscheurt worden, steun ik zeker niet!
Ja, precies. Heel raar dat er mensen naar het front gestuurd moeten worden door de beslissing van Vladimir Putin.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk niet dat ik het daar mee eens moeten zijn. De dienstplicht (of opkomstplicht in ons geval) is bizar. Het volk wordt naar het front gestuurd vanwege politieke beslissingen door een klein groepje.
Sterker nog, slechts 17% van de Nederlandse volwassenen is in staat en bereid te vechten voor het land. Mensen willen niet gaan vechten!
https://www.ipsos-publiek(...)-vechten-bij-oorlog/
Waarom steun je dan wel de agressor. Waar het exact op dezelfde manier gaat? Waar ook mannen van straat of uit de club gesleept worden? Welk punt wil je eigenlijk maken?quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik steun de mensen ook die graag willen vechten. De mensen die meegesleept worden in een oorlog waar ze niets mee te maken willen hebben en families daardoor verscheurt worden, steun ik zeker niet!
Nou zeg, dat is ook niet aardig.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De mensen die meegesleept worden in een oorlog waar ze niets mee te maken willen hebben en families daardoor verscheurt worden, steun ik zeker niet!
Ik zie dat wel zo. Vroeger zaten ook veel meer partijen in de kamer met dat gedachtengoed, zoals de PSP en de Evangelische Volkspartij.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nobel, maar zo werkt het niet. Vroeger niet, nu niet en in de toekomst ook niet
Nogmaals, leg me a.u.b. geen woorden in de mond!quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:45 schreef bleiblei het volgende:
Waarom steun je dan wel de agressor. Waar het exact op dezelfde manier gaat?
zie je wat Poetin allemaal heeft aangericht..quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:00 schreef Mikeytt het volgende:
[ x ]
Man man man, zijn familie gaat die boodschappen niet meer zien nee.En dit steunen we in Nederland...
ze gaan nu een NAVO hoofdkwartier bouwen in Estland he en ook een in Belarussiaquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vreselijke aanval! Goed dat we die niet militair financieren in tegenstelling tot Oekraïne.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:59 schreef oheng het volgende:
Vriendelijke herinnering dat alle veerponten bij de Kerch allemaal vernietigd zijn, vorig jaar...
En zelfs de marine landingsvaartuigen zijn nog steeds doelwit.
Dus in principe is de rus slechter af dan na de aanval op de Kerch brug.
Russische bron: https://t.me/BARS14GUMANITARKA/21548quote:The situation on the roads of Novorossiya is a separate topic of discussion. For a week now, the enemy has resorted to unabashed terror against ANY transport moving in the Donetsk, Zaporizhia, and Kherson regions. Its drones are patrolling the roads unpunished, searching for targeted targets. However, it should be understood that if the drone doesn't find a target during its patrol, it will attack any available one at the end of its operational lifespan. Priorities include military vehicles (from URALs and KAMAZs to "Bukhanka" off-road vehicles), fuel tankers, trucks (including GAZelles), buses, and then ordinary civilian cars. The situation has become extremely tense and difficult. The sad thing is that it won't be possible to quickly find a countermeasure, which means we're in for a challenging 1-2 months ahead. Trucks are no longer allowed to use the R280 "Novorossiya" highway (Rostov-on-Don - Simferopol). The Kerch Bridge is also closed. The only option left is the ferry, but the situation there is disastrous. Some ferries have been returned to their owners, while others have been sunk by the enemy. There are critically few ferries left, and not all trucks can be transported on them. Crimea is being attempted to be cut off. And for now, the initiative is not on our side. As usual, unfortunately.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |