airco for tha win!!!quote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:50 schreef chufi het volgende:
Het is hier donker en druppelt .... laat het onweer maar losbreken
Hier gaat het ook al goed tekeer, net toen ik zat te denken om naar de winkel te gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:22 schreef chufi het volgende:
Harde kanal nu .. en eerder al een hoosbui ... mag nog wel wat
Voor als je tijd over hebt .......quote:
Geen regenjas?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:44 schreef drakin het volgende:
Misschien had ik toch een trui mee moeten nemen.
Het is hier donker en het druppelt, terwijl het onweer is losgebarsten in De Bilt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:50 schreef chufi het volgende:
Het is hier donker en druppelt .... laat het onweer maar losbreken
Lekker!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:11 schreef Deisyy het volgende:
Onweer, regen, de hele mikmak.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier nog 30.4 graden en geen spatje, maar we hebben schijnbaar Nederlandse stormchasers
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:22 schreef Domnivoor het volgende:
Even kijken of ze buiten wil zijn vandaag...Houd ze van regen of water?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:22 schreef Domnivoor het volgende:
Even kijken of ze buiten wil zijn vandaag...Volgende keer iets herkenbaars ernaast leggen zodat we kunnen zien hoe groot of klein ze is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor nu denk ik dat ze behoorlijk groot is.
En laat dadelijk nog ff weten of ze het leuk had buiten. Als je wil natuurlijk.
Mooie schild iig.![]()
Ze houdt van regen maar niet als het koud is.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Houd ze van regen of water?
Een kameelquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgende keer iets herkenbaars ernaast leggen zodat we kunnen zien hoe groot of klein ze is.![]()
Voor nu denk ik dat ze behoorlijk groot is.
En laat dadelijk nog ff weten of ze het leuk had buiten. Als je wil natuurlijk.
Mooie schild iig.
Zo wonderbaarlijk hoe dieren dat kunnen aanvoelen. Zie je vaak ook bij natuurrampen, als dieren vluchten, kun jezelf ook maar beter vertrekken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze houdt van regen maar niet als het koud is.
En als er onweer in de lucht hangt loopt ze naar binnen, zelfs als zo'n onweersbui nog boven Frankrijk hangt...
Geen idee hoe ze dat aanvoelt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:22 schreef Domnivoor het volgende:
Even kijken of ze buiten wil zijn vandaag...Ik las deze term gisteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wow, wat een unit" @TheStigsDutchCousin
Maar beestje heeft een dak op de rug, dus veel last van de regen zal het niet hebben?
Dankjewelquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgende keer iets herkenbaars ernaast leggen zodat we kunnen zien hoe groot of klein ze is.![]()
Voor nu denk ik dat ze behoorlijk groot is.
En laat dadelijk nog ff weten of ze het leuk had buiten. Als je wil natuurlijk.
Mooie schild iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of niet hequote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan is het wel duidelijk hoe groot de schildpad is.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ik las deze term gisteren:
"Wow, wat een unit" @:TheStigsDutchCousin
Maar beestje heeft een dak op de rug, dus veel last van de regen zal het niet hebben?
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Ik heb geen bananen in huis, wel andere schildpadden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt hoor.
Wel schattig, die kleinere en ook een prachtig schild.
Van wat ik lees zijn het kleine stortbuien, wolkbreuken dus. Die duren meestal niet lang.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jaaaah regenHoop niet te kort
Op buienradar gaat de wolk weer eens vakkundig OM ons heen...quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van wat ik lees zijn het kleine stortbuien, wolkbreuken dus. Die duren meestal niet lang.
Ehmquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De grote van een kameel kan ik beter inschatten dan van een schildpad.
quote:
Grootte.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm
Grote of grootte?![]()
#context #KissingBird @:greysbones @:StevenHyde
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm
Grote of grootte?![]()
#context @:KissingBird @:greysbones @:StevenHyde
Auwquote:
Mailyquote:
Niks aantrekken van dat #context, is een gebbetje.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ah ja, dat is een flink typfoutje van mij. Moet grootte zijn.
Type bij buienradar maar eens Wijchen in, dan zie je dat rode puntje snel wegtrekken om over ons heen te springenquote:
Mooie liedjes ook niet,quote:
Ik heb weinig met ballen. Meer met motorsportquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom hier![]()
Kun je een beetje korfballen?
Idd, soms voel ik me 18 en soms 80quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is geintje hoor, we zijn helemaal niet zo oud en absoluut nog jong van geest.
Vooral de parkiet van @Superbadeendjequote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is geintje hoor, we zijn helemaal niet zo oud en absoluut nog jong van geest.
Gebbetjes zijn wel geinig, wel vaker iets over context gelezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef maily het volgende:
[..]
Niks aantrekken van dat #context, is een gebbetje.![]()
Het dak is gewoon een deel van het lichaam dus niet gevoelloos.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ik las deze term gisteren:
"Wow, wat een unit" @:TheStigsDutchCousin
Maar beestje heeft een dak op de rug, dus veel last van de regen zal het niet hebben?
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Type bij buienradar maar eens Wijchen in, dan zie je dat rode puntje snel wegtrekken om over ons heen te springen
Klopt en klopt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mooie liedjes ook niet,
Maar daarom is er repeat.
Dan ben je hier aan het goede adres, hebben er meer last van.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idd, soms voel ik me 18 en soms 80
Pas maar op, dadelijk komt die parkiet je opzoeken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:46 schreef maily het volgende:
[..]
Vooral de parkiet van @:SuperBadeendje
En @:Deisyy natuurlijk
Is weer eens iets anders dan sneeuw.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel ff lekker met m'n blote voeten in een )lauwe) plas gestaan
Ah, een motorsporter. Die hadden we net nodig in het teamquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb weinig met ballen. Meer met motorsport
*kijkt naar motor in garage*quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, een motorsporter. Die hadden we net nodig in het team
Binnen dan ook? Dat duurt meestal wat langer.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yeah, temp is wel bijna 4 graden lager nu
[ afbeelding ]
Koelt lekker een beetje afquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yeah, temp is wel bijna 4 graden lager nu
[ afbeelding ]
Binnen 2,4 minder zegt tie, maar merken doe ik nog niet echt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Binnen dan ook? Dat duurt meestal wat langer.
Inmiddels zijn de eerste druppels aan het vallen hier. Koptelefoon op inmiddels
Was ook beetje domme vraag van mij want ik weet dat dat veel langer duurt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Binnen 2,4 minder zegt tie, maar merken doe ik nog niet echt.
Ik zie ook dat jij in 3 stappen buiten die code oranje zone staat.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Type bij buienradar maar eens Wijchen in, dan zie je dat rode puntje snel wegtrekken om over ons heen te springen
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zie ook dat jij in 3 stappen buiten die code oranje zone staat.
[ afbeelding ]
Foutje met de mentions @Kissingbird @greysbones @StevenHydequote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm
Grote of grootte?![]()
#context @:KissingBird @:greysbones @:StevenHyde
Her regent hier nietquote:
Mijn parkiet moet natuurlijk nog wel goedkeuring aan TSDC verlenen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:46 schreef maily het volgende:
[..]
Vooral de parkiet van @:SuperBadeendje
En @:Deisyy natuurlijk
Twee harige bultenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm
Grote of grootte?![]()
#context @:KissingBird @:greysbones @:StevenHyde
Tijd om je te scheren danquote:
Kill it with firequote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan een ingegroeide haar krijgen en dan eindigen met 3 ballen.
Stuur ze naar de balzaal van Trumpquote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan een ingegroeide haar krijgen en dan eindigen met 3 ballen.
Verpakt in een kernbom?quote:
En een oempaloempa erop getekend?quote:
success ermeequote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:44 schreef ChocoFan het volgende:
Heren, ik heb een grote fantasie en zie het nu voor mij.
context choco!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:44 schreef ChocoFan het volgende:
Heren, ik heb een grote fantasie en zie het nu voor mij.
Ja die ja.quote:
heerlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die ja.
Had ik daarstraks dus ook last van, mijn fantasie/mental image, toen je mijn spelfout herhaalde.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:04 schreef maily het volgende:
[..]
Foutje met de mentions @:KissingBird @:greysbones @:StevenHyde![]()
Moordlustig mannetje.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga zo ook de aarde nog maar eens uitroeien, het lukte pas niet snel genoeg
Laat je nog wat voor mijn parkiet over? Ze wil ook nog wat te slopen hebben.quote:
Die gaat als 1 van de eersten, dus neequote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat je nog wat voor mijn parkiet over? Ze wil ook nog wat te slopen hebben.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaat als 1 van de eersten, dus nee
Dream on.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaat als 1 van de eersten, dus nee
Welk spel?quote:
quote:
Heel europa was onlevend jaquote:
Extinction day.quote:
Ken ik niet.quote:
Jij was dan ook dood, want je woont ook in europaquote:
Iedereen dood, en toch verlies je.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij was dan ook dood, want je woont ook in europa
In Europa, het midden oosten en Oceanië ja,quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iedereen dood, en toch verlies je.
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet verdrietig zijn, Greys heeft genoeg liefde voor de meeste mensen hier op Fok!
that judge is a disgrace en should be hangedquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/cultuur(...)-worden-gehaald.html
maar @The StigsDutchCousin has the cape helmetquote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij was dan ook dood, want je woont ook in europa
Terecht. Maar er zijn ergere dingen gebeurd waar hij gewoon mee weg komt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/cultuur(...)-worden-gehaald.html
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/cultuur(...)-worden-gehaald.html
https://www.youtube.com/@HouseofElquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Terecht. Maar er zijn ergere dingen gebeurd waar hij gewoon mee weg komt.
Wllempie had er ook één.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
maar @:The StigsDutchCousin has the cape helmet
Jij had er zeker geen 1?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wllempie had er ook één.
[ afbeelding ]
![]()
quote:
Foute ai ?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Stomme hond, ik knap het zelf wel weer op.
Mag hopen dat hij zich erin verslikt heeftquote:
Blijkbaar niet.quote:
Nog steeds ziet dit filmpje er te fout uit.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.![]()
Is it true that the natural enemy of snakes is geese?What is the reason?
There is such news circulating on the Internet: In a lawn, a snake with a long tongue and a white goose looked at each other, and the two were in a state of tense preparations. It seemed that the snake would win the battle. However, after a few seconds, the goose continued to attack the snake fiercely, and the snake was knocked to the ground, unable to fight back. The goose held its head high, and the snake was beaten into a bear. It has to make people question whether this news is true? According to the food chain of the natural ecosystem, every animal has natural enemies. It is said that the natural enemy of snakes is geese.
Ouwe schoolvriend Bertjequote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
Nog meer helmen, en beter dan willempie
Bekijk deze YouTube-video
Waarom schuld?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:49 schreef chufi het volgende:
Het is allemaal de schuld van Neerlands Hoop Frrek en Bram, want daar begon Bertje mee
Ok beetje grof gezegd maar zijn eerste optreden was tijdens een school event en het was echt een gelijkenis/imitatie en toevallig wil het feit dat ik Bram en Freek daar ook had gezien ...quote:
Prima toch voor iemand op school,quote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok beetje grof gezegd maar zijn eerste optreden was tijdens een school event en het was echt een gelijkenis/imitatie en toevallig wil het feit dat ik Bram en Freek daar ook had gezien ...
maar verder was het goed en best ook wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |