Ik weet het antwoord ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:05 schreef UitStraling het volgende:
Waar blijven de bootjes met linkse hippies en terroristen om de Iraanse bevolking te steunen?
Ik weet het antwoord.
Ik weet net zoveel als jij, 30.000+ mensen afgeschoten door tegenstanders van de regering en ongeveer vijf miljoen vluchtelingen, just do the math, not the anstisemitic fantasy.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:09 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord ook.
Een groot deel van de Iraanse bevolking steunt zijn regering. Tijdens de oorlog zag je dan ook alleen grote pro-regeringsdemonstraties. Als "de Iraanse bevolking" (wat een overgeneralisatie is, een drogreden) tegen de Iraanse regering was, dan was deze oorlog een uitgelezen kans om in opstand te komen. Dat gebeurde echter niet; zelfs anti-regeringsprotesten bleven uit. De "Iraanse bevolking" samen met de "linkse mensen" gaven hiermee een duidelijk signaal naar de VS, Israël en mensen als jij.
Snap jij uberhaupt wel het doel en het nut van protesteren? Lijkt er op van niet anders zou je dit niet zeggen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:05 schreef UitStraling het volgende:
Waar blijven de bootjes met linkse hippies en terroristen om de Iraanse bevolking te steunen?
Ik weet het antwoord.
Weet je goed te verbergen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb zo mijn prima redenen en ik ben wat slimmer dan gemiddeld.
En, wat hebben die 30k doden aan de huidige oorlog?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet net zoveel als jij, 30.000+ mensen afgeschoten door tegenstanders van de regering en ongeveer vijf miljoen vluchtelingen, just do the math, not the anstisemitic fantasy.
Dat is natuurlijk geen protesteren maar gewoon steun aan terrorisme en antisemitisme.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Snap jij uberhaupt wel het doel en het nut van protesteren? Lijkt er op van niet anders zou je dit niet zeggen.
Protest heeft als doel de politiek aan te sporen tot verandering of om bewustzijn te creeëren in de maatschappij. De Iraanse bevolking steunen zou zin hebben als de Nederlandse overheid in bed lag met Iran of wanneer niemand nog op de hoogte was van het lot van de Iraanse bevolking. Beide zijn niet het geval met Iran en het verschil met Israël (waar je naar refereert met 'bootjes') hoef ik je niet uit te leggen denk ik.
Maar, zoals het een echte slimme man betaamt, beschuldigd hij links en rechts mensen van antisemitisme, want dan ben je echt slim.quote:
Nee dat kan niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:22 schreef xpompompomx het volgende:
Maar, zoals het een echte slimme man betaamd,
Dat worden Koreaanse toestanden.quote:Op donderdag 28 mei 2026 23:06 schreef Max23 het volgende:
NOS meldt staakt het vuren met 60 dagen verlengd
Als je in opstand komt gaat je kop eraf,quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:09 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
Een groot deel van de Iraanse bevolking steunt zijn regering. Tijdens de oorlog zag je dan ook alleen grote pro-regeringsdemonstraties. Als "de Iraanse bevolking" (wat een overgeneralisatie is, een drogreden) tegen de Iraanse regering was, dan was deze oorlog een uitgelezen kans om in opstand te komen. Dat gebeurde echter niet; zelfs anti-regeringsprotesten bleven uit. De "Iraanse bevolking" samen met de "linkse mensen" gaven hiermee een duidelijk signaal naar de VS, Israël en mensen als jij.
Als je dood bent heb je uberhaupt nergens meer wat aan.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En, wat hebben die 30k doden aan de huidige oorlog?
Wie heeft die 30k eigenlijk geteld?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En, wat hebben die 30k doden aan de huidige oorlog?
Hier staat het e.e.a.:quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wie heeft die 30k eigenlijk geteld?
Denk dezelfde die de vorige keer tot 6 miljoen wist te tellen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hebben we deze wappie ook weer hoor. Fake news zeker?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Vreedzaam demonstreren is vastgelegd in de Iraanse grondwet (artikel 27), mits demonstraties ongewapend zijn en geweldloos verlopen. Dit in tegenstelling tot onze bondgenoot Saoedi-Arabië waar demonstratierecht feitelijk niet bestaat.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:59 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Als je in opstand komt gaat je kop eraf,
Eerste alinea:quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hier staat het e.e.a.:
https://en.wikipedia.org/wiki/2026_Iran_massacres
Hoe denk je dat dit zou werken? Als jij als Iraans burger ziet dat er zonder moeite duizenden van je eigen landgenoten gedood worden door hun eigen regering, zou je dan vooraan staan om in opstand te komen, of zou je afwachten wat er gebeurt?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:09 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |