Ik nodig haar graag eens bij ons uit😂quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:08 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Natuurlijk zal ze druk zijn met haar werk en gezin. Maar dit soort uitspraken kan ik slecht hebben van iemand die nog nooit een dag van haar leven in loondienst gewerkt heeft. Ik vind het fijn voor haar hoor, maar soms zou ik haar ook weleens willen uitnodigen om een keer mee te lopen met iemand die een, minder goed betaalde, baan buiten de deur. En daarna praten we verder 😀.
Ze is op facebook wel actief, ze heeft in een Tibber-groep vragen gesteld over een thuisbatterij. Maar verder nog geen nieuwe content op haar social media.quote:
Op zich is het wel bijzonder, 50 jaar zijn en nog nooit een dag in loondienst te hebben gewerkt. Het is alleen niet háár verdienste.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:08 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Natuurlijk zal ze druk zijn met haar werk en gezin. Maar dit soort uitspraken kan ik slecht hebben van iemand die nog nooit een dag van haar leven in loondienst gewerkt heeft. Ik vind het fijn voor haar hoor, maar soms zou ik haar ook weleens willen uitnodigen om een keer mee te lopen met iemand die een, minder goed betaalde, baan buiten de deur. En daarna praten we verder 😀.
Zit er wel water in zwembad? Hahahaquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:12 schreef Hope88 het volgende:
Ach, arme vriendinnie van DBM is heeeeel erg verbrand op school! Zo erg, dat ze in de palle zon in zwembad mogen spelen ipv onder parasol.
Zo verwend en die dochter ook trouwensquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:36 schreef Missinglink24 het volgende:
En Parkertje rukt gewoon een doos koekjes open in de winkel. Tijd om hem eens wat grenzen te gaan geven.
Vanavond naar de HAP voor een zonnesteek of hitte uitputting. de hele week thuis van school en morgen weer nieuwe speelgoedjes uitzoeken omdat ze zo dapper geweest is!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:12 schreef Hope88 het volgende:
Ach, arme vriendinnie van DBM is heeeeel erg verbrand op school! Zo erg, dat ze in de palle zon in zwembad mogen spelen ipv onder parasol.
En daarom is het gewoon niet verstandig als zij een 2e kindje krijgen. Ze kan amper de zorg voor M. aan en dat zonder werk. En volgens mij is M. een makkelijk ventje.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:53 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar wat Sanneke eigenlijk zegt is dat ze Mijan pas over 3,5 maand doordeweeks aan de zorg van Dion kan geven zodat ze kan uitslapen en dr handen vrij heeft voor ME-time.
Ik zie het ook niet gebeuren eigenlijk. Er lijkt geen alles overheersende wens voor een tweede te zijn en Dion ziet de bui ook wel hangen denk ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:08 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
En daarom is het gewoon niet verstandig als zij een 2e kindje krijgen. Ze kan amper de zorg voor M. aan en dat zonder werk. En volgens mij is M. een makkelijk ventje.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:51 schreef Moedervan4kids het volgende:
En als je kind zo super mega extreem ultra dood erg verbrand is, dan laat je haar nu toch gewoon in de schaduw?
Laten we DBM maar weer met een 10 kilo zak strooizout nemen.
En die arme moeder maar die rolstoel voortduwen steeds. Heb zo met die vrouw te doenquote:Op maandag 25 mei 2026 19:58 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ik verbaas me de hele week al dat ze nog de kracht heeft om dat boek op te tillen en uberhaupt te lezen.
Ik hou van char! Hoe ze haar dochter en neefje in beeld breng vind ik netjes en met veel liefde en respect... verwacht dus weinig raars als de baby er straks is!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:42 schreef Zeeschelp het volgende:
Net in mn feed komt @:rotterdamse.poetsqueen langs. Hoogzwanger en moeder van n tiener. Heb zo’n gevoel dat we hier ook nog pareltjes van langs gaan zien komen. 🙃
En stop de persen, ik heb iets positiefs over Sanneke te zeggen: ik vind het leuk dat Mijan heel vaak vrolijke leuke kleertjes aan heeft! Voor een jongen is dat niet altijd makkelijk, meeste wat te koop is is grijs/blauw/wit…
Zij is idd zo leuk! Ze heeft echt een gunfactor vind ik. Verwacht hier idd weinig raars.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik hou van char! Hoe ze haar dochter en neefje in beeld breng vind ik netjes en met veel liefde en respect... verwacht dus weinig raars als de baby er straks is!
M ziet er altijd hartstikke leuk uit, maar dat grijs blauw en wit was meer van 20 jaar geleden misschien?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:42 schreef Zeeschelp het volgende:
Net in mn feed komt @:rotterdamse.poetsqueen langs. Hoogzwanger en moeder van n tiener. Heb zo’n gevoel dat we hier ook nog pareltjes van langs gaan zien komen. 🙃
En stop de persen, ik heb iets positiefs over Sanneke te zeggen: ik vind het leuk dat Mijan heel vaak vrolijke leuke kleertjes aan heeft! Voor een jongen is dat niet altijd makkelijk, meeste wat te koop is is grijs/blauw/wit…
Herken me ook niet echt in grijs en blauw... vooral hema heeft al heel lang leuke kleurtjes en printjes ... en zeeman eigenlijk ook 🤔🤷 ik hou ook erg van kleur bij mijn kleine manquote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:00 schreef Ramonkel het volgende:
[..]
M ziet er altijd hartstikke leuk uit, maar dat grijs blauw en wit was meer van 20 jaar geleden misschien?
Er is heel veel kleur te koop bij ongeveer elke winkel, zeker voor jongens tot een jaar of tien.
Zo ontzettend ongemakkelijk ook, dat dansje, het staan, draaien, tong eruit. Allemaal gewoon niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke op de crocs weer janken over plussice zijn... schat het gaat niet over je kleding maar maar over je volledig luie houding! Mensen met een maatje of 10 te veel kunnen ook leuk zijn... maar niet zeikend vanaf de bank
Natuurlijk niet. Het hebben van de spullen om een brood te bakken was bevredigend genoeg. Voor 3 minuten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |