airco for tha win!!!quote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:50 schreef chufi het volgende:
Het is hier donker en druppelt .... laat het onweer maar losbreken
Hier gaat het ook al goed tekeer, net toen ik zat te denken om naar de winkel te gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:22 schreef chufi het volgende:
Harde kanal nu .. en eerder al een hoosbui ... mag nog wel wat
Voor als je tijd over hebt .......quote:
Geen regenjas?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:44 schreef drakin het volgende:
Misschien had ik toch een trui mee moeten nemen.
Het is hier donker en het druppelt, terwijl het onweer is losgebarsten in De Bilt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:50 schreef chufi het volgende:
Het is hier donker en druppelt .... laat het onweer maar losbreken
Lekker!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:11 schreef Deisyy het volgende:
Onweer, regen, de hele mikmak.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier nog 30.4 graden en geen spatje, maar we hebben schijnbaar Nederlandse stormchasers
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:22 schreef Domnivoor het volgende:
Even kijken of ze buiten wil zijn vandaag...Houd ze van regen of water?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:22 schreef Domnivoor het volgende:
Even kijken of ze buiten wil zijn vandaag...Volgende keer iets herkenbaars ernaast leggen zodat we kunnen zien hoe groot of klein ze is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor nu denk ik dat ze behoorlijk groot is.
En laat dadelijk nog ff weten of ze het leuk had buiten. Als je wil natuurlijk.
Mooie schild iig.![]()
Ze houdt van regen maar niet als het koud is.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Houd ze van regen of water?
Een kameelquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgende keer iets herkenbaars ernaast leggen zodat we kunnen zien hoe groot of klein ze is.![]()
Voor nu denk ik dat ze behoorlijk groot is.
En laat dadelijk nog ff weten of ze het leuk had buiten. Als je wil natuurlijk.
Mooie schild iig.
Zo wonderbaarlijk hoe dieren dat kunnen aanvoelen. Zie je vaak ook bij natuurrampen, als dieren vluchten, kun jezelf ook maar beter vertrekken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze houdt van regen maar niet als het koud is.
En als er onweer in de lucht hangt loopt ze naar binnen, zelfs als zo'n onweersbui nog boven Frankrijk hangt...
Geen idee hoe ze dat aanvoelt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:22 schreef Domnivoor het volgende:
Even kijken of ze buiten wil zijn vandaag...Ik las deze term gisteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wow, wat een unit" @TheStigsDutchCousin
Maar beestje heeft een dak op de rug, dus veel last van de regen zal het niet hebben?
Dankjewelquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgende keer iets herkenbaars ernaast leggen zodat we kunnen zien hoe groot of klein ze is.![]()
Voor nu denk ik dat ze behoorlijk groot is.
En laat dadelijk nog ff weten of ze het leuk had buiten. Als je wil natuurlijk.
Mooie schild iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of niet hequote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan is het wel duidelijk hoe groot de schildpad is.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ik las deze term gisteren:
"Wow, wat een unit" @:TheStigsDutchCousin
Maar beestje heeft een dak op de rug, dus veel last van de regen zal het niet hebben?
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Ik heb geen bananen in huis, wel andere schildpadden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt hoor.
Wel schattig, die kleinere en ook een prachtig schild.
Van wat ik lees zijn het kleine stortbuien, wolkbreuken dus. Die duren meestal niet lang.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jaaaah regenHoop niet te kort
Op buienradar gaat de wolk weer eens vakkundig OM ons heen...quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van wat ik lees zijn het kleine stortbuien, wolkbreuken dus. Die duren meestal niet lang.
Ehmquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De grote van een kameel kan ik beter inschatten dan van een schildpad.
quote:
Grootte.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm
Grote of grootte?![]()
#context #KissingBird @:greysbones @:StevenHyde
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm
Grote of grootte?![]()
#context @:KissingBird @:greysbones @:StevenHyde
Auwquote:
Mailyquote:
Niks aantrekken van dat #context, is een gebbetje.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ah ja, dat is een flink typfoutje van mij. Moet grootte zijn.
Type bij buienradar maar eens Wijchen in, dan zie je dat rode puntje snel wegtrekken om over ons heen te springenquote:
Mooie liedjes ook niet,quote:
Ik heb weinig met ballen. Meer met motorsportquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom hier![]()
Kun je een beetje korfballen?
Idd, soms voel ik me 18 en soms 80quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is geintje hoor, we zijn helemaal niet zo oud en absoluut nog jong van geest.
Vooral de parkiet van @Superbadeendjequote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is geintje hoor, we zijn helemaal niet zo oud en absoluut nog jong van geest.
Gebbetjes zijn wel geinig, wel vaker iets over context gelezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef maily het volgende:
[..]
Niks aantrekken van dat #context, is een gebbetje.![]()
Het dak is gewoon een deel van het lichaam dus niet gevoelloos.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ik las deze term gisteren:
"Wow, wat een unit" @:TheStigsDutchCousin
Maar beestje heeft een dak op de rug, dus veel last van de regen zal het niet hebben?
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Type bij buienradar maar eens Wijchen in, dan zie je dat rode puntje snel wegtrekken om over ons heen te springen
Klopt en klopt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mooie liedjes ook niet,
Maar daarom is er repeat.
Dan ben je hier aan het goede adres, hebben er meer last van.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idd, soms voel ik me 18 en soms 80
Pas maar op, dadelijk komt die parkiet je opzoeken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:46 schreef maily het volgende:
[..]
Vooral de parkiet van @:SuperBadeendje
En @:Deisyy natuurlijk
Is weer eens iets anders dan sneeuw.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel ff lekker met m'n blote voeten in een )lauwe) plas gestaan
Ah, een motorsporter. Die hadden we net nodig in het teamquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb weinig met ballen. Meer met motorsport
*kijkt naar motor in garage*quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, een motorsporter. Die hadden we net nodig in het team
Binnen dan ook? Dat duurt meestal wat langer.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yeah, temp is wel bijna 4 graden lager nu
[ afbeelding ]
Koelt lekker een beetje afquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yeah, temp is wel bijna 4 graden lager nu
[ afbeelding ]
Binnen 2,4 minder zegt tie, maar merken doe ik nog niet echt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Binnen dan ook? Dat duurt meestal wat langer.
Inmiddels zijn de eerste druppels aan het vallen hier. Koptelefoon op inmiddels
Was ook beetje domme vraag van mij want ik weet dat dat veel langer duurt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Binnen 2,4 minder zegt tie, maar merken doe ik nog niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |