Ik ben nog een keer op tv geweest, toen ik naar school fietste en ik sta ook op Streetview.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben alleen op AT5 en Streetview te zien geweest ...
Die keer op AT5 was n.a.v. een bommelding op kantoor waar iedereen ontruimd werd behalve een groep die een cursus had .... Gelukkig was het een valse bommelding ...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nog een keer op tv geweest, toen ik naar school fietste en ik sta ook op Streetview.
Ik ken dat hele kanaal niet eens.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:04 schreef D. het volgende:
Ik zit nu Kanaal 13 te kijken, wist niet dat het zo 'slecht' was
U heeft een mooie uitdagingquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nog niet begonnen met zoeken. Iets met speld en hooiberg.
Hij hoeft alleen maar in de spiegel te kijken.quote:
Om zijn tv opname uit 198X te vinden ......... ?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen maar in de spiegel te kijken.
Ohhh, ik dacht dat... Ach laat maar.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Om zijn tv opname uit 198X te vinden ......... ?
En jezelf vinden is niet simpel hoor, meestal is daar wel een psycholoog voor nodigquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohhh, ik dacht dat... Ach laat maar.
Heb jij nou ook al deze sc gemold?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En jezelf vinden is niet simpel hoor, meestal is daar wel een psycholoog voor nodig
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij nou ook al deze sc gemold?
Dat is jouw taak tochquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij nou ook al deze sc gemold?
Zondag op de Spaanse tv vanaf 11 uurquote:Op woensdag 27 mei 2026 06:23 schreef pullup het volgende:
Even een paar dagen geen birdies want ik ben op pad
Have funquote:Op woensdag 27 mei 2026 06:23 schreef pullup het volgende:
Even een paar dagen geen birdies want ik ben op pad
Veel plezier!quote:Op woensdag 27 mei 2026 06:23 schreef pullup het volgende:
Even een paar dagen geen birdies want ik ben op pad
Een paar dagen padden dusquote:Op woensdag 27 mei 2026 06:23 schreef pullup het volgende:
Even een paar dagen geen birdies want ik ben op pad
Hier niet. Ben er wel weer klaar meequote:
Loop je al uit?quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:10 schreef ChocoFan het volgende:
De schatkamerFort Boyard aan het kijken nu.
Gatverdamme.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
Als je niet vaak genoeg afwast ..............
[ afbeelding ]
Moet je maar afwassen hequote:
Gatver, door deze zin gelijk een reukgeheugenmomentje.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze ruiken waarschijnlijk beter dan mijn schoenen
Schoensoep met tenenkaasquote:Op woensdag 27 mei 2026 11:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gatver, door deze zin gelijk een reukgeheugenmomentje.
Hup Holland hup!quote:
Dude, are you okay???quote:
quote:
Nog naar Londen geweest voor het feestje?quote:
Dat is komend weekend pas. Zaterdagochtend heen, daar CL finale kijken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog naar Londen geweest voor het feestje?
Ik wil dit ook.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:17 schreef drakin het volgende:
Laat uit de bios is niet handig vlak voor een lange werkdag.
Ik wil met pensioen.
Dacht dat je voor het kampioensschaps feest gingquote:Op woensdag 27 mei 2026 16:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is komend weekend pas. Zaterdagochtend heen, daar CL finale kijken.
En zondag is er dan sowieso een huldiging. Hopelijk met twee bekers.
En dan avonds ook weer terug. Zoveel zin in
Uit de bios laatkomen voor een lange werkdag?quote:
Dat anderequote:Op woensdag 27 mei 2026 16:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Uit de bios laatkomen voor een lange werkdag?
Vreemde vogelquote:Op woensdag 27 mei 2026 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
Hehe, eindelijk dat ********* ***** gearresteerd
[ afbeelding ]
Het is dan ook geen badeend.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die ontkomt er ook niet aan
[ afbeelding ]
Foto is wel ineens een stuk scherperquote:Op woensdag 27 mei 2026 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die ontkomt er ook niet aan
[ afbeelding ]
Ja. Dat had ik niet eens gevraagd.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Foto is wel ineens een stuk scherper
Jaquote:
Dat is best tof.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:18 schreef drakin het volgende:
Ik ga nu naar een openlucht theaterstuk.
Zo'n zin in
Het was echt tofquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is best tof.
Veel plezier vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |