quote:This is a modal window.
The provided HLS document could not be loaded - Error while loading https://sk-video.cdn.beel(...)ir-Id=K1C5L1HDJC2G68, status code 403
quote:Op donderdag 28 mei 2026 02:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Doet bij jullie Dit was het nieuws het nog wel? Lijkt wel of die afleveringen ineens offline zijn. Krijg ineens bij alle uitzendingen dit in mijn speler:
[..]
Fox kids was toch geen publieke omroepquote:Op donderdag 28 mei 2026 03:33 schreef Kaatje2658 het volgende:
Er lijkt in het online archief van Beeld en Geluid helemaal niets te vinden van Tante Soesa. Die vrouw heeft vier jaren lang kindertelevisie gemaakt voor Fox Kids en was de Ernst en Bobbie van toen. Zelfs geen Jeugdjournaal over de start van Fox Kids op 2 augustus 1997.
Ik weet wel dat acteurs Daphny Muriloff en Ralf Grevelink (Sassefras) samen te zien waren in "Waku Waku" in het jaar 2000 of het jaar 2001 maar die aflevering lijkt Beeld en Geluid helemaal niet te hebben.
Klopt.quote:Op donderdag 28 mei 2026 04:49 schreef 111210 het volgende:
[..]
Fox kids was toch geen publieke omroep
Bah, deze schatkamer is ROTZOOI!quote:Geen afspeelbaar materiaal
Deze uitzendingen zijn momenteel niet beschikbaar vanwege ontbrekende licenties. Zet het filter ‘Alleen direct afspeelbaar’ uit, om toch door deze uitzendingen te bladeren en eventueel een licentieaanvraag te starten.
Nee, als je niet afspeelbaar ook selecteert zijn ze wel zichtbaar maar ze zijn dus niet afspeelbaar.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
Staat 12 steden 13 ongelukken erop? Dat wil ik wel weer eens zien.
Sabrina DD-cup!quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:30 schreef Dutch_view het volgende:
SUPERFOON SEXLIJN 09 09 59
Spotje van maar liefst een minuut
https://schatkamer.beelde(...)/2101608220215100631
Maar wel als je afleveringen niet helemaal af kijkt en je verder wilt op het punt waar je gebleven bent. Een soort cookie die de positie van de video onthoudt.quote:Op donderdag 28 mei 2026 02:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet te doen. Er missen bij genoeg reeksen genoeg afleveringen, dus dat werkt niet als je ineens van aflevering 1 naar aflevering 12 springt.
Ik had gisteren dat ie dat wel deed, verdergaan waar ik de vorige keer gestopt wasquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar wel als je afleveringen niet helemaal af kijkt en je verder wilt op het punt waar je gebleven bent. Een soort cookie die de positie van de video onthoudt.
Hier ook, zat al te balen dat m'n verbinding weg viel waardoor ik de pagina moest herladen, maar hij ging gewoon verderquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik had gisteren dat ie dat wel deed, verdergaan waar ik de vorige keer gestopt was
Had ik ook al, maar hij geeft geen melding dat ie het bijhoudt. Denk dat dat het vooral isquote:Op donderdag 28 mei 2026 10:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik had gisteren dat ie dat wel deed, verdergaan waar ik de vorige keer gestopt was
Het is een combinatie tussen lang niet alles is bewaard (zelfs in de jaren 80 en 90 werd echt niet ALLES bewaard, maar werd er geselecteerd; vaak enkel de eerste en laatste aflevering van een seizoen), en het feit dat niet alles qua rechten is uitgewerkt om nu te kunnen plaatsen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:42 schreef Guanabana het volgende:
Het is leuk om er een beetje door te grasduinen maar ik ben nog niks tegengekomen dat ik echt ga zitten kijken. Misschien dat ik later nog op iets kom.
Ik ben wel op zoek naar een oude aflevering van Tussen Kunst en Kitsch van begin jaren '90 waar mijn opa in zit. Lijkt me heel bijzonder om te zien. Helaas heb ik die nog niet gevonden, ze staan er ook niet allemaal (kijkbaar) op. Geldt wel voor meer programma's. Hoop dat dat nog aangevuld gaat worden.
Die van 3 jaar eerder was beterquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wel godverdorie, 'Dag 83 - Hallo 84' is ook al van de Schatkamer gehaaldDat was zeg maar één van de allervetste oudejaarsshows ooit op de Nederlandse televisie vertoond, naar Duits voorbeeld: een ruim 3 uur durend totaalprogramma vanuit een gigantische Amsterdamse RAI, waarbij in ieder huisje en kraampje wel een artiest of gast te vinden was. Je moest eigenlijk blijven kijken omdat er elke tien seconden wel iets anders gebeurde. Presentatie door André van Duin.
Stom.
Dat is wel heel zonde inderdaadquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wel godverdorie, 'Dag 83 - Hallo 84' is ook al van de Schatkamer gehaaldDat was zeg maar één van de allervetste oudejaarsshows ooit op de Nederlandse televisie vertoond, naar Duits voorbeeld: een ruim 3 uur durend totaalprogramma vanuit een gigantische Amsterdamse RAI, waarbij in ieder huisje en kraampje wel een artiest of gast te vinden was. Je moest eigenlijk blijven kijken omdat er elke tien seconden wel iets anders gebeurde. Presentatie door André van Duin.
Stom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |