Klopt. Het idee van 'de Stek' is voor een mix van statushouders en autochtonen. Het idee van Gia behelst m.i. een woonvorm voor alleen statushouders.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Op het idee van Gia om faciliteiten voor statushouders te bouwen kom je met het voorbeeld van De Stek en dat het dus geen goed idee is. Dat betwist ik.
Wat jij en Mubassie daarvan vinden in deze echo kamer is mij niet zo interessant. Onderbouw jij maar dat De Stek zoals je eerder stelde een logisch vervolg is voor het idee van Gia.
Om serieus op het idee in te gaan. Ik denk dat segregatie niet de oplossing is. We hebben in Nederland al een integratie probleem op grote schaal, voor verschillende doelgroepen. We hebben notabene een laagvertrouwen samenleving waar iedereen in zijn eigen bubbel zit.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:38 schreef Montagui het volgende:
[..]
Klopt. Het idee van 'de Stek' is voor een mix van statushouders en autochtonen. Het idee van Gia behelst m.i. een woonvorm voor alleen statushouders.
(Of dat, net als bij De Stek, voor problemen gaat zorgen is aan de bewoners. Ik kan daar op voorhand niets van zeggen).
Met die 10 steden van Jetten kom je al een heel end.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zijn ook wel flinke steden he
Leg Amsterdam eens naast Macau ... moeten we flink gaan bouwen
Ik zou toch het liefst gescheiden willen leven van de mannen die de vijanden zijn van ieder democratisch ingesteld individu.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Om serieus op het idee in te gaan. Ik denk dat segregatie niet de oplossing is. We hebben in Nederland al een integratie probleem op grote schaal, voor verschillende doelgroepen. We hebben notabene een laagvertrouwen samenleving waar iedereen in zijn eigen bubbel zit.
Ik neem jouw mening als "bezorgde burger" dan ook heel erg serieus.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:48 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik zou toch het liefst gescheiden willen leven van de mannen die de vijanden zijn van ieder democratisch ingesteld individu.
Tja, dat krijg je natuurlijk al snel als nieuwkomers hier met name voor de economische redenen komen en krampachtig vasthouden aan de cultuur, normen en waarden van het herkomstland (van de (groot)ouders).quote:Op maandag 25 mei 2026 16:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Om serieus op het idee in te gaan. Ik denk dat segregatie niet de oplossing is. We hebben in Nederland al een integratie probleem op grote schaal, voor verschillende doelgroepen. We hebben notabene een laagvertrouwen samenleving waar iedereen in zijn eigen bubbel zit.
Zoals Oekrainers?quote:Op maandag 25 mei 2026 16:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je natuurlijk al snel als nieuwkomers hier met name voor de economische redenen komen en krampachtig vasthouden aan de cultuur, normen en waarden van het herkomstland (van de (groot)ouders).
Nee, voornamelijk migranten uit Islamitische landen waar dit bij van toepassing is.quote:
Knettergek, dat soort volk. Echt compleet de weg kwijt.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Anderen denken wel 36 miljoen kwijt te kunnen in Nederland.
[..]
[ x ]
quote:Op maandag 25 mei 2026 16:48 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik zou toch het liefst gescheiden willen leven van de mannen die de vijanden zijn van ieder democratisch ingesteld individu.
zoals libanon?quote:Op maandag 25 mei 2026 16:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk migranten uit Islamitische landen waar dit bij van toepassing is.
De cultuur, normen en waarden van Oekraïeners zal veel minder verschillen met de onze dan die van vluchtelingen uit bv een Islam omgeving. Ik zie daarom ook liever opvang in de regio, waar een min of meer eigen cultuur, normen en waarden omgeving heerst. Dat is m.i. voor iedereen beter.quote:
Teveel ongefundeerd geleuter op dit forum.quote:
Wil je dat überhaupt ergens lezen?quote:Op maandag 25 mei 2026 16:30 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
In welk partijprogramma kan ik dit lezen?
Nou ja, ik bedenk het net maar ongetwijfeld ben ik niet de enige die hier over nadenkt, gezien de woningnood en problemen bij opvanglocatiesquote:
Nee, Libanezen zien we hier niet veel en Libanon is voor 40% Christelijk. Noord-Afrikanen, Turken, Syriërs, Irakezen en Afghanen wel.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:02 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
zoals libanon?
Zowel in Oekraine als Libanon woedt er een oorlog en beide zijn best arme landen
Het is echt ongelooflijk. De mensen die met het idee van Stek Oost kwamen gaven als argumentatie bijvoorbeeld dat 1+1 3 is. Knettergekquote:Op maandag 25 mei 2026 16:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Koekkoek!
Klap van de molen gehad, of door zn moeder vroeger laten vallen op de plavuizen.
Waarom schrijf je dan, dat scheiden van ruziënde groepen niet de oplossing is, ieder democratisch ingesteld individu heeft daar last van, omdat die moet kiezen tussen slecht of nog slechter?quote:Op maandag 25 mei 2026 16:49 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik neem jouw mening als "bezorgde burger" dan ook heel erg serieus.
Ja het kán. Het getal van 100 miljoen mensen heb ik ook wel eens gehoord als een haalbaar aantal mensen in Nederland.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Anderen denken wel 36 miljoen kwijt te kunnen in Nederland.
[..]
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2026 18:29 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ja het kán. Het getal van 100 miljoen mensen heb ik ook wel eens gehoord als een haalbaar aantal mensen in Nederland.
Het kán. Maar wíllen we dat ook?Ik niet. Maar ik sluit niet uit dat ze er tussen zitten; mensen die praten over bijbouwen en meer investeren. Alsof geld gratis uit de muur komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
De mensen die hierover besluiten hebben er zelf geen last van. De verhuizen gewoon naar Italië, Spanje of Portugal en houden hier hooguit een huis en een appartement aan voor de aardigheid.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:36 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik sluit niet uit dat ze er tussen zitten; mensen die praten over bijbouwen en meer investeren. Alsof geld gratis uit de muur komt.
Newsflash dumbass,,,in Italie,Spanje en Portugal zitten ze ook al, er is geen ontkomen meer aan tenzij je uitwijkt naar Polen.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:35 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
De mensen die hierover besluiten hebben er zelf geen last van. De verhuizen gewoon naar Italië, Spanje of Portugal en houden hier hooguit een huis en een appartement aan voor de aardigheid.
Als je over voldoende middelen beschikt, dan zijn er overal nog plekken te vinden waar je geen last hebt van de immigratie.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Newsflash dumbass,,,in Italie,Spanje en Portugal zitten ze ook al, er is geen ontkomen meer aan tenzij je uitwijkt naar Polen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |