Wellicht moeten die buurlanden zich eens wat meer bezig gaan houden met druiven, honden, basale mensenrechten, olijfboompjes, sinaasappels, luxe hotels en kamelenraces.quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Die gespeelde verontwaardiging dat er ook tegenstand is tegen het Israelische terreur regime is natuurlijk niet erg serieus. Het doel is meer land en verontwaardigd doen over blowback is een PR strategie.
Uiteindelijk is een belangrijk deel van de Israelische doctrine dat hun land minder shit lijkt als ze alle buurlanden naar het stenen tijdperk bombarderen.
Niet alleen van Iran, ook van de Palestijnen, beiden uit de wedstrijd halen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, precies. Het probleem ligt natuurlijk nooit bij Israel.
Dat gebieden bezet in 3 landen (Gaza, Libanon en Syrie) en nog een land (Iran) bombardeert.
Om nog maar niet te spreken over de zuiveringen die ze daar uitvoeren en alle andere oorlogs en humanitaire misdaden.
Maar he, het is allemaal de schuld van Iran en dat is het grootste probleem.![]()
Mee eens dat het niet gaat lukken. Het is 450 miljoen en verder retoriek van radicale groepen en onderbuikgevoelens.quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat hem niet lukken, 350 miljoen bloeddorstige Arabieren hebben nog 7 miljoen Joden te vernietigen om hun gezellige fijne samenlevingen te expanderen.
Drones zijn echt een plaag voor conventionele legers tegenwoordig.quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:34 schreef Glazenmaker het volgende:
https://m.youtube.com/shorts/dey1pVMcpPw
Ai. Hoeveel burgers zal bibi nu weer op moeten blazen uit wraak?
Pro Pallie roepers ook.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:06 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Drones zijn echt een plaag voor conventionele legers tegenwoordig.
Tegen de tijd dat je olijfboom gaat produceren is Israël er met de bulldozer overheen gegaan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wellicht moeten die buurlanden zich eens wat meer bezig gaan houden met druiven, honden, basale mensenrechten, olijfboompjes, sinaasappels, luxe hotels en kamelenraces.
Je mag als Millitair burgerkleding dragen, je mag echter geen vijand aanvallen met burgerkleding als camouflage, daarnaast kun je uberhaupt afvragen of de Geneefse conventie geld als je vecht tegen terroristen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:50 schreef Glazenmaker het volgende:
https://m.youtube.com/shorts/9ih-Q0_E9Xs
Idf draagt weer eens burgerkleding. Hoe noem je soldaten die in burgerkleding in burgerinfra zitten terwijl hun leiding schreeuwt over het opblazen van andermans huizen?
Ik vind het niet erg als Israël en de VS dat ondervinden. Hoe harder ze op de bek gaan hoe veiliger de wereld is de komende jaren en als het episch genoeg gaat denkt China misschien ook wel 2x na voor ze Taiwan binnenvallen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:06 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Drones zijn echt een plaag voor conventionele legers tegenwoordig.
jullie kunnen elkaar wel de hand schudden hier wat dat betreftquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:26 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Je bijdrage is weer van een ongekend hoog niveau: veel geluid, nul inhoud.
Ik denk dat we de conventie al een tijdje voorbij zijn als een islamitische terreurorganisatie zich meer richt op militaire doelen dan een land. Heel zuid Libanon is gesloopt en ministers roepen op tot terreurbombardementen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je mag als Millitair burgerkleding dragen, je mag echter geen vijand aanvallen met burgerkleding als camouflage, daarnaast kun je uberhaupt afvragen of de Geneefse conventie geld als je vecht tegen terroristen.
denk niet dat dat een heel sterk plannetjes tenzij je het grappig vind als we weer met mosterdgas gaan slingeren naar iedereenquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik denk dat we de conventie al een tijdje voorbij zijn als een islamitische terreurorganisatie zich meer richt op militaire doelen dan een land. Heel zuid Libanon is gesloopt en ministers roepen op tot terreurbombardementen.
China heeft ook goede voorbeelden van een opmerkelijk fenomeen in moderne oorlogsvoering: Het lukt grote landen niet meer te winnen van kleine landen. Rusland zit vast in Oekraïne, De almachtige VS lukt het niet om Iran er onder te krijgen en Israel is nog steeds bezig de Gazastrook plat te gooien.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als Israël en de VS dat ondervinden. Hoe harder ze op de bek gaan hoe veiliger de wereld is de komende jaren en als het episch genoeg gaat denkt China misschien ook wel 2x na voor ze Taiwan binnenvallen.
Dat is onzin natuurlijk, want elke tegenstander wordt tegenwoordig als terrorist gelabeld. Russen noemen de Oekraïners ook terroristen, het is maar aan welke kant je staat. Ik vind dat de Geneefse Conventie te allen tijde moet gelden, het zijn allemaal mensen zoals jij en ik. Oorlog is gewoon een verschrikkelijk iets.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
daarnaast kun je uberhaupt afvragen of de Geneefse conventie geld als je vecht tegen terroristen.
Lijkt me wel logisch dit, Zuid Libanon is bezet door Palestijnse terroristen die als hobby hebben Joodse burgers met drones bestoken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik denk dat we de conventie al een tijdje voorbij zijn als een islamitische terreurorganisatie zich meer richt op militaire doelen dan een land. Heel zuid Libanon is gesloopt en ministers roepen op tot terreurbombardementen.
Zo klopt 'ie al een stuk beter.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch dit, Zuid Libanon is bezet door Palestijnse terroristen die als hobby hebben Joodse burgers militairen met drones bestoken.
"Schudt de hand van UitStraling"quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
jullie kunnen elkaar wel de hand schudden hier wat dat betreft
nee dat kun je je niet afvragenquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je mag als Millitair burgerkleding dragen, je mag echter geen vijand aanvallen met burgerkleding als camouflage, daarnaast kun je uberhaupt afvragen of de Geneefse conventie geld als je vecht tegen terroristen.
dit soort dingen maken mij wel blijquote:
Dan wordt het tijd om ook bij Israël te handhaven. Op zijn minst met sancties.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk niet dat dat een heel sterk plannetjes tenzij je het grappig vind als we weer met mosterdgas gaan slingeren naar iedereen
Die Israëlische militairen zijn daar omdat ze zich helemaal stuk verveelden?quote:
absoluutquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om ook bij Israël te handhaven. Op zijn minst met sancties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |