De meeste statushouders zijn knetter rechts, in die zin heb je gelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Denk dat je nogal achter loopt dat rechts de hogere inkomens zijn. Denk dat je het meeste rechts tegenwoordig vooral vindt in sociale huurwoningen.
De vele mensen die moesten verhuizen omdat de rijken en de hogere inkomens op die plekken fabrieken en infrastructuur voor auto's deden plaatsen.quote:
Rellen gingen vooral om metro's.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:37 schreef torentje het volgende:
[..]
De vele mensen die moesten verhuizen omdat de rijken en de hogere inkomens op die plekken fabrieken en infrastructuur voor auto's deden plaatsen.
Lijdelijk verzet hielp niet.
Ik zie toch veel industriegebieden volgebouwd met fabrieken en infrastructuur voor de auto's, zodat die fabrieken bereikbaar zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Rellen gingen vooral om metro's.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nieuwmarktrellen
Hele achterlijke futuristische 50's en 60's autoplannen die nooit zijn doorgegaan, zoals in Utrecht. En terecht.
Met als resultaat dat er nooit is verder gebouwd op die manier. Verder zijn fabrieken en industrie juist verplaatst voor huizen. Zie de hele oude havengebieden in onze grootste steden Amsterdam en Rotterdam waar de oude havens nu vol staan met woningen.
Toch mooi om zo iemand uit te horen. Krijg je tenminste een beeld van wat er in zo'n koppie om gaat.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:39 schreef matspontius het volgende:
[..]
Heeft voornamelijk bronnen bij de GGD 🤪
Ja, huhu dat is ook de hele bedoeling. Jij wil je goederen toch ook hebben?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:28 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik zie toch veel industriegebieden volgebouwd met fabrieken en infrastructuur voor de auto's, zodat die fabrieken bereikbaar zijn.
Lijdelijk verzet? Wat is dat?quote:Het lijdelijk verzet tegen de plannen van de onnadenkende fabrikanten heeft nog nooit geholpen, dat is het punt dat ik wilde maken.
Toch wonen de meeste normale mensen niet menswaardig ruim.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, huhu dat is ook de hele bedoeling. Jij wil je goederen toch ook hebben?
[..]
Lijdelijk verzet? Wat is dat?
Als je kijkt naar de steden in ons land, zoals Amsterdam en Rotterdam, zijn meer fabrieken verdwenen voor huizen dan andersom he. Door de eeuwen zelfs. Dat heb je door, hoop ik?
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Waarom toch dat werkloze tuig van ver buiten onze grenzen blijven begroeten en binnenlaten?
Het is toch een vreemd fenomeen, nergens in de wereld moet er zo gedacht worden, onder dwang van sociale uitsluiting.
Bizar.
En wat is dat? 'Menswaardig ruim'?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:30 schreef torentje het volgende:
[..]
Toch wonen de meeste normale mensen niet menswaardig ruim.
Je vraagt je echt af ie het er om doet hoor want zo veel onleesbare shit en onzin in elke post zie je niet vaak hier...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toch mooi om zo iemand uit te horen. Krijg je tenminste een beeld van wat er in zo'n koppie om gaat.
Ik heb ook mn twijfels inmiddels. Zo raar zijn....quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:15 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je vraagt je echt of ie het er om doet hoor want zo veel onleesbare shit en onzin in elke post zie je niet vaak hier...
Ik ben met stomheid geslagen, het is onrustbarend dat men anno 2026 nog moet uitleggen wat menswaardig is.quote:
Geef toch gewoon toe dat jouw denkniveau lager is dan gemiddeld. Iedereen ziet het allang, behalve jijzelf, en dat begint pijnlijk te worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:15 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je vraagt je echt of ie het er om doet hoor want zo veel onleesbare shit en onzin in elke post zie je niet vaak hier...
Nou, leg eens uit dan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 00:17 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik ben met stomheid geslagen, het is onrustbarend dat men anno 2026 nog moet uitleggen wat menswaardig is.
Dan ridiculiseer jij mijn uitleg toch maar. Want als je had opgelet wist je wel wat ik bedoel met mensen een menswaardige behandeling geven en niet hen direct wegzetten in een criminele hoek.quote:
Nederland is het dichtstbevolkte land van Europa .(zelfs wereldwijd in de top van de grotere landen) Het land is meer dan vol. Miljoenen immigranten moeten terugkeren om Nederland weer leefbaar te houden.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:30 schreef Harvest89 het volgende:
Wat je kijk op immigratie ook is. Claimen dat het land vol is, is natuurlijk lachwekkend.
Nederland is niet zo zeer vol, het is meer uit zijn jasje gegroeid omdat politici al 70 jaar falen in beleid, het is allemaal korte termijn denken maar goed dat heb je altijd met moderne democratieen, als je als partij verkondigt: We moeten in de toekomst investeren en daarvoor hebben we 200 miljard nodig dus we verhogen de belasting dan krijg je natuurlijk geen enkele stem, vandaar dat onze hele infrastructuur op zijn gat ligt, dat zie je trouwens in bijna alle Westerse Democratieen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 02:45 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nederland is het dichtstbevolkte land van Europa .(zelfs wereldwijd in de top van de grotere landen) Het land is meer dan vol. Miljoenen immigranten moeten terugkeren om Nederland weer leefbaar te houden.
Dat is geen antwoord op de vraag. En hoe exact met deze vraag zet ik hen 'direct weg in een criminele hoek'?quote:Op woensdag 27 mei 2026 00:56 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan ridiculiseer jij mijn uitleg toch maar. Want als je had opgelet wist je wel wat ik bedoel met mensen een menswaardige behandeling geven en niet hen direct wegzetten in een criminele hoek.
Nederland was en is juist een land met zeer lange termijn planning, maar moet opeens op korte termijn dingen radicaal veranderen, totale infrastructuur opeens op de schop zoals stroom en gas.quote:Op woensdag 27 mei 2026 06:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nederland is niet zo zeer vol, het is meer uit zijn jasje gegroeid omdat politici al 70 jaar falen in beleid, het is allemaal korte termijn denken maar goed dat heb je altijd met moderne democratieen, als je als partij verkondigt: We moeten in de toekomst investeren en daarvoor hebben we 200 miljard nodig dus we verhogen de belasting dan krijg je natuurlijk geen enkele stem, vandaar dat onze hele infrastructuur op zijn gat ligt, dat zie je trouwens in bijna alle Westerse Democratieen.
Die vraag heb ik al eens beantwoord.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag. En hoe exact met deze vraag zet ik hen 'direct weg in een criminele hoek'?
Kan je dus vast wel copy/pasten.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:31 schreef torentje het volgende:
[..]
Die vraag heb ik al eens beantwoord.
Jij kunt beter iets aan doen aan je geheugen, zodat men niet steeds dezelfde vragen van jou moet beantwoorden.quote:
Terwijl ik je gewoon een vraag stel blijf je ontwijken en persoonlijk doen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:35 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij kunt beter iets aan doen aan je geheugen, zodat men niet steeds dezelfde vragen van jou moet beantwoorden.
Het is een vraag die ik al meerdere malen heb beantwoord. Jij ridiculiseerde toen mijn antwoord.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Terwijl ik je gewoon een vraag stel blijf je ontwijken en persoonlijk doen.
Doe beter je best.
Is dus op meerdere plekken te vinden. Copy/paste dan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Het is een vraag die ik al meerdere malen heb beantwoord. Jij ridiculiseerde toen mijn antwoord.
Zoek zelf maar.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is dus op meerdere plekken te vinden. Copy/paste dan.
Je wil gewoon van de discussie af.quote:
Tijd voor z'n pilletje gok ik zo. Z'n begeleider zal wel in de file hebben gestaan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je wil gewoon van de discussie af.
Maar nee, kom maar af. Het is jouw mening...
Blijkbaar.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:06 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Tijd voor z'n pilletje gok ik zo. Z'n begeleider zal wel in de file hebben gestaan.
Omdat ik weet wat jij gaat zeggen als ik zeg dat slechts de rijken en de hogere inkomens een menswaardige woonruimte hebben, ondanks dat we leven anno 2026.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je wil gewoon van de discussie af.
Maar nee, kom maar af. Het is jouw mening...
Het is sommigen maar niet bij te brengen dat verreweg het meeste in het leven men niet cadeau wordt gedaan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef torentje het volgende:
[..]
Omdat ik weet wat jij gaat zeggen als ik zeg dat slechts de rijken en de hogere inkomens een menswaardige woonruimte hebben, ondanks dat we leven anno 2026.
Je kan natuurlijk ook eens proberen te werken voor je geld en dus woonruimte.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef torentje het volgende:
[..]
Omdat ik weet wat jij gaat zeggen als ik zeg dat slechts de rijken en de hogere inkomens een menswaardige woonruimte hebben, ondanks dat we leven anno 2026.
Helaas wel nodig voor deze user, althans zo lijkt het.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:09 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook eens proberen te werken voor je geld en dus woonruimte.
Ik weet het, eng. Maar daar heeft je begeleider vast ook wel weer een pilletje voor.
Dat is echt knap.quote:
Zorgt vooral voor een belemmering, bij zichzelf.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:15 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Helaas wel nodig voor deze user, althans zo lijkt het.
En hij is continu te eigenwijs om hulp te aanvaarden door professionals in hun vak die deze mensen met zachte hand opvangen, begeleiden en hen passende hulp kunnen bieden.
Ja, want jij ridiculiseerde al eens mijn stelling, dat alle mensen een menswaardige woning verdienen en niet slechts de rijken en de hogere inkomens.quote:
Idd. Vandaar ook fijn wanneer iemand hem dat doet inzien.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zorgt vooral voor een belemmering, bij zichzelf.
Nou ja, tot nu toe is hij te eigenwijs daarvoor.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Idd. Vandaar ook fijn wanneer iemand hem dat doet inzien.
Tja, inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja, tot nu toe is hij te eigenwijs daarvoor.
Ontkenningsfase is a tough one.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:09 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook eens proberen te werken voor je geld en dus woonruimte.
Ik weet het, eng. Maar daar heeft je begeleider vast ook wel weer een pilletje voor.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:15 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Helaas wel nodig voor deze user, althans zo lijkt het.
En hij is continu te eigenwijs om hulp te aanvaarden door professionals in hun vak die deze mensen met zachte hand opvangen, begeleiden en hen passende hulp kunnen bieden.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zorgt vooral voor een belemmering, bij zichzelf.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Idd. Vandaar ook fijn wanneer iemand hem dat doet inzien.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja, tot nu toe is hij te eigenwijs daarvoor.
Ontkenningsfase is a tough one.
Ridiculiseer maar stellingen van andersdenkende users, dat is het enige waar jullie goed in zijn, want op inhoud kunnen jullie het toch niet winnen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |