Jij kunt beter iets aan doen aan je geheugen, zodat men niet steeds dezelfde vragen van jou moet beantwoorden.quote:
Terwijl ik je gewoon een vraag stel blijf je ontwijken en persoonlijk doen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:35 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij kunt beter iets aan doen aan je geheugen, zodat men niet steeds dezelfde vragen van jou moet beantwoorden.
Het is een vraag die ik al meerdere malen heb beantwoord. Jij ridiculiseerde toen mijn antwoord.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Terwijl ik je gewoon een vraag stel blijf je ontwijken en persoonlijk doen.
Doe beter je best.
Is dus op meerdere plekken te vinden. Copy/paste dan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Het is een vraag die ik al meerdere malen heb beantwoord. Jij ridiculiseerde toen mijn antwoord.
Zoek zelf maar.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is dus op meerdere plekken te vinden. Copy/paste dan.
Je wil gewoon van de discussie af.quote:
Tijd voor z'n pilletje gok ik zo. Z'n begeleider zal wel in de file hebben gestaan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je wil gewoon van de discussie af.
Maar nee, kom maar af. Het is jouw mening...
Blijkbaar.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:06 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Tijd voor z'n pilletje gok ik zo. Z'n begeleider zal wel in de file hebben gestaan.
Omdat ik weet wat jij gaat zeggen als ik zeg dat slechts de rijken en de hogere inkomens een menswaardige woonruimte hebben, ondanks dat we leven anno 2026.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je wil gewoon van de discussie af.
Maar nee, kom maar af. Het is jouw mening...
Het is sommigen maar niet bij te brengen dat verreweg het meeste in het leven men niet cadeau wordt gedaan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef torentje het volgende:
[..]
Omdat ik weet wat jij gaat zeggen als ik zeg dat slechts de rijken en de hogere inkomens een menswaardige woonruimte hebben, ondanks dat we leven anno 2026.
Je kan natuurlijk ook eens proberen te werken voor je geld en dus woonruimte.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef torentje het volgende:
[..]
Omdat ik weet wat jij gaat zeggen als ik zeg dat slechts de rijken en de hogere inkomens een menswaardige woonruimte hebben, ondanks dat we leven anno 2026.
Helaas wel nodig voor deze user, althans zo lijkt het.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:09 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook eens proberen te werken voor je geld en dus woonruimte.
Ik weet het, eng. Maar daar heeft je begeleider vast ook wel weer een pilletje voor.
Dat is echt knap.quote:
Zorgt vooral voor een belemmering, bij zichzelf.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:15 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Helaas wel nodig voor deze user, althans zo lijkt het.
En hij is continu te eigenwijs om hulp te aanvaarden door professionals in hun vak die deze mensen met zachte hand opvangen, begeleiden en hen passende hulp kunnen bieden.
Ja, want jij ridiculiseerde al eens mijn stelling, dat alle mensen een menswaardige woning verdienen en niet slechts de rijken en de hogere inkomens.quote:
Idd. Vandaar ook fijn wanneer iemand hem dat doet inzien.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zorgt vooral voor een belemmering, bij zichzelf.
Nou ja, tot nu toe is hij te eigenwijs daarvoor.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Idd. Vandaar ook fijn wanneer iemand hem dat doet inzien.
Tja, inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja, tot nu toe is hij te eigenwijs daarvoor.
Ontkenningsfase is a tough one.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:09 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook eens proberen te werken voor je geld en dus woonruimte.
Ik weet het, eng. Maar daar heeft je begeleider vast ook wel weer een pilletje voor.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:15 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Helaas wel nodig voor deze user, althans zo lijkt het.
En hij is continu te eigenwijs om hulp te aanvaarden door professionals in hun vak die deze mensen met zachte hand opvangen, begeleiden en hen passende hulp kunnen bieden.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zorgt vooral voor een belemmering, bij zichzelf.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Idd. Vandaar ook fijn wanneer iemand hem dat doet inzien.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja, tot nu toe is hij te eigenwijs daarvoor.
Ontkenningsfase is a tough one.
Ridiculiseer maar stellingen van andersdenkende users, dat is het enige waar jullie goed in zijn, want op inhoud kunnen jullie het toch niet winnen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |