airco for tha win!!!quote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:50 schreef chufi het volgende:
Het is hier donker en druppelt .... laat het onweer maar losbreken
Hier gaat het ook al goed tekeer, net toen ik zat te denken om naar de winkel te gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:22 schreef chufi het volgende:
Harde kanal nu .. en eerder al een hoosbui ... mag nog wel wat
Voor als je tijd over hebt .......quote:
Geen regenjas?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:44 schreef drakin het volgende:
Misschien had ik toch een trui mee moeten nemen.
Het is hier donker en het druppelt, terwijl het onweer is losgebarsten in De Bilt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:50 schreef chufi het volgende:
Het is hier donker en druppelt .... laat het onweer maar losbreken
Lekker!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:11 schreef Deisyy het volgende:
Onweer, regen, de hele mikmak.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier nog 30.4 graden en geen spatje, maar we hebben schijnbaar Nederlandse stormchasers
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:22 schreef Domnivoor het volgende:
Even kijken of ze buiten wil zijn vandaag...Houd ze van regen of water?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:22 schreef Domnivoor het volgende:
Even kijken of ze buiten wil zijn vandaag...Volgende keer iets herkenbaars ernaast leggen zodat we kunnen zien hoe groot of klein ze is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor nu denk ik dat ze behoorlijk groot is.
En laat dadelijk nog ff weten of ze het leuk had buiten. Als je wil natuurlijk.
Mooie schild iig.![]()
Ze houdt van regen maar niet als het koud is.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Houd ze van regen of water?
Een kameelquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgende keer iets herkenbaars ernaast leggen zodat we kunnen zien hoe groot of klein ze is.![]()
Voor nu denk ik dat ze behoorlijk groot is.
En laat dadelijk nog ff weten of ze het leuk had buiten. Als je wil natuurlijk.
Mooie schild iig.
Zo wonderbaarlijk hoe dieren dat kunnen aanvoelen. Zie je vaak ook bij natuurrampen, als dieren vluchten, kun jezelf ook maar beter vertrekken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze houdt van regen maar niet als het koud is.
En als er onweer in de lucht hangt loopt ze naar binnen, zelfs als zo'n onweersbui nog boven Frankrijk hangt...
Geen idee hoe ze dat aanvoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |