Op Bangladesh na zijn het allemaal stadsstaatjes die hun landbouw hebben uitbesteed.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Anderen denken wel 36 miljoen kwijt te kunnen in Nederland.
[..]
[ x ]
Sowieso, je kan niet eens zoveel mensen hebben want stikstof beleid.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Op Bangladesh na zijn het allemaal stadsstaatjes die hun landbouw hebben uitbesteed.
En Bangladesh... nuff said
Seniele boomer braakt ook weer wat uit
Denk het niet, want in Nederland heerst sterk het idee dat iedere man die veel tot zelfs tè veel geld heeft automatisch een eerlijk en betrouwbaar mens is.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:25 schreef Zoddie het volgende:
Uiteindelijk zullen de Nederlanders met geld gaan emigreren.
Nederlanders kom je overal tegen, ja, ook in afegelegen contreien.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:25 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen de Nederlanders met geld gaan emigreren.
Maar ze nemen echter niet de hongerdood-oftewel de mannen met veel tot teveel geld-mee naar die afgelegen contreien.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 03:18 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nederlanders kom je overal tegen, ja, ook in afegelegen contreien.
En belangrijker misschien nog wel, deze figuren wonen in grote huizen, vaak al afbetaald in de betere wijken.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie op de foto in de OP bijna alleen maar pensionado’s. Die hebben er over een jaar of 10/20 geen last meer van nee. Laat het land en Europa maar kapot gaan hé.
De asielbusiness is oppermachtig in Nederland. Je leest en hoort helemaal niks over asielmaatregelen die in andere landen al lang zijn genomen. Wat zogenaamd in Nederland allemaal niet mag en kan, gebeurt gewoon net over de grens wel. Geen journalist die daarin duikt en onze politici daarover grilt.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als de vrije en gastvrije Zweden zelfs tot hun zinnen komen, waarom lukt jetten het dan nog niet?
Wordt tante sigried dan boos?
Dat blijkt inderdaad. 'Je gaat het zien als je het door hebt' zeg maar. Het is ook complete bullshit dat 'NL er niks aan kan doen'. Het is vooral de politiek die er niks aan wil doen omdat, inderdaad, ze vol in de giertank zitten van die zieligheidsindustrie.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:25 schreef Homey het volgende:
[..]
De asielbusiness is oppermachtig in Nederland. Je leest en hoort helemaal niks over asielmaatregelen die in andere landen al lang zijn genomen. Wat zogenaamd in Nederland allemaal niet mag en kan, gebeurt gewoon net over de grens wel. Geen journalist die daarin duikt en onze politici daarover grilt.
En dat laatste is een groot wapen in de asielindustrie: de media propaganda. Alleen de Telegraaf (geen DPG Media groep) kent nog kritische geluiden, verder niks.
Ben geen expert in de Zweedse en Duitse media, maar wat ik erover heb gehoord dat die nog wel wat pluriformer zijn, en rechtse geluiden wat meer hoort.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad. 'Je gaat het zien als je het door hebt' zeg maar. Het is ook complete bullshit dat 'NL er niks aan kan doen'. Het is vooral de politiek die er niks aan wil doen omdat, inderdaad, ze vol in de giertank zitten van die zieligheidsindustrie.
Zie die fucking kaag.
Als je tegen bent, wordt je gedemoniseerd. Zelfs die loosdrechtste vrouwenmars werdt als extreem rechts aangemerkt. Voor de rest alleen maar propaganda. Nee, voor mij is het al lang duidelijk inderdaad.
In Nederland zou ik zeggen de Wadden eilanden.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:56 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Als je over voldoende middelen beschikt, dan zijn er overal nog plekken te vinden waar je geen last hebt van de immigratie.
De Volkskrant, onder aanvoering van propagandist Pieter Klok, voert nu een campagne om X te bannen. De Rijksoverheid zal er zometeen in meegaan. Je ziet nu al dat die DPG Media kranten de reacties hebben uitgezet op X, om feitelijke debunks van hun propaganda tegen te gaan. Wat in Nederland gebeurt, die gierende propaganda en pogingen om elk tegengeluid te censureren, is een blauwdruk wat Brussel graag ziet in de hele EU. Als je de hele informatieflow controleert, heb je de macht (en controle over de geldprinter).quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad. 'Je gaat het zien als je het door hebt' zeg maar. Het is ook complete bullshit dat 'NL er niks aan kan doen'. Het is vooral de politiek die er niks aan wil doen omdat, inderdaad, ze vol in de giertank zitten van die zieligheidsindustrie.
Zie die fucking kaag.
Als je tegen bent, wordt je gedemoniseerd. Zelfs die loosdrechtste vrouwenmars werdt als extreem rechts aangemerkt. Voor de rest alleen maar propaganda. Nee, voor mij is het al lang duidelijk inderdaad.
Links lullen, rechts vullen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:12 schreef Ronald het volgende:
[..]
En belangrijker misschien nog wel, deze figuren wonen in grote huizen, vaak al afbetaald in de betere wijken.
Dan kun je rustig de moraalridder uithangen, want jij hebt in de afgelopen 73 jaar nooit last gehad van die goedwillende migranten.
Ze zijn niks meer en niks minder van wat ze pretenderen te haten. Alleen dan met hun mening.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:07 schreef Homey het volgende:
[..]
De Volkskrant, onder aanvoering van propagandist Pieter Klok, voert nu een campagne om X te bannen. De Rijksoverheid zal er zometeen in meegaan. Je ziet nu al dat die DPG Media kranten de reacties hebben uitgezet op X, om feitelijke debunks van hun propaganda tegen te gaan. Wat in Nederland gebeurt, die gierende propaganda en pogingen om elk tegengeluid te censureren, is een blauwdruk wat Brussel graag ziet in de hele EU. Als je de hele informatieflow controleert, heb je de macht (en controle over de geldprinter).
De bal ligt ook bij de burgers zelf, zet alternatieve media op en informeer mede-burgers over dit soort anti-vrijheid censuur acties van de zogenaamde kwaliteitsmedia. Wijs mensen om die smerige omkeringen in de pers.
Ik zie jou alleen maar huilen dat je gedemoniseerd wordt wegens het uiten van je mening, terwijl je evenals links Nederland moet klagen bij de mannen met macht want die hebben invloedrijke posities.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zie die fucking kaag.
Wat ik mij afvraag bij dit soort reacties is of degene die het post nou helemaal geen problemen in zijn leven heeft en er daarom maar wat verzint, of dat diegene zoveel problemen heeft dat hij hard zijn best doet om alles de schuld van een groot complot tegen hem te geven.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:07 schreef Homey het volgende:
[..]
De Volkskrant, onder aanvoering van propagandist Pieter Klok, voert nu een campagne om X te bannen. De Rijksoverheid zal er zometeen in meegaan. Je ziet nu al dat die DPG Media kranten de reacties hebben uitgezet op X, om feitelijke debunks van hun propaganda tegen te gaan. Wat in Nederland gebeurt, die gierende propaganda en pogingen om elk tegengeluid te censureren, is een blauwdruk wat Brussel graag ziet in de hele EU. Als je de hele informatieflow controleert, heb je de macht (en controle over de geldprinter).
De bal ligt ook bij de burgers zelf, zet alternatieve media op en informeer mede-burgers over dit soort anti-vrijheid censuur acties van de zogenaamde kwaliteitsmedia. Wijs mensen om die smerige omkeringen in de pers.
Ik woon in een wijk met vooral sociale huurwoningen en er zijn schijnbaar twee azc's in de stad. Ik heb geen last van immigratie.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:56 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Als je over voldoende middelen beschikt, dan zijn er overal nog plekken te vinden waar je geen last hebt van de immigratie.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ze zijn niks meer en niks minder van wat ze pretenderen te haten. Alleen dan met hun mening.
Precies dezelfde methoden en gebruiken.
En weer kansloos jij-bakken. Nul inhoud, altijd op de man.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag bij dit soort reacties is of degene die het post nou helemaal geen problemen in zijn leven heeft en er daarom maar wat verzint, of dat diegene zoveel problemen heeft dat hij hard zijn best doet om alles de schuld van een groot complot tegen hem te geven.
De rijksoverheid stopt misschien met posten op een schithole platform van een van de meest grote kneuzen en scammers die er zijn en je vergroot dat naar ze censureren alles en controleren de informatieflow!!! En ondanks dat het supergevaarlijk is, durf jij je verzet nog wel te posten op een openbaar platform en moedigt anderen aan nieuwe platforms te maken. Nou geweldig dapper van je hoor. Helemaal de held in je eigen verhaal.
Ik heb nooit een bankoverval gezien, dus bankovervallen bestaan niet. Ok.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik woon in een wijk met vooral sociale huurwoningen en er zijn schijnbaar twee azc's in de stad. Ik heb geen last van immigratie.
Ik moet haast wel een miljonair zijn
Geen idee wat je allemaal probeert te zeggen man.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:34 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik zie jou alleen maar huilen dat je gedemoniseerd wordt wegens het uiten van je mening, terwijl je evenals links Nederland moet klagen bij de mannen met macht want die hebben invloedrijke posities.
Je trauma aan het posten?quote:
Als iemand schrijft dat bankovervallen bijna overal in NL dagelijkse kost zijn, dan verwacht ik er wel eentje mee te maken als ik in een bank woon. Als dat niet zo is, dan kunnen er nog wel bankovervallen zijn, maar is de schrijver waarschijnlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:44 schreef Homey het volgende:
[..]
Ik heb nooit een bankoverval gezien, dus bankovervallen bestaan niet. Ok.
Lees mijn post eens goed. Misschien dat je erachter komt waarom.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Wie heeft dit gedaan dan? Ik kan geen post terugvinden die deze term gebruikt.
En wat vind jij zelf eigenlijk zo fijn aan migratie gezien je het herhaaldelijk aan het verdedigen bent en zelfs een Spaans hartje als UI hebt genomen, dit alleen omdat Spanje even besluit een half miljoenen gelukzoekers een verblijfsvergunning te geven?
Sneeuwvlokjes staan in de OP te demonstreren voor die asielzoekers. Want 'niemand is illegaal' en dat soort bullshit.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hard gelachen die avond. Later spijt van gekregen. Nee de grap is zeg maar dat je constant aan het janken bent en overkomt als deze sneeuwvlokjes.
Dat je bij de mannen met macht moet zijn met je klacht dat je je mening niet mag uiten. Dat moet links Nederland ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen idee wat je allemaal probeert te zeggen man.
Staat van NIKE:quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit gaat wel een beetje ver, het wekt de indruk dat Nederland een Afrikaans land is of zo.
Nee, links NL staat op snelwegen en treinrails het normale volk te irriteren. Die zijn daar helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:01 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat je bij de mannen met macht moet zijn met je klacht dat je je mening niet mag uiten. Dat moet links Nederland ook.
Ja, de intelligentie straalt ook van deze nitwit af. Dit soort idealisten hebben echt geen idee wat er zich onder de bevolking afspeelt 🤓quote:Op maandag 25 mei 2026 16:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Anderen denken wel 36 miljoen kwijt te kunnen in Nederland.
[..]
[ x ]
Ik vraag mij wel af waar die rare drang vandaan komt om mensen van kleur altijd gigantisch over te willen vertegenwoordigen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:02 schreef Homey het volgende:
[..]
Staat van NIKE:
https://x.com/odrotterdam/status/2059019559860834570/photo/1
go woke go broke
Ik moet zeggen dat we in mijn dorp qua sociale huurwoningen meer last hebben van Nederlandse tokkies dan de statushouders.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik woon in een wijk met vooral sociale huurwoningen en er zijn schijnbaar twee azc's in de stad. Ik heb geen last van immigratie.
Ik moet haast wel een miljonair zijn
Dit is racisme de andere kant op. Boeit mij geen flikker verder, maar nu hoor je de deugers niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:52 schreef Homey het volgende:
Voor diegene die denken dat omvolking een theorie is:
https://x.com/Nike/status/2058491751988367514
Een serieuze tweet van Nike met een serieus filmpje.
"the new netherlands". "strenght is found in diversity"
In het filmpje is geen enkele blanke Nederlander te zien en/of link naar wat Nederland altijd gekenmerkt heeft. Een totale afrikanisering en arabisering van 'het nieuwe Nederland'. De reacties liegen er niet om.
Mijn voorspelling: steeds meer Nederlanders zullen afhaken van voetbal, en richten op sporten waar je wel een goede weerspiegeling ziet van blanke Nederlanders. Zoals hockey of handbal. Ook met dit WK zal dat oude WK sfeertje van vroeger er niet zijn. Ik herinner me nog het WK van 1994 in Amerika, zoveel straten in Nederland helemaal in het oranje. WK koorts. Vervlogen tijden.
Absoluut nog het effect van George Floyd. Dat is goed blijven hangen bij reclamebureau's. Stop er maar genoeg zwarte mensen in, en het is goed. Dan kan je nooit van racisme beticht worden. Je ziet daarentegen nooit Aziaten in die reclames, dat is opeens de verkeerde diversiteit.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel af waar die rare drang vandaan komt om mensen van kleur altijd gigantisch over te willen vertegenwoordigen.
Je ziet dit wel bij meer kledingmerken tegenwoordig, een gemiddelde website lijkt soms eerder gericht aan kopers in pakweg Ghana en Botswana dan Nederland. Dit zijn toch nog de naweeën die zijn blijven hangen van de zomer van 2020, toen half het Westen hysterisch met bordjes aan het presteren was omdat een Amerikaanse drugscrimineel iets te hard was aangepakt en die toevallig zwart was.
Dat is een ander onderwerp, we hebben het nu over jou met jouw klacht.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, links NL staat op snelwegen en treinrails het normale volk te irriteren. Die zijn daar helemaal niet.
Kom voor de grap eens boodschappen doen bij de Lidl in Maarheeze (dezelfde gemeente als Budel). En kijk meteen wat daarbuiten allemaal rondhangt. En kom dan ook met de trein, als je gelukt hebt durft die te stoppen op station Maarheeze.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De enige Afrikanisering die ik tegenkom zijn de gecensureerde mensen in dit topic die vluchtelingen kakkerlakken noemden. Een term rechtstreeks uit Afrika als ze de ander af willen slachten.
Laat die trol. Die jij-bakt alleen maar. Gewoon op negeren zetten. Het is het rode cirkel symbooltje met een streep erdoorheen, recht boven zijn posts.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kom voor de grap eens boodschappen doen bij de Lidl in Maarheeze (dezelfde gemeente als Budel). En kijk meteen wat daarbuiten allemaal rondhangt. En kom dan ook met de trein, als je gelukt hebt durft die te stoppen op station Maarheeze.
Maar niemand heeft er zogenaamd last van.quote:Professionals zien verschuiving: vaker overlast door Syrische jongeren in opvanglocaties
Niet langer Noord-Afrikaanse, maar steeds vaker Syrische jongeren zijn betrokken bij incidenten en overlast, zien professionals die werken in de asielopvang.
https://www.trouw.nl/binn(...)nglocaties~bac1a353/
Mensen die met dat volk werken geven eerlijk toe dat het nep-vluchtelingen zijn.quote:‘De Syrische jongeren die momenteel komen, zijn vooral op zoek naar een beter leven en zijn niet zozeer direct op de vlucht voor een oorlog’, stellen de geïnterviewde Nidos-medewerkers in het rapport.
Dit zie je de laatste jaren overal zeer opvallend terug, vooral bij bedrijven en instanties die doodsbang zijn te worden aangeklaagd voor discriminatie, geen diversiteit en meer van dat soort woke shit. Wat je tegenwoordig dus voornamelijk bij advertenties, posters, reclames, flims, series, etc en verder ook bij sollicitaties, aanname beleid e.d. tegenkomt is DIVERSITEIT en INCLUSIVITEIT; eenbenigen, zwaarlijvigen, LTHBROW'ers, non-binairen, niet-blanken, natives, etc.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel af waar die rare drang vandaan komt om mensen van kleur altijd gigantisch over te willen vertegenwoordigen.
Je ziet dit wel bij meer kledingmerken tegenwoordig, een gemiddelde website lijkt soms eerder gericht aan kopers in pakweg Ghana en Botswana dan Nederland. Dit zijn toch nog de naweeën die zijn blijven hangen van de zomer van 2020, toen half het Westen hysterisch met bordjes aan het presteren was omdat een Amerikaanse drugscrimineel iets te hard was aangepakt en die toevallig zwart was.
Dat is voor mij iets te ver fietsen om voor de grap te doen, maar ik geloof je meteen dat het guur is. Dat zegt echter niet dat heel het land in dezelfde toestand is. Het overgrote deel is dat namelijk niet, maar de users waar ik op reageerde doen alsof dat wel zo is.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kom voor de grap eens boodschappen doen bij de Lidl in Maarheeze (dezelfde gemeente als Budel). En kijk meteen wat daarbuiten allemaal rondhangt. En kom dan ook met de trein, als je gelukt hebt durft die te stoppen op station Maarheeze.
Moet je voor betalen slimpie.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:19 schreef Homey het volgende:
[..]
Laat die trol. Die jij-bakt alleen maar. Gewoon op negeren zetten. Het is het rode cirkel symbooltje met een streep erdoorheen, recht boven zijn posts.
Diversiteit is eigenlijk alleen maar zwarte mensen en marokkanen in reclames en tv series.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dit zie je de laatste jaren overal zeer opvallend terug, vooral bij bedrijven en instanties die doodsbang zijn te worden aangeklaagd voor discriminatie, geen diversiteit en meer van dat soort woke shit. Wat je tegenwoordig dus voornamelijk bij advertenties, posters, reclames, flims, series, etc en verder ook bij sollicitaties, aanname beleid e.d. tegenkomt is DIVERSITEIT en INCLUSIVITEIT; eenbenigen, zwaarlijvigen, LTHBROW'ers, non-binairen, niet-blanken, natives, etc.
En dan denkt de gutmensch dat dit soort bedrijven en instanties echt geven om al die medemensen![]()
Koekkoek, dat gaat puur om eigen belang en winstbejag. Stelletje nitwits.
Het is allemaal nogal locatiegebonden.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:08 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat we in mijn dorp qua sociale huurwoningen meer last hebben van Nederlandse tokkies dan de statushouders.
Je hebt het helemaal nergens over.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:17 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat is een ander onderwerp, we hebben het nu over jou met jouw klacht.
Ik heb het over het continu gehuil van jou dat men jou demoniseert als jij je mening uit. Terwijl het links Nederland is die dat probleem al tijden heeft. Zie bv. jouw reacties op bijdragen van links Nederland.quote:
Reken maar dat er veel gebeld wordt met het thuisfront dat je naar Nederland moet komen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:21 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Maar niemand heeft er zogenaamd last van.
[..]
Mensen die met dat volk werken geven eerlijk toe dat het nep-vluchtelingen zijn.
Demoniseren van linksquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:54 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik heb het over het continu gehuil van jou dat men jou demoniseert als jij je mening uit. Terwijl het links Nederland is die dat probleem al tijden heeft. Zie bv. jouw reacties op bijdragen van links Nederland.
En als men een beetje kritiek heeft over de rijken en de hogere inkomens wordt men door rechts gedemoniseerd en bedreigd. Waardoor links Nederland geen leven meer heeft.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Demoniseren van links
Als je al een beetje kritiek hebt in dit land wordt je door links gedemoniseerd. Al aan de gang sinds Janmaat. Fortuyn werd er zelfs voor omgelegd en Wilders heeft er geen leven door.
Wie van links wordt er exact gedemoniseerd?
Heb je vast wel een bron van.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:46 schreef torentje het volgende:
[..]
En als men een beetje kritiek heeft over de rijken en de hogere inkomens wordt men door rechts gedemoniseerd en bedreigd. Waardoor links Nederland geen leven meer heeft.
Denk dat je nogal achter loopt dat rechts de hogere inkomens zijn. Denk dat je het meeste rechts tegenwoordig vooral vindt in sociale huurwoningen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:46 schreef torentje het volgende:
[..]
En als men een beetje kritiek heeft over de rijken en de hogere inkomens wordt men door rechts gedemoniseerd en bedreigd. Waardoor links Nederland geen leven meer heeft.
Mochten ze daar al kans op gemaakt hebben....quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Denk dat je nogal achter loopt dat rechts de hogere inkomens zijn. Denk dat je het meeste rechts tegenwoordig vooral vindt in sociale huurwoningen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |