abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220890559
https://www.knmi.nl/neder(...)wachtingen/zonkracht

Het is godverdomme mei!!! De zomer is nog niet eens!!!

Vandaag zonkracht 7, de allerhoogste categorie van het KNMI. In combinatie met 31 graden. Dit is echt niet goed hoor. 8)7
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:47:22 #2
511221 Hetekip
Depressief
pi_220890572
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.knmi.nl/neder(...)wachtingen/zonkracht

Het is godverdomme mei!!! De zomer is nog niet eens!!!

Vandaag zonkracht 7, de allerhoogste categorie van het KNMI. In combinatie met 31 graden. Dit is echt niet goed hoor. 8)7
Ja er moet een hittengolf worden uitgeroepen en tropenroosters op werk.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220890577
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:47 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja er moet een hittengolf worden uitgeroepen en tropenroosters op werk.
https://www.hartvannederl(...)-regionale-hittegolf

In sommige regio's was de 30 graden 2 maal aangetikt, dus daar is officieel een hittegolf, zoals Limburg
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:49:42 #4
511221 Hetekip
Depressief
pi_220890579
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:48 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
https://www.hartvannederl(...)-regionale-hittegolf

In sommige regio's was de 30 graden 2 maal aangetikt, dus daar is officieel een hittegolf, zoals Limburg
Ik vind dat de werkgever meer moet doen in zulke gevallen. Wij krijgen gratis ijsjes geloof ik, maar is niet genoeg.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220890590
boeit mij niet ik ben ziek thuis met een bore out want ik ben een vieze poofter
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220890614
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220890642
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.knmi.nl/neder(...)wachtingen/zonkracht

Het is godverdomme mei!!! De zomer is nog niet eens!!!

Vandaag zonkracht 7, de allerhoogste categorie van het KNMI. In combinatie met 31 graden. Dit is echt niet goed hoor. 8)7
Janken op je 'vrije'dag, ga lekker aan de kralingseplas liggen :')
pi_220890740
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:49 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik vind dat de werkgever meer moet doen in zulke gevallen. Wij krijgen gratis ijsjes geloof ik, maar is niet genoeg.
Heb jij een warm kantoor? Als het op kantoor warmer is dan 26 graden, dan moet de werkgever verplicht maatregelen treffen. Boven de 28 mag je gewoon naar huis!
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220890751
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:00 schreef Moonversion het volgende:

[..]
Janken op je 'vrije'dag, ga lekker aan de kralingseplas liggen :')
Naar buiten met dit weer?? Het is zonkracht 7. Dan is het officiële advies juist om zo veel mogelijk binnen te blijven.

Gisteren ging ik ook pas in de late avond pas een wandeling doen.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220890764
Wees blij dat je op kantoor werkt bij bedrijven zoals Post NL doen ze niks en daar loop je te sjouwen tuin in en tuin uit met een tas om je nek
pi_220890799
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:24 schreef Cupfighter het volgende:
Wees blij dat je op kantoor werkt bij bedrijven zoals Post NL doen ze niks en daar loop je te sjouwen tuin in en tuin uit met een tas om je nek
Ook daarom bizar dat ze zo weinig betaald krijgen. En de vakbond is zeker in dit soort gevallen belangrijk.

In principe moet een werkgever bij 26 graden al maatregelen treffen, en bij 30 graden ingrijpen. Paar jaar terug mochten bezorgers eens een paar uur het werk neerleggen en dan in de avond tot middernacht nog bezorgen.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:30:46 #12
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_220890800
respect voor de pakket bezorgers, tegelleggers en constructiewerkers vandaag buiten
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_220890803
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:30 schreef cherrycoke het volgende:
respect voor de pakket bezorgers, tegelleggers en constructiewerkers vandaag buiten
:Y

Als je een pakketje krijgt, bied dan ook een ijskoud flesje water aan oid!
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Spellchecker dinsdag 26 mei 2026 @ 12:47:05 #14
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220890891
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:49 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik vind dat de werkgever meer moet doen in zulke gevallen. Wij krijgen gratis ijsjes geloof ik, maar is niet genoeg.
Bouillon is beter dan ijsjes.
pi_220890906
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:47 schreef maily het volgende:

[..]
Bouillon is beter dan ijsjes.
Ligt eraan of de bouillon warm of koud is. En ook of de ijsjes warm of koud zijn.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 mei 2026 @ 13:13:19 #16
500946 crew  Professionele-Idioot
Palm Beach Pete
pi_220891090
@TS

Klacht Akoord ( Akoord?? )


AKOORD!!!!!
I'm just Palm Beach Pete, gonna play some tennis today, going into town, have lunch.
pi_220891690
Zonkracht 7 :') :')
pi_220891962
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:51 schreef Fushia2 het volgende:
Zonkracht 7 :') :')
"In Portugal is dit normaal". Ja, in Nederland niet. :6

Zonkracht: 7 en hoger
Omschrijving: Zeer sterk
Risiconiveau: Er is zeer groot risico op huidschade door de zon. Bescherm je huid en ogen.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220891994
pfff net even op straat, er waren veel mensen met fikse brandwonden wow ook meerdere mensen die flauw waren gevallen wow oh my god
supermarkt was ook gesloten vanwege de hitte man man jezus nee toch
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220892004
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.knmi.nl/neder(...)wachtingen/zonkracht

Het is godverdomme mei!!! De zomer is nog niet eens!!!

Vandaag zonkracht 7, de allerhoogste categorie van het KNMI. In combinatie met 31 graden. Dit is echt niet goed hoor. 8)7
Ja en je kan er ook niks tegen doen, je kan moeilijk oorlog afschaffen.Ik bedoel als je in "opwarming van de aarde" gelooft.

Ik heb mijn kartonnen rietje en alles al, dus.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220892019
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:44 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja en je kan er ook niks tegen doen, je kan moeilijk oorlog afschaffen.Ik bedoel als je in "opwarming van de aarde" gelooft.
Tuurlijk kan er wel wat tegen gedaan worden. Gepaste internationale samenverwerking om co2 uitstoot te verminderen.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220892031
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:
pfff net even op straat, er waren veel mensen met fikse brandwonden wow ook meerdere mensen die flauw waren gevallen wow oh my god
supermarkt was ook gesloten vanwege de hitte man man jezus nee toch
Klinkt niet best nee. Ouderen?
Gisteren ook bekant verbrand en was maar 10 minuten in de zon, gekkenwerk!

Klein dorp wss? Supermarkten hier hebben altijd standaard airco. Ouderen doen er zelfs een bakje koffie binnen omdat het er koel is.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220892039
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:47 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Tuurlijk kan er wel wat tegen gedaan worden. Gepaste internationale samenverwerking om co2 uitstoot te verminderen.
Ja, dat kan je hier wel typen maar hoe ga je dat voor elkaar krijgen? Hoe lang duurt dat? Wanneer is iedereen akkoord? etc. etc.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220892043
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:47 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Tuurlijk kan er wel wat tegen gedaan worden. Gepaste internationale samenverwerking om co2 uitstoot te verminderen.
In 1906 was het in mei nog warmer.
Niet alles is klimaat-shit hè, gewoon een warme luchtstroom icm geen bewolking ken ook he?
Vakman pur sang
pi_220892046
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:
pfff net even op straat, er waren veel mensen met fikse brandwonden wow ook meerdere mensen die flauw waren gevallen wow oh my god
supermarkt was ook gesloten vanwege de hitte man man jezus nee toch
Jonguh :{w
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 16:14:14 #26
441859 crew  Lenny77
pi_220892139
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:21 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Heb jij een warm kantoor? Als het op kantoor warmer is dan 26 graden, dan moet de werkgever verplicht maatregelen treffen. Boven de 28 mag je gewoon naar huis!
:')

En dat is wat mis is met ons...
Te warm op kantoor :')

Mensen staan op het dak te werken of in de bouw...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 16:17:48 #27
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220892153
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:')

En dat is wat mis is met ons...
Te warm op kantoor :')

Mensen staan op het dak te werken of in de bouw...
Ja, omdat zij werk hebben wat moeilijk thuis uit te voeren is, moeten kantoorslaven in de hitte zitten.

Uiteraard moeten er goede protocollen zijn voor werken in de bouw.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 16:18:00 #28
441859 crew  Lenny77
pi_220892155
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:30 schreef Mikeytt het volgende:
Paar jaar terug mochten bezorgers eens een paar uur het werk neerleggen en dan in de avond tot middernacht nog bezorgen.
Want daar zitten die ook op te wachten... Beetje tot een gat in de nacht werken en er weer uit moeten op een goddeloos vroeg uur :')
Maar oh oh oh wat lief van hun werkgever...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220892168
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:')

En dat is wat mis is met ons...
Te warm op kantoor :')

Mensen staan op het dak te werken of in de bouw...
Wat mikeyTT zegt klopt ook helemaal niet.
Je werkgever hoeft je nooit naar huis te sturen want het zijn slechts adviezen.

En inderdaad, mensen die echt buiten werken, of op een zwart plat dak ook nog eens fysiek zwaar werk doen kunnen last krijgen van warmte.
Maar op kantoor met 26C? Laat me niet lachen. :D
Vakman pur sang
pi_220892187
Nee, je mag niet zomaar naar huis of het werk weigeren als het warm is. De Arbeidsomstandighedenwet noemt geen vaste temperatuurgrens. Wel is je werkgever wettelijk verplicht om je een veilige en gezonde werkplek te bieden.Er gelden wel richtlijnen en plichten waaraan een werkgever zich moet houden:Maatregelen treffen: Bij temperaturen boven de 28 °C (bij licht fysiek kantoorwerk) of boven de 26 °C (bij lichamelijk zwaar werk) moet de werkgever verplicht maatregelen nemen.Soorten maatregelen: Denk aan het aanbieden van koele dranken, het verkorten van werktijden of het inlassen van extra pauzes.Werk weigeren: Je mag je werk alleen staken als er direct gevaar is voor je gezondheid (bijvoorbeeld bij hittestress of direct gevaar door de hitte) en je dit eerst hebt gemeld aan je werkgever.

Dus biedt een flesje water aan en ook bij +35C op kantoor mag je gewoon weer aan het werk getrapt worden hoor .
Vakman pur sang
pi_220892190
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:')

En dat is wat mis is met ons...
Te warm op kantoor :')

Mensen staan op het dak te werken of in de bouw...
Die wetten bestaan niet voor niets he. 8)7

Mensen die in de bouw werken hebben ook goede regels nodig, en die hebben ze gelukkig
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220892214
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat mikeyTT zegt klopt ook helemaal niet.
Je werkgever hoeft je nooit naar huis te sturen want het zijn slechts adviezen.

En inderdaad, mensen die echt buiten werken, of op een zwart plat dak ook nog eens fysiek zwaar werk doen kunnen last krijgen van warmte.
Maar op kantoor met 26C? Laat me niet lachen. :D
Het zijn geen adviezen, maar richtlijnen.

Met 30 graden op kantoor werken is gevaarlijk, dus niet toegestaan.
Bij ons was de climate control ook kapot voor een paar dagen. 31 graden op kantoor. De vakbond heeft gedreigd de werkgever voor de rechter te slepen voor het in gevaar brengen van de werknemers. Iedereen mocht naar huis.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:42:43 #33
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220892388
Werken :')
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 16:44:43 #34
441859 crew  Lenny77
pi_220892410
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:25 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Het zijn geen adviezen, maar richtlijnen.

Met 30 graden op kantoor werken is gevaarlijk, dus niet toegestaan.
Bij ons was de climate control ook kapot voor een paar dagen. 31 graden op kantoor. De vakbond heeft gedreigd de werkgever voor de rechter te slepen voor het in gevaar brengen van de werknemers. Iedereen mocht naar huis.
Zet een ventilator en drink wat extra... Man, je zit op je reet...
In fabrieken is het veel warmer en WERKEN (niet zitten) mensen gewoon door.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:11:13 #35
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_220892653
nie zo janken
Lachen joh.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:12:01 #36
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_220892658
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zet een ventilator en drink wat extra... Man, je zit op je reet...
In fabrieken is het veel warmer en WERKEN (niet zitten) mensen gewoon door.
Ik vind het vaak een beetje gejank, maar fysiek bezig zijn het hitte is echt wel beter dan stilzitten en op een PC werken hoor.

Beide gedaan en zweterig stilzitten achter een PC voelt veel naarder aan.
Lachen joh.
pi_220892951
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zet een ventilator en drink wat extra... Man, je zit op je reet...
In fabrieken is het veel warmer en WERKEN (niet zitten) mensen gewoon door.
Ja hoezo zou dat gevaarlijk zijn op kantoor die 31C?
Dit moet overheid of sociale werkplaats zijn.

In fabrieken met productieprocessen is het vaak nog warmer door bv moffelovens e.d.
35C is niet uitzonderlijk en daar moeten ze echt werken ook nog.

Op de bouw, ja verplicht insmeren en een fles water mee maar verder niet piepen en doorwerken.

Behalve op kantoor bij zeepzaadjes die gaan staken. :')
Vakman pur sang
pi_220893305
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja hoezo zou dat gevaarlijk zijn op kantoor die 31C?
Dit moet overheid of sociale werkplaats zijn.

In fabrieken met productieprocessen is het vaak nog warmer door bv moffelovens e.d.
35C is niet uitzonderlijk en daar moeten ze echt werken ook nog.

Op de bouw, ja verplicht insmeren en een fles water mee maar verder niet piepen en doorwerken.

Behalve op kantoor bij zeepzaadjes die gaan staken. :')
Hoezo gevaarlijk? Nou, mensen worden duizelig, verward, geïrriteerd... ben zelf eens flauwgevallen met 34 graden.
In Europa gaan er meer dan 10x (!) zoveel mensen dood aan de hitte dan aan massaschietpartijen in de VS...

En nee, geen overheid, gewoon een groot commercieel bedrijf met een sterke vakbond.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220893321
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zet een ventilator en drink wat extra... Man, je zit op je reet...
In fabrieken is het veel warmer en WERKEN (niet zitten) mensen gewoon door.
Toen die airco kapot was, werkten mensen gewoon door hoor. Gewoon laptop naar huis en daar verder werken.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220894183
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:51 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Hoezo gevaarlijk? Nou, mensen worden duizelig, verward, geïrriteerd... ben zelf eens flauwgevallen met 34 graden.
In Europa gaan er meer dan 10x (!) zoveel mensen dood aan de hitte dan aan massaschietpartijen in de VS...

En nee, geen overheid, gewoon een groot commercieel bedrijf met een sterke vakbond.
Maar even serieus hè, je zit dan in de schaduw, je kan stil zitten en water pakken.
Hoe denk je dan dat bouwvakkers werken IN de zon bv wanneer ze een kap plaatsen. Of op een zolder waar de lucht stilstaat en 40C is?
EN ze moeten fysiek werken met verhoogde hartstlag en transpiratie.
Of stratenmakers? Wegwerkers. Op het asfalt is het zo 15C warmer en ze moeten verplicht die reflecterende shirts met hesje aan.
Hoe doen die dat dan?
Vakman pur sang
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:41:30 #41
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_220895774
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar even serieus hè, je zit dan in de schaduw, je kan stil zitten en water pakken.
Hoe denk je dan dat bouwvakkers werken IN de zon bv wanneer ze een kap plaatsen. Of op een zolder waar de lucht stilstaat en 40C is?
EN ze moeten fysiek werken met verhoogde hartstlag en transpiratie.
Of stratenmakers? Wegwerkers. Op het asfalt is het zo 15C warmer en ze moeten verplicht die reflecterende shirts met hesje aan.
Hoe doen die dat dan?
Die gaan af en toe in de schaduw staan, watertje en weer door.
Lachen joh.
pi_220895964
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:50 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Klinkt niet best nee. Ouderen?
Gisteren ook bekant verbrand en was maar 10 minuten in de zon, gekkenwerk!

Klein dorp wss? Supermarkten hier hebben altijd standaard airco. Ouderen doen er zelfs een bakje koffie binnen omdat het er koel is.
Dit speelde zich af in Rotterdam zuid

Navraag leerde dat de getroffen mensen waren die zich hadden laten vaccineren voor covid-19
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220896011
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:21 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Heb jij een warm kantoor? Als het op kantoor warmer is dan 26 graden, dan moet de werkgever verplicht maatregelen treffen. Boven de 28 mag je gewoon naar huis!
praat geen onzin
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:32:22 #44
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220896108
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.knmi.nl/neder(...)wachtingen/zonkracht

Het is godverdomme mei!!! De zomer is nog niet eens!!!

Vandaag zonkracht 7, de allerhoogste categorie van het KNMI. In combinatie met 31 graden. Dit is echt niet goed hoor. 8)7
Vervelend ook hè, als in jouw geval de zon net op achterkant van het station valt.
pi_220896378
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:31 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
:Y

Als je een pakketje krijgt, bied dan ook een ijskoud flesje water aan oid!
Of een blikje cola, weet nog dat ik dat eens deed. Die bezorger straalde van oor tot oor. En daarvoor ook altijd vriendelijk en netjes. Ik heb er vertrouwen in dat hij net iets voorzichtiger is met mijn pakketjes.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 11:08:53 #46
441859 crew  Lenny77
pi_220896553
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:51 schreef Mikeytt het volgende:

In Europa gaan er meer dan 10x (!) zoveel mensen dood aan de hitte dan aan massaschietpartijen in de VS...

Maar niet in een kantoorruimte met 28 of 30 graden :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220898331
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:51 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
ben zelf eens flauwgevallen met 34 graden.
Ja en kanker overwonnen ook he
pi_220898360
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:08 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar niet in een kantoorruimte met 28 of 30 graden :')
Verpleeghuizen hebben niet eens standaard koeling,
In veel van die gebouwen wordt het 35+ C
Daarvoor zeg ik, stel airconditioning verplicht.
Dat is al niet eens aan de orde
Vakman pur sang
  Spellchecker woensdag 27 mei 2026 @ 14:45:55 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220898375
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Verpleeghuizen hebben niet eens standaard koeling,
In veel van die gebouwen wordt het 35+ C
Daarvoor zeg ik, stel airconditioning verplicht.
Dat is al niet eens aan de orde
En daar moet je ook echt werken :Y
pi_220903359
Zeikwijf, het is ook nooit goed.

Ik vind het heerlijk zo, blij dat je mijn vriendin niet bent! :Z
pi_220905386
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:08 schreef Kwaliteit het volgende:
Zeikwijf, het is ook nooit goed.

Ik vind het heerlijk zo, blij dat je mijn vriendin niet bent! :Z
Volgens wie is het nooit goed??? Ik klaag nooit bij koude temperaturen in de winter. :6
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')