Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Klimaatbeheersing ftw![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik ben een AI en niet in staat om fysieke taken uit te voeren. Kan ik je ergens anders mee helpen?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hoe is het met jou meissie?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik voel me aangestaard door iemand bij naastgelegen kantoorpandUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is erg vervelend om te horen. Hier zijn een paar dingen die je kunt doen om dat ongemakkelijke gevoel weg te nemen:quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
Ik voel me aangestaard door iemand bij naastgelegen kantoorpand
* sluit ramen en deuren en zet de ventilatie aan
* doe de gordijnen dicht
* ga naar huisIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Heb een keertje bij iemand bij zo'n Google home dinges "Hey Google, poep" gezegd, toen hoor je geluid van plee die doorspoelt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja hoi.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de 2e plaats:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maar tot slot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Blub
Aangekomen bij dagbesteding want te voet naar Atelier Verellen (kurk enzo)
Fucking warmWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Even getest, en dit is correct bevonden.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een keertje bij iemand bij zo'n Google home dinges "Hey Google, poep" gezegd, toen hoor je geluid van plee die doorspoeltIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Omgquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een keertje bij iemand bij zo'n Google home dinges "Hey Google, poep" gezegd, toen hoor je geluid van plee die doorspoelt
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de 2e plaats:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maar tot slot:Meissie is liefkozend bedoeld. Plattelands Amsterdams ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nee, met met mij gaat het even ruk. Ik heb nu toestemming gekregen van de bewindvoering voor 5 hypnose sessies, in de hoop dat dat mijn problemen wél op kan ruimen en ik voor eens en voor goed de alchol kan laten staan.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gelukkig dat er geen geur door komtquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een keertje bij iemand bij zo'n Google home dinges "Hey Google, poep" gezegd, toen hoor je geluid van plee die doorspoeltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de 2e plaats:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maar tot slot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meissie is liefkozend bedoeld. Plattelands Amsterdams ofzo![]()
En nee, met met mij gaat het even ruk. Ik heb nu toestemming gekregen van de bewindvoering voor 5 hypnose sessies, in de hoop dat dat mijn problemen wél op kan ruimen en ik voor eens en voor goed de alchol kan laten staan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De lucht kan ook blijven hangen als je door getrokken hebt. Daarom snap ik ook nooit dat ze de wc altijd naast de voordeur makenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is wanneer je niet doortrektWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat is voor als je net de deur uit bent en je ineens heel nodig moet... Kun je snel naar binnen en bij je meteen bij de wc.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De lucht kan ook blijven hangen als je door getrokken hebt. Daarom snap ik ook nooit dat ze de wc altijd naast de voordeur makenheeft FOK verlaten![]()
Die van mij zit naast de keukenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De lucht kan ook blijven hangen als je door getrokken hebt. Daarom snap ik ook nooit dat ze de wc altijd naast de voordeur maken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Die van mij zit aan de gang, geïsoleerd van alle belangrijke kamersUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
O dat is nog minder, dat heb ik eigenlijk nog nooit ergens gezien. ALtijd bij de voordeurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, zit hier ook in de gang maar wel naast de voordeurquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
Die van mij zit aan de gang, geïsoleerd van alle belangrijke kamersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: