abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220876966
Hello saars!

I am Ranjeet, coming to you from Bangalore originally saar. I am working in softeware developing saar. Elite human capital brahim saar.

Very good to meet you saar. Tell me saar, what is the scene today? I can do the needful saar
-XOXO-
  zondag 24 mei 2026 @ 15:23:16 #2
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220877115
Deze warmte doet rare dingen met mensen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 24 mei 2026 @ 15:25:49 #3
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220877130
My name is Panjeeb and I like bobs and vegana. Show bobs and vegana please.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220877131
Hallo, ik ben Pradeep. 28 jaar oud en geboren en getogen in Delft. Mijn ouders komen uit Kerala, India. Hoe is het ermee?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:28:38 #5
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220877148
Ik ben Ravi en ik vind dit topic een walgelijke opeenstapeling van onjuiste stereotyperingen. Ik ben naar Nederland gekomen om een functie in de IT bij een groot bedrijf te vervullen waar veel Nederlanders te dom voor zijn en vervolgens word ik door een stel nobodies op een uitstervend internetforum belachelijk gemaakt.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zondag 24 mei 2026 @ 15:34:50 #6
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220877185
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:28 schreef Näsenbar het volgende:
Ik ben Ravi en ik vind dit topic een walgelijke opeenstapeling van onjuiste stereotyperingen. Ik ben naar Nederland gekomen om een functie in de IT bij een groot bedrijf te vervullen waar veel Nederlanders te dom voor zijn en vervolgens word ik door een stel nobodies op een uitstervend internetforum belachelijk gemaakt.
Zeker bij dat Amerikaanse flutbedrijf ahahaha we zijn je liever kwijt dan rijk.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 24 mei 2026 @ 16:01:54 #7
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220877506
Sambalbij?
Colleziono francobolli di bambini
pi_220877515
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:28 schreef Näsenbar het volgende:
Ik ben Ravi en ik vind dit topic een walgelijke opeenstapeling van onjuiste stereotyperingen. Ik ben naar Nederland gekomen om een functie in de IT bij een groot bedrijf te vervullen waar veel Nederlanders te dom voor zijn en vervolgens word ik door een stel nobodies op een uitstervend internetforum belachelijk gemaakt.
Very clever of us saar!
-XOXO-
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 16:05:28 #9
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220877524
Herro
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 24 mei 2026 @ 16:43:08 #10
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_220877733
Juur komputur is infected wit a vairoes.
  zondag 24 mei 2026 @ 16:49:05 #11
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220877760
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:43 schreef Telefoonvork het volgende:
Juur komputur is infected wit a vairoes.
Plies give me yor passwort
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 24 mei 2026 @ 16:52:24 #12
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220877784
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:26 schreef Mikeytt het volgende:
Hallo, ik ben Pradeep. 28 jaar oud en geboren en getogen in Delft. Mijn ouders komen uit Kerala, India. Hoe is het ermee?
Wat racistisch om ervan uit te gaan dat alle mensen uit India een stereotypische naam hebben :r
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220877853
फिर से कितना घटिया विषय है, लिटिल बर्ड डांस।
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220878108
Ik las Hitler ipv Indiër.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zondag 24 mei 2026 @ 17:28:33 #15
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220878132
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:01 schreef Jordy-B het volgende:
फिर से कितना घटिया विषय है, लिटिल बर्ड डांस।
Best een mooie taal eigenlijk. Ik snap niet wat er staat, maar het is op het oog een artistiek taaltje.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 24 mei 2026 @ 17:31:19 #16
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220878150
Hello sir, computer hang problem is fixed now. Please check, can I close ticket?

Regards,
Venkat Ramanan Ganesh
pindazakje
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 17:56:34 #17
38148 crew  Innisdemon
pi_220878293
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:28 schreef Näsenbar het volgende:
Ik ben Ravi en ik vind dit topic een walgelijke opeenstapeling van onjuiste stereotyperingen. Ik ben naar Nederland gekomen om een functie in de IT bij een groot bedrijf te vervullen waar veel Nederlanders te dom voor zijn en vervolgens word ik door een stel nobodies op een uitstervend internetforum belachelijk gemaakt.
quote:
aantal posts: 17.828 (gemiddeld 4 per dag)
right.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  zondag 24 mei 2026 @ 18:32:42 #18
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_220878547
i am going to shit in de river en rape some smatjes along the way!!!!!
pi_220878600
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:28 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Best een mooie taal eigenlijk. Ik snap niet wat er staat, maar het is op het oog een artistiek taaltje.
Google Translate hielp, dus ik weet ook niet wat er staat.

Maar het leek me weinig waarschijnlijk dat een Indiër in zijn vrije tijd Engels zou spreken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 24 mei 2026 @ 18:45:31 #20
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220878661
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:38 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Google Translate hielp, dus ik weet ook niet wat er staat.

Maar het leek me weinig waarschijnlijk dat een Indiër in zijn vrije tijd Engels zou spreken.
Dan nog zijn de memes wel leuk.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 24 mei 2026 @ 20:53:55 #21
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220879672
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:34 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Zeker bij dat Amerikaanse flutbedrijf ahahaha we zijn je liever kwijt dan rijk.
Dit zou een Indiër nooit zeggen. Wellicht kan je eens kijken naar de TT?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zondag 24 mei 2026 @ 20:54:31 #22
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220879680
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:56 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
[..]
right.
Hallo @Innisdemon wat bedoel je hier precies mee?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zondag 24 mei 2026 @ 20:58:39 #23
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220879694
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:53 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Dit zou een Indiër nooit zeggen. Wellicht kan je eens kijken naar de TT?
Heb jij enig idee hoeveel mensen er in India wonen? Hoe kun jij dit zo stellig zeggen terwijl je zelf wel stellig durft te beweren wat iemand uit India zou zeggen. Ik zie hier toch graag iets meer onderbouwing voor tegemoet.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 20:59:39 #24
38824 crew  Droopie
  zondag 24 mei 2026 @ 21:00:52 #25
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220879725
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:58 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Heb jij enig idee hoeveel mensen er in India wonen? Hoe kun jij dit zo stellig zeggen terwijl je zelf wel stellig durft te beweren wat iemand uit India zou zeggen. Ik zie hier toch graag iets meer onderbouwing voor tegemoet.
Wij hebben respect voor elkaar, ik respecteer jou en dan hoop ik dat jij mij ook respecteert. Vooral in een land met extreemrechtse xenofoben zoals Nederland hebben wij elkaar nodig @SebbeSwensje .
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:05:08 #26
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220879757
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:00 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Wij hebben respect voor elkaar, ik respecteer jou en dan hoop ik dat jij mij ook respecteert. Vooral in een land met extreemrechtse xenofoben zoals Nederland hebben wij elkaar nodig @:sebbeswensje .
Maar ook in India zal niet iedereen zo denken. Ik denk dat er bijvoorbeeld ook veel (voor)oordelen over de Pakistanen bestaan. Ik weet niet wat klopt of niet, maar ik ken de memes en ik vind ze grappig. Daarom nam ik nogal aanstoot aan jouw eerste post.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:06:47 #27
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220879770
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Maar ook in India zal niet iedereen zo denken. Ik denk dat er bijvoorbeeld ook veel (voor)oordelen over de Pakistanen bestaan. Ik weet niet wat klopt of niet, maar ik ken de memes en ik vind ze grappig. Daarom nam ik nogal aanstoot aan jouw eerste post.
Maar zal iedereen in India mij dan ook liever kwijt dan rijk zijn?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:08:17 #28
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220879782
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:06 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Maar zal iedereen in India mij dan ook liever kwijt dan rijk zijn?
Daar kan ik geen uitspraken over doen, want ik kan niet voor elke Indiër spreken. Ik kan alleen doen alsof ik iemand ben die uit India komt en dat is een stuk makkelijker.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:10:33 #29
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220879795
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:08 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Daar kan ik geen uitspraken over doen, want ik kan niet voor elke Indiër spreken. Ik kan alleen doen alsof ik iemand ben die uit India komt en dat is een stuk makkelijker.
Ah oke, dan ben ik blij dat ik ben geëmigreerd naar Nederland. Ik ben ook dankbaar voor de kansen die ik heb gekregen en de vriendschappen die ik de afgelopen tijd op heb kunnen bouwen in dit land.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:16:31 #30
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220879842
Leuk en aardig maar nu wil ik kip madras
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zondag 24 mei 2026 @ 21:17:57 #31
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220879851
sir, do not redeem!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 24 mei 2026 @ 21:18:39 #32
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220879856
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:10 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Ah oke, dan ben ik blij dat ik ben geëmigreerd naar Nederland. Ik ben ook dankbaar voor de kansen die ik heb gekregen en de vriendschappen die ik de afgelopen tijd op heb kunnen bouwen in dit land.
Jij bent welkom, welkom in dit land.
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:16 schreef MooieTop6 het volgende:
Leuk en aardig maar nu wil ik kip madras
Kip madras :') we beginnen bij vindaloo en we willen weten wat ze nog meer in het assortiment hebben, want de vindaloo ben ik nu zat.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:19:02 #33
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220879858
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 24 mei 2026 @ 21:20:36 #34
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220879866
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:18 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Jij bent welkom, welkom in dit land.
[..]
Kip madras :') we beginnen bij vindaloo en we willen weten wat ze nog meer in het assortiment hebben, want de vindaloo ben ik nu zat.
Kip tandoori reken ik ook goed, maar dan wel die van Wereldgerechten van Knorr
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zondag 24 mei 2026 @ 21:20:43 #35
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220879871
quote:
16s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zondag 24 mei 2026 @ 21:22:14 #36
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220879887
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:20 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Kip tandoori reken ik ook goed, maar dan wel die van Wereldgerechten van Knorr
Man of culture
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:23:31 #37
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220879900
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:22 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Man of culture
Vlak jezelf niet uit, broeder
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')