Zonder kleerscheuren.quote:
Grosjean deed het hier in de Indy een tijdje héél aardig hoor. Races gewonnen, deed leuk mee in het kampioenschapquote:
Ik volg het niet heel langquote:Op zondag 31 mei 2026 19:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Grosjean deed het hier in de Indy een tijdje héél aardig hoor. Races gewonnen, deed leuk mee in het kampioenschap
quote:
Ook een pitstop blijkbaarquote:Op zondag 31 mei 2026 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
Strafje voor Rosenqvist? Rijdt nu achter Rinus
Idem voor Ericsson trouwens. Die heeft in 2022 de Indy 500 gewonnen. En in 2023 bijna weer.quote:
Flinke slide van Powerquote:
Ja, gaat voor de undercut en een aanvallende drie stopper.quote:
Altijd tegen onsquote:Op zondag 31 mei 2026 19:37 schreef Starflyer het volgende:
En wederom de caution na de stop van Rinus
Juist gunstig. Zo wint hij weer wat plekken.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Altijd tegen ons
Waarom zo lang eigenlijk, die caution?
Op de live timing stond hij 14de voor Newgarden en Rosenqvistquote:Op zondag 31 mei 2026 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
Newgarden en Rosenqvist vanwege de korte pitsstraat gewoon heel weinig plekken verloren en voor Rinus gebleven ...
Ik zie in beeld toch echt wat andersquote:Op zondag 31 mei 2026 19:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Op de live timing stond hij 14de voor Newgarden en Rosenqvist
Nu wel ja. Maar niet toen Newgarden en Rosenqvist in de pits waren.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zie in beeld toch echt wat anders
Hij zou een caution nu wel kunnen gebruikenquote:Op zondag 31 mei 2026 20:04 schreef Starflyer het volgende:
Banden op. Maar probeert nog maar één stop te doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |