Arne wordt assistent. Eerst weer even in de luwte.quote:
Dat is ook wel vaak de fout die clubs/TD's maken, teveel naar de trainer luisteren als het om aankopen gaat en als zo'n trainer dan net kampioen is geworden krijgt die ook makkelijker z'n zin, dat zag je bij Frank de Boer ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:03 schreef manny het volgende:
[..]
Lijkt me niet, maar is uiteraard, zolang ie ver wegblijft van het aankoopbeleid, een meer dan prima trainer.
Frimpong. Xerxes, Gakpo. Wat denk je dan als trainer eigenlijk, dat je nog in Nederland speelt? Maar goed, Van Gaal en Ten Hag, gingen ook allemaal die valkuil in. 1000 miljard te besteden en middelmaat halen.
Ja nooit helemaal begrepen. Je zou zeggen dat je bepaalde interne processen waar aankopen uit voort komen gevoed door een bepaalde visie en dat je daar je trainer op uitzoekt. Dan zou je in feite altijd materiaal moeten hebben voor de trainer.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook wel vaak de fout die clubs/TD's maken, teveel naar de trainer luisteren als het om aankopen gaat en als zo'n trainer dan net kampioen is geworden krijgt die ook makkelijker z'n zin, dat zag je bij Frank de Boer ook.
Of je luistert niet en koopt een selectie waar je trainer niets in zit (kuch mislintat kuch). Er moet een evenwicht zijn in wat iedereen wil.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook wel vaak de fout die clubs/TD's maken, teveel naar de trainer luisteren als het om aankopen gaat en als zo'n trainer dan net kampioen is geworden krijgt die ook makkelijker z'n zin, dat zag je bij Frank de Boer ook.
Word je inderdaad prima vierde mee ofzoquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
In de Eredivisie kunnen dat soort spelers prima mee.
Ik moet eerst maar zien dat jullie je plaatsenquote:In de conference league ga je wel pakslaag krijgen van een Oost-Europese club met wat import talentjes aan Afrikaantjes of Braziliaantjes
Pep, Arteta en Luis Enrique ook wel zeker.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:39 schreef Wotte het volgende:
Slot lijkt me overigens wel aardig voor Ajax.
Dat een trainer gehoord wordt in de spelers die gehaald worden lijkt me niet meer dan normaal, maar het gaat meestal mis als hij zelf met namen mag komen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of je luistert niet en koopt een selectie waar je trainer niets in zit (kuch mislintat kuch). Er moet een evenwicht zijn in wat iedereen wil.
De trainer die hij aanstelde zou ik ook niet om advies vragen, maar ook Heitinga bijvoorbeeld die liever een opbouwende laatste man had dan een 6, tja daar moet je dan echt niet op ingaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of je luistert niet en koopt een selectie waar je trainer niets in zit (kuch mislintat kuch). Er moet een evenwicht zijn in wat iedereen wil.
Gakpo speelde er al voordat Slot kwam en was ook onder Klopp basisspeler.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:03 schreef manny het volgende:
[..]
Lijkt me niet, maar is uiteraard, zolang ie ver wegblijft van het aankoopbeleid, een meer dan prima trainer.
Frimpong. Xerxes, Gakpo. Wat denk je dan als trainer eigenlijk, dat je nog in Nederland speelt? Maar goed, Van Gaal en Ten Hag, gingen ook allemaal die valkuil in. 1000 miljard te besteden en middelmaat halen.
Ja klopt, Slot heeft inmiddels wel een dusdanige staat van dienst dat clubs als feyenoord inmiddels te klein zijn. Lijkt mij gezien de keuze voor Liverpool dat een overstap naar een andere klassieke europese topclub voor de hand ligt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:54 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Pep, Arteta en Luis Enrique ook wel zeker.
Dat klassieke kan je inderdaad wel zeggen over een club wiens laatste echte successen gevierd werden in de jaren '70.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja klopt, Slot heeft inmiddels wel een dusdanige staat van dienst dat clubs als feyenoord inmiddels te klein zijn. Lijkt mij gezien de keuze voor Liverpool dat een overstap naar een andere klassieke europese topclub voor de hand ligt.
Zag ergens dat hij genoemd werd bij Milan. Zou geen gekke stap zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja klopt, Slot heeft inmiddels wel een dusdanige staat van dienst dat clubs als feyenoord inmiddels te klein zijn. Lijkt mij gezien de keuze voor Liverpool dat een overstap naar een andere klassieke europese topclub voor de hand ligt.
Je snapt dat je dan een probleem op het veld creeert? Een trainer die met een speler moet spelen waarin hij het vertrouwen mist?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
De trainer die hij aanstelde zou ik ook niet om advies vragen, maar ook Heitinga bijvoorbeeld die liever een opbouwende laatste man had dan een 6, tja daar moet je dan echt niet op ingaan.
Zou wel een mooie club zijn uit het rijtje clubs met minimaal drie titels zoals Real Madrid, Liverpool, Barcelona, Bayern Munchen, Ajax, Manchester United en Inter.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zag ergens dat hij genoemd werd bij Milan. Zou geen gekke stap zijn.
Goedkoop en doorzichtigquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou wel een mooie club zijn uit het rijtje clubs met minimaal drie titels zoals Real Madrid, Liverpool, Barcelona, Bayern Munchen, Ajax, Manchester United en Inter.
Vetgedrukt is het antwoord op de vraag "Wat is de enige club in dit rijtje die al ruim dertig jaar geen Europees succes heeft geboekt?"quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou wel een mooie club zijn uit het rijtje clubs met minimaal drie titels zoals Real Madrid, Liverpool, Barcelona, Bayern Munchen, Ajax, Manchester United en Inter.
Ik vind je niet zo sympathiek de laatste tijd beste Wotte. Heb je misschien een splinter opgelopen tijdens het op de tafel slaan van je piemeltje?quote:
Slot was bij Liverpool dan ook niet (alleen) verantwoordelijk voor het aankoop beleid, normaal gesproken heb je managers in Engeland die inderdaad ook verantwoordelijk zijn voor het aankoopbeleid. Slot was echter een head coach met daarboven een td.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:03 schreef manny het volgende:
[..]
Een goeie TD haalt dan ook een trainer die past, die Mislintat haalde een nobody waarvan hij verwachtte, die houdt z'n bek wel want die is al blij dat hij hier trainer mag zijn, maar dat is natuurlijk de verkeerde insteek.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je snapt dat je dan een probleem op het veld creeert? Een trainer die met een speler moet spelen waarin hij het vertrouwen mist?
Ik ben het echt eens om te zeggen de TD haalt de spelers. Maar het is in het algemeen te makkelijk om het zo te doen. Dus of je hebt een TD en coach nodig die precies hetzelfde denken (Overmars en Ten Hag?) of het kan mogelijk ergens gaan schuren.
klopt. had ik verkeerd.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:37 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Gakpo speelde er al voordat Slot kwam en was ook onder Klopp basisspeler.
In de laatste pantelic podcast hoorden we dat er wat ruis op de lijn lijkt te zijn met die transfer, maar ook als meneer Michel niet komt is Slot geen reële optie.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:47 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Slot was bij Liverpool dan ook niet (alleen) verantwoordelijk voor het aankoop beleid, normaal gesproken heb je managers in Engeland die inderdaad ook verantwoordelijk zijn voor het aankoopbeleid. Slot was echter een head coach met daarboven een td.
Maar om nu puur hypothetisch te gaan praten over een overgang van Slot naar Ajax terwijl jullie al nagenoeg rond zijn met jullie/Cruijf's droom kandidaat lijkt mij niet zinvol.
Lijkt me ook niet, al is het maar omdat hij geen havenslaven als permanente tuinmannen wil.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:03 schreef manny het volgende:
[..]
In de laatste pantelic podcast hoorden we dat er wat ruis op de lijn lijkt te zijn met die transfer, maar ook als meneer Michel niet komt is Slot geen reële optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |