Ik ben nog een keer op tv geweest, toen ik naar school fietste en ik sta ook op Streetview.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben alleen op AT5 en Streetview te zien geweest ...
Die keer op AT5 was n.a.v. een bommelding op kantoor waar iedereen ontruimd werd behalve een groep die een cursus had .... Gelukkig was het een valse bommelding ...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nog een keer op tv geweest, toen ik naar school fietste en ik sta ook op Streetview.
Ik ken dat hele kanaal niet eens.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:04 schreef D. het volgende:
Ik zit nu Kanaal 13 te kijken, wist niet dat het zo 'slecht' was
U heeft een mooie uitdagingquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nog niet begonnen met zoeken. Iets met speld en hooiberg.
Hij hoeft alleen maar in de spiegel te kijken.quote:
Om zijn tv opname uit 198X te vinden ......... ?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen maar in de spiegel te kijken.
Ohhh, ik dacht dat... Ach laat maar.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Om zijn tv opname uit 198X te vinden ......... ?
En jezelf vinden is niet simpel hoor, meestal is daar wel een psycholoog voor nodigquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohhh, ik dacht dat... Ach laat maar.
Heb jij nou ook al deze sc gemold?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En jezelf vinden is niet simpel hoor, meestal is daar wel een psycholoog voor nodig
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij nou ook al deze sc gemold?
Dat is jouw taak tochquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij nou ook al deze sc gemold?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |