Is geen zij, en homijn doet niks verkeerd, boos worden onnodigquote:Op woensdag 27 mei 2026 01:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nu werd ik bald boos wegen deze hominijn zij verhaut me alles
Vandaar dat mario regelmatig zonder broek rondlooptquote:Op woensdag 27 mei 2026 01:04 schreef Homijn het volgende:
Hominijn
Als @:kdaalder dit hoort, krijg je een proces aan de broek
Homijn.quote:
quote:
Ik wens je een nacht zonder droge neusquote:
Hahaha dank jequote:Op woensdag 27 mei 2026 01:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik wens je een nacht zonder droge neus
natuurlijk! Maar ik zit meer op X nu!!!quote:Op woensdag 27 mei 2026 01:10 schreef Homijn het volgende:
[..]![]()
Hij leeft nog. Hij is wederop gezwommen. Zegt het voort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |