Char is een hele lieve vrouw, altijd respectvol. Ook over mensen die minder met schoonmaken ophebben, zal ze nooit oordelend zijn. Wat die zwangerschap betreft, ze had lang de wens om een 2e kind te krijgen en dat gaat nu gebeuren. Ik ben benieuwd op welke potentiële pareltjes je doeltquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:42 schreef Zeeschelp het volgende:
Net in mn feed komt @:rotterdamse.poetsqueen langs. Hoogzwanger en moeder van n tiener. Heb zo’n gevoel dat we hier ook nog pareltjes van langs gaan zien komen. 🙃
En stop de persen, ik heb iets positiefs over Sanneke te zeggen: ik vind het leuk dat Mijan heel vaak vrolijke leuke kleertjes aan heeft! Voor een jongen is dat niet altijd makkelijk, meeste wat te koop is is grijs/blauw/wit…
Helemaal eens. Ik vind haar echt mega lief en ik kan niks vervelends over haar bedenken.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Char is een hele lieve vrouw, altijd respectvol. Ook over mensen die minder met schoonmaken ophebben, zal ze nooit oordelend zijn. Wat die zwangerschap betreft, ze had lang de wens om een 2e kind te krijgen en dat gaat nu gebeuren. Ik ben benieuwd op welke potentiële pareltjes je doelt
Is het niet binnenkort ook nog een avondje kleien met AM? Benieuwd of Sanneke daar aan mee doet, ze zei toen met het uitpakken dat ze niet zo creatief is. Misschien mag Dion ook dat voor haar doen dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:56 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dan had ze het vast laten zien. En AM was dan getagd
Samenwerking met kookpunt hequote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:12 schreef Maretakje het volgende:
Ik zag net bij AM een broodsnijding voorbij komen. Wat een onzinnig ding zeg. Zal wel weer het nodige kosten.
Een man die enorm op Maarten lijkt vind ik! Heeft ie een broer?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Als je die foto bekijkt van De mammavan dat ze allemaal aan tafel zitten wie zit er dan achteraan links, met bril ?
En het is echt een dure snijmachine! Die van de Lidl was pas nog in de actie, en die snijdt echt perfect. Daar kan ik er 3 van kopen ipv dat apparaat van AM.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:31 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik vind dat snij apparaat van AM totaal niet handig voor brood en wat een groot ding om steeds op je aanrecht te hebben staan. Zal na de promotie wel weer uit beeld verdwijnen.
En de mannen vinden ze ook handig!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:33 schreef Missinglink24 het volgende:
Ineens ook iedereen aan de Moon Bag.. krijg je net zoiets als creamy dat je er mee dood gegooid wordt.
Eén van de tweeling toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Als je die foto bekijkt van De mammavan dat ze allemaal aan tafel zitten wie zit er dan achteraan links, met bril ?
Dacht ik ook. Hij heeft wel een broer geloof ik ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:32 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Een man die enorm op Maarten lijkt vind ik! Heeft ie een broer?
Guus moest toch extra eten halen voor het bezoek? Ik denk ook de broer van Maart. Fijn dat hij nog wel contact mag hebben met zijn familie van de vrouw des huizes.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Volgens mij idd Maarten zijn broer..quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:32 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Een man die enorm op Maarten lijkt vind ik! Heeft ie een broer?
Ja mannen vinden elke tas handig waar ze hun spullen in kunnen pleuren, waar de vrouw vervolgens de hele dag mee rond moet lopen. En maar vragen; mag ik mn telefoon, mag ik mn drinkflesje, etc etcquote:
Helemaal mee eens, ik zou best een kunstje kunnen op Koen maar dan wel een harige, bredere versie 😅quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:52 schreef Die_van_verderop het volgende:
Nog even terug naar het borsthaar; ik vind Koen echt wel een leuke kop hebben, maar dan zo’n kaal (en naar mijn smaak) en iel lijfje is dan toch jammer.
Ik weet niet meer wie er met de honden borsthaar ging spotten, maar was het leuk?
Het is nu vast te warm. En volgende week te vochtig en de week erna is M teveel aan het knuffelen…quote:
Ja dat geloof ik, voor alles bij kookpunt betaal je de hoofdprijs.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:38 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En het is echt een dure snijmachine! Die van de Lidl was pas nog in de actie, en die snijdt echt perfect. Daar kan ik er 3 van kopen ipv dat apparaat van AM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |