Al vijf keer verteldquote:Op zondag 24 mei 2026 22:46 schreef beantherio het volgende:
Heeft Hamilton een momentje gehad ofzo? Nadat ie steeds maar een klein verschil met Verstappen had is het nu ineens 5 seconden.
Nee hoor. Niks.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:46 schreef beantherio het volgende:
Heeft Hamilton een momentje gehad ofzo? Nadat ie steeds maar een klein verschil met Verstappen had is het nu ineens 5 seconden.
Valt me ook op.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:47 schreef DrMarten het volgende:
Die zachte banden gaan wel lang mee trouwens
Met dank ook aan de buitentemperatuur en dus asfalttemperatuur denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:47 schreef DrMarten het volgende:
Die zachte banden gaan wel lang mee trouwens
Ja natuurlijk. Het zou niet goed zijn als hij hier onverschillig onder zou zijn.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Haha George is boos, daar komt de ware aard.
Hij is al knettergekquote:Op zondag 24 mei 2026 22:49 schreef TwenteFC het volgende:
Kimi gaat hem dit seizoen helemaal knetter gek maken![]()
![]()
Sjorsquote:
Hmm, ik vond het duel wel leuk. Nu gaat ANT uitlopen is wordt de race saai.quote:
RUS had hem moeten ruitenwissersproeienquote:Op zondag 24 mei 2026 22:50 schreef LTVDK het volgende:
Kimi heeft hem gewoon gesloopt door te bumperkleven
Ik onthoud mij van commentaar omtrent de persoon Russelquote:Op zondag 24 mei 2026 22:49 schreef Evenstar het volgende:
Komt omdat Russell niet netjes met zijn materiaal kan omgaan, gaat er te hard mee om, niet netjes, snapt niks van racen.
groetjes
Heb je een gifje dat 'ie die neksteun weggooit?quote:
Ja, Russell.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:51 schreef butz0rs het volgende:
geen replay. was er een marmot bij betrokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |