quote:
Nog naar Londen geweest voor het feestje?quote:
Dat is komend weekend pas. Zaterdagochtend heen, daar CL finale kijken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog naar Londen geweest voor het feestje?
Ik wil dit ook.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:17 schreef drakin het volgende:
Laat uit de bios is niet handig vlak voor een lange werkdag.
Ik wil met pensioen.
Dacht dat je voor het kampioensschaps feest gingquote:Op woensdag 27 mei 2026 16:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is komend weekend pas. Zaterdagochtend heen, daar CL finale kijken.
En zondag is er dan sowieso een huldiging. Hopelijk met twee bekers.
En dan avonds ook weer terug. Zoveel zin in
Uit de bios laatkomen voor een lange werkdag?quote:
Dat anderequote:Op woensdag 27 mei 2026 16:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Uit de bios laatkomen voor een lange werkdag?
Vreemde vogelquote:Op woensdag 27 mei 2026 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
Hehe, eindelijk dat ********* ***** gearresteerd
[ afbeelding ]
Het is dan ook geen badeend.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die ontkomt er ook niet aan
[ afbeelding ]
Foto is wel ineens een stuk scherperquote:Op woensdag 27 mei 2026 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die ontkomt er ook niet aan
[ afbeelding ]
Ja. Dat had ik niet eens gevraagd.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Foto is wel ineens een stuk scherper
Jaquote:
Dat is best tof.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:18 schreef drakin het volgende:
Ik ga nu naar een openlucht theaterstuk.
Zo'n zin in
Het was echt tofquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is best tof.
Veel plezier vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Hoe weet jij datquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:38 schreef Domnivoor het volgende:
Dat is al bijna een half ijsje van de Febo.
Want dat lees jij?quote:
En? Mijn parkiet leest dat ook hoor.quote:
Het stond ook op Instaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |