abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220895046
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:16 schreef Snaky het volgende:
Ik vind korter haar leuker bij Guus.
Eens 🙋♀
pi_220895076
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:35 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Neem Kayla Dix (insta ‘kaylaavami’)!! Fantastische vrouw, plussize maar ze kleed zich (meestal) onwijs goed en heeft een berg humor!!
Beetje te!
Ik heb haar ontvolgt, vond het allemaal wel heel erg overdreven. Maar de reacties zijn laaiend inderdaad dus smaken verschillen. En dat mag
pi_220895150
Die Debbie, 2 dagen achter elkaar naar een zwembad! Een gewoon zwembad hè , vorige week moest ze nog in een speciaal prikkelarm bad dobberen met haar kinderen.
En zie hier.
Wat heeft ze aan? Het lijkt op iets uit de verkleedkist
pi_220895288
Ik denk dat debby gevallen is.

In de zak van Max
pi_220895303
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:08 schreef AnnArt het volgende:
Die nieuwe box van AM. De vorige was al een flutbox, maar de komende is toch helemaal een Action-verzameling?
Ze gaat haar ‘mammavan-event’ houden. Benieuwd hoeveel volgers daarheen glibberen.
Maar wat een stomme artikelen weer. ‘Korting op.. ter waarde van’ vind ik altijd zo raar. En een beetje die-hard groupie heeft toch wel al een appeltjestas van die drukke vrouwen?
pi_220895376
Las in de krant dat het schrijven van boeken door AI of met hulp van AI toch wel in de kijker ligt momenteel.

Heel benieuwd of ( de uitgever van) onze bestsellerauteur Annemarie Geerts hier nog iets van gaat merken. Hoewel ik niet verwacht dat haar publiek daar mee zal zitten😆
pi_220895440
Dat jurkje van MCW is zo kort. Leuk hoor bij huis maar in het openbaar? 😳
pi_220895522
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 00:36 schreef Lipisu het volgende:
Die Debbie, 2 dagen achter elkaar naar een zwembad! Een gewoon zwembad hè , vorige week moest ze nog in een speciaal prikkelarm bad dobberen met haar kinderen.
En zie hier.
Wat heeft ze aan? Het lijkt op iets uit de verkleedkist
Haha, dat viel mij ook al op, wat heeft ze aan???😅lijkt wel een clowntje?
pi_220895527
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:51 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Haha, dat viel mij ook al op, wat heeft ze aan???😅lijkt wel een clowntje?
🤣 ze had haar werk outfit aan 🤣 clowntje Debbie
pi_220895528
MW heeft waarschijnlik van Ninja te horen gekregen dat hun product te weinig in beeld is?

Trots op de samenwerking want geweldig merk. O ja, daarom zagen we het bijna nooit.

Vreemd wereldje toch
pi_220895570
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:54 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
MW heeft waarschijnlik van Ninja te horen gekregen dat hun product te weinig in beeld is?

Trots op de samenwerking want geweldig merk. O ja, daarom zagen we het bijna nooit.

Vreemd wereldje toch
Nee je ziet de slush nu overal voorbij komen, ook zogenaamde influencers delen kortingscode
En de “echte” hebben echt een ninja gekregen!!

Maar even denkt Am dat ze een BN’er is? Een de mama van event? Gaan daar echt mensen heen? Betalen om haar te zien wauwwwww
pi_220895585
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:05 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Nee je ziet de slush nu overal voorbij komen, ook zogenaamde influencers delen kortingscode
En de “echte” hebben echt een ninja gekregen!!

Maar even denkt Am dat ze een BN’er is? Een de mama van event? Gaan daar echt mensen heen? Betalen om haar te zien wauwwwww
Ik denk dat daar wel een hoop mensen naartoe komen. Al haar samenwerkingen zijn er om zooi aan te smeren, hun heilige AM is er, daar betalen ze met liefde voor.
pi_220895691
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:54 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

Vreemd wereldje toch
Jezelf fotograferen in de supermarkt of bij de toiletten van een benzinestation op je jimmychoo's net zo vreemd toch. En fijn dat Ninja al die flu's sponsort, mooie reden om dat merk dus over te slaan.
pi_220895902
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:29 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Jezelf fotograferen in de supermarkt of bij de toiletten van een benzinestation op je jimmychoo's net zo vreemd toch. En fijn dat Ninja al die flu's sponsort, mooie reden om dat merk dus over te slaan.
Vol verbazing bekeken. En ook dat T dus werkelijk overal mee naar toe gaat, kinderen naar school brengen, mee naar werk.. Echt, why??
pi_220895918
Sanneke die een spray tipt op je kind op te frissen, het is geen wc. Haal gewoon een washandje eroverheen 🙈.

Beetje mosterd, maar die snijmachine van AM vind ik absoluut geen reclame. Hij schuift over de tafel, je hebt extra afwas en t staat in de weg en is ook nog eens hartstikke duur.
Zijn er echt mensen die dat zien en denken: ja, wat handig! Een lompe snijmachine op mijn aanrecht.
pi_220895947
Ik kijk met volle fascinatie naar de bevalling aftel video’s van Veerle Hofkens. Ik denk dat zij een Nathalie van Let doet: al een tijdje zijn bevallen, maar video’s uitbrengen alsof het vandaag is. En ik geef haar overigens groot gelijk. Alleen kan ik het niet laten om nu naar het video’s te kijken en haar daarop te betrappen. Kansloos, maar je kunt je maar ergens mee bezig houden.
pi_220895963
Zou dat event van AM werkelijk storm lopen? Haar samenwerkingen liepen juist terug. Wie komen er dan? Boer Biet van de belevenisboerderij? Die zie ik daar echt niet staan in een standje. Deodorantenkraampje misschien?
Ik weet het niet. Lijkt mij totale zelfoverschatting. Iets als: dat wil ik nog een keer gedaan hebben.
pi_220895998
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 07:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤣 ze had haar werk outfit aan 🤣 clowntje Debbie
Ik ga stuk🤣
pi_220896005
Michelle heeft alle oude vlogs van youtube verwijderd zo te zien..
Zal kijken of de nieuwe vlog door heen ga kome
pi_220896020
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:11 schreef AnnArt het volgende:
Zou dat event van AM werkelijk storm lopen? Haar samenwerkingen liepen juist terug. Wie komen er dan? Boer Biet van de belevenisboerderij? Die zie ik daar echt niet staan in een standje. Deodorantenkraampje misschien?
Ik weet het niet. Lijkt mij totale zelfoverschatting. Iets als: dat wil ik nog een keer gedaan hebben.
Ik denk eerder de wat kleinere ondernemers.
Pris, Brenda, de Belgische moeder, nietthuis, wijn/kaarten van Jeanine, koffie, bbq etc.

De nieuwe box is trouwens inderdaad weer 3x niks. Wat heeft huidverzorging met dagjes uit te maken?
pi_220896038
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:59 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Vol verbazing bekeken. En ook dat T dus werkelijk overal mee naar toe gaat, kinderen naar school brengen, mee naar werk.. Echt, why??
En dan even een video van dat ze door de stad wandelt 'terug naar de farm' met zijn jas over haar schouders. Was het gisteren zo frisjes in Nederland dan? Hier in Vlaanderen was het meer dan 30 graden. Dan hoef ik geen jas in ieder geval... zelfs 's avonds niet.
pi_220896051
Dbm
Ze is zoals altijd weer moe.
En zo'n drukke dag want ze moet sandalen en wederom kleding kopen voor vriendje.
Tip van Flip(andere Flip)
Koop in 1 keer een tas vol . Zoals zij zegt is weer zwaar overdreven, alsof het kind in 1 week overal uit groeit, dan koop je het te klein.
Ga gewoon 1 dagdeel die stad in en koop ineens alles, scheelt stress en tijd.
En ja , de meeste mensen vinden haar dagindeling een makkie, ze is hele dagen thuis. Als je een uur in dat huisje aanpakt is het strak.
Dramaqueen is het
pi_220896055
Wat kan je nog meer doen op dat demammavan event dan? Wie het snelste kan prakkwakken met Maarten? Klompklossen? Een bakfietsrace?
pi_220896058
Die Jeanine komt zeker bij dat event. Zij is ook niet gek ;-)

Ik denk dat er best wat mensen op af komen.
pi_220896064
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:24 schreef MonaB het volgende:

[..]
En dan even een video van dat ze door de stad wandelt 'terug naar de farm' met zijn jas over haar schouders. Was het gisteren zo frisjes in Nederland dan? Hier in Vlaanderen was het meer dan 30 graden. Dan hoef ik geen jas in ieder geval... zelfs 's avonds niet.
Het was hier bloedheet, ook 's avonds had je geen jas nodig haha. Maar was dat beeld ook van gisteren? Zij loopt meestal wat achter met dr content.

Maar wat is ze gelukkig he die Michelle! Ik zie alleen nog maar vluchtgedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')