quote:
Wat voor materiaal is het? Dat maakt vaak nogal uit voor je methode. Om maar iets te noemen, suède doe je anders dan leer of stof.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb in al mijn wijsheid witte en crèmekleurige sneakers gekocht. Hoe maak ik vlekken schoon? En dan niet in de wasmachine of biotex. Gewoon een kleine vlek wegpoetsen.
Euh, gemengd. Beetje suede, beetje stof.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat voor materiaal is het? Dat maakt vaak nogal uit voor je methode. Om maar iets te noemen, suède doe je anders dan leer of stof.
Succes op de markt! Het is zomer (bijna) en ik drink weer frisse aalbes citroen thee. Bijna een leeg potje! Wink winkquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Euh, gemengd. Beetje suede, beetje stof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zie ik ook op mijn fietsrondjes in de duinen, gek spul, spinselmot. Wel slim om je in te kapselen tegen aanvallen van buitenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:01 schreef sigme het volgende:
Dit kwam ik gister tegen op mijn woon-werkfietsroute
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Succes op de markt! Het is zomer (bijna) en ik drink weer frisse aalbes citroen thee. Bijna een leeg potje! Wink wink
Daarvoor gebruikte ik een wondersponsje met een druppel water.
Demo:Check!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wondersponsje heb ik ook ergens, vochtige doekjes niet.
Ik kwam gisteren drie appelbomen met spinselmot tegen in onze tuin
Spoilers!
Die doekjes zijn echt een aanrader hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Check!
Ik heb sinds ik kinderen heb billendoekjes overal incl in de auto in het dashboard kastje samen met een rolletje van die kleine vuilniszakjes.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Check!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 30-05-2026 15:49:45 ]Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |