Ja er moet een hittengolf worden uitgeroepen en tropenroosters op werk.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.knmi.nl/neder(...)wachtingen/zonkracht
Het is godverdomme mei!!! De zomer is nog niet eens!!!
Vandaag zonkracht 7, de allerhoogste categorie van het KNMI. In combinatie met 31 graden. Dit is echt niet goed hoor.
https://www.hartvannederl(...)-regionale-hittegolfquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:47 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja er moet een hittengolf worden uitgeroepen en tropenroosters op werk.
Ik vind dat de werkgever meer moet doen in zulke gevallen. Wij krijgen gratis ijsjes geloof ik, maar is niet genoeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)-regionale-hittegolf
In sommige regio's was de 30 graden 2 maal aangetikt, dus daar is officieel een hittegolf, zoals Limburg
Janken op je 'vrije'dag, ga lekker aan de kralingseplas liggenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.knmi.nl/neder(...)wachtingen/zonkracht
Het is godverdomme mei!!! De zomer is nog niet eens!!!
Vandaag zonkracht 7, de allerhoogste categorie van het KNMI. In combinatie met 31 graden. Dit is echt niet goed hoor.
Heb jij een warm kantoor? Als het op kantoor warmer is dan 26 graden, dan moet de werkgever verplicht maatregelen treffen. Boven de 28 mag je gewoon naar huis!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:49 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik vind dat de werkgever meer moet doen in zulke gevallen. Wij krijgen gratis ijsjes geloof ik, maar is niet genoeg.
Naar buiten met dit weer?? Het is zonkracht 7. Dan is het officiële advies juist om zo veel mogelijk binnen te blijven.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:00 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Janken op je 'vrije'dag, ga lekker aan de kralingseplas liggen
Ook daarom bizar dat ze zo weinig betaald krijgen. En de vakbond is zeker in dit soort gevallen belangrijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:24 schreef Cupfighter het volgende:
Wees blij dat je op kantoor werkt bij bedrijven zoals Post NL doen ze niks en daar loop je te sjouwen tuin in en tuin uit met een tas om je nek
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:30 schreef cherrycoke het volgende:
respect voor de pakket bezorgers, tegelleggers en constructiewerkers vandaag buiten
Bouillon is beter dan ijsjes.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:49 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik vind dat de werkgever meer moet doen in zulke gevallen. Wij krijgen gratis ijsjes geloof ik, maar is niet genoeg.
Ligt eraan of de bouillon warm of koud is. En ook of de ijsjes warm of koud zijn.quote:
"In Portugal is dit normaal". Ja, in Nederland niet.quote:
Ja en je kan er ook niks tegen doen, je kan moeilijk oorlog afschaffen.Ik bedoel als je in "opwarming van de aarde" gelooft.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:45 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.knmi.nl/neder(...)wachtingen/zonkracht
Het is godverdomme mei!!! De zomer is nog niet eens!!!
Vandaag zonkracht 7, de allerhoogste categorie van het KNMI. In combinatie met 31 graden. Dit is echt niet goed hoor.
Tuurlijk kan er wel wat tegen gedaan worden. Gepaste internationale samenverwerking om co2 uitstoot te verminderen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja en je kan er ook niks tegen doen, je kan moeilijk oorlog afschaffen.Ik bedoel als je in "opwarming van de aarde" gelooft.
Klinkt niet best nee. Ouderen?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:
pfff net even op straat, er waren veel mensen met fikse brandwonden wow ook meerdere mensen die flauw waren gevallen wow oh my god
supermarkt was ook gesloten vanwege de hitte man man jezus nee toch
Ja, dat kan je hier wel typen maar hoe ga je dat voor elkaar krijgen? Hoe lang duurt dat? Wanneer is iedereen akkoord? etc. etc.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Tuurlijk kan er wel wat tegen gedaan worden. Gepaste internationale samenverwerking om co2 uitstoot te verminderen.
In 1906 was het in mei nog warmer.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Tuurlijk kan er wel wat tegen gedaan worden. Gepaste internationale samenverwerking om co2 uitstoot te verminderen.
Jonguhquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:
pfff net even op straat, er waren veel mensen met fikse brandwonden wow ook meerdere mensen die flauw waren gevallen wow oh my god
supermarkt was ook gesloten vanwege de hitte man man jezus nee toch
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb jij een warm kantoor? Als het op kantoor warmer is dan 26 graden, dan moet de werkgever verplicht maatregelen treffen. Boven de 28 mag je gewoon naar huis!
Ja, omdat zij werk hebben wat moeilijk thuis uit te voeren is, moeten kantoorslaven in de hitte zitten.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En dat is wat mis is met ons...
Te warm op kantoor
Mensen staan op het dak te werken of in de bouw...
Want daar zitten die ook op te wachten... Beetje tot een gat in de nacht werken en er weer uit moeten op een goddeloos vroeg uurquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:30 schreef Mikeytt het volgende:
Paar jaar terug mochten bezorgers eens een paar uur het werk neerleggen en dan in de avond tot middernacht nog bezorgen.
Wat mikeyTT zegt klopt ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En dat is wat mis is met ons...
Te warm op kantoor
Mensen staan op het dak te werken of in de bouw...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |