Maar ook in India zal niet iedereen zo denken. Ik denk dat er bijvoorbeeld ook veel (voor)oordelen over de Pakistanen bestaan. Ik weet niet wat klopt of niet, maar ik ken de memes en ik vind ze grappig. Daarom nam ik nogal aanstoot aan jouw eerste post.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:00 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wij hebben respect voor elkaar, ik respecteer jou en dan hoop ik dat jij mij ook respecteert. Vooral in een land met extreemrechtse xenofoben zoals Nederland hebben wij elkaar nodig @:sebbeswensje .
Maar zal iedereen in India mij dan ook liever kwijt dan rijk zijn?quote:Op zondag 24 mei 2026 21:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar ook in India zal niet iedereen zo denken. Ik denk dat er bijvoorbeeld ook veel (voor)oordelen over de Pakistanen bestaan. Ik weet niet wat klopt of niet, maar ik ken de memes en ik vind ze grappig. Daarom nam ik nogal aanstoot aan jouw eerste post.
Daar kan ik geen uitspraken over doen, want ik kan niet voor elke Indiër spreken. Ik kan alleen doen alsof ik iemand ben die uit India komt en dat is een stuk makkelijker.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:06 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Maar zal iedereen in India mij dan ook liever kwijt dan rijk zijn?
Ah oke, dan ben ik blij dat ik ben geëmigreerd naar Nederland. Ik ben ook dankbaar voor de kansen die ik heb gekregen en de vriendschappen die ik de afgelopen tijd op heb kunnen bouwen in dit land.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraken over doen, want ik kan niet voor elke Indiër spreken. Ik kan alleen doen alsof ik iemand ben die uit India komt en dat is een stuk makkelijker.
Jij bent welkom, welkom in dit land.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:10 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ah oke, dan ben ik blij dat ik ben geëmigreerd naar Nederland. Ik ben ook dankbaar voor de kansen die ik heb gekregen en de vriendschappen die ik de afgelopen tijd op heb kunnen bouwen in dit land.
Kip madrasquote:
Kip tandoori reken ik ook goed, maar dan wel die van Wereldgerechten van Knorrquote:Op zondag 24 mei 2026 21:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij bent welkom, welkom in dit land.
[..]
Kip madraswe beginnen bij vindaloo en we willen weten wat ze nog meer in het assortiment hebben, want de vindaloo ben ik nu zat.
quote:
Man of culturequote:Op zondag 24 mei 2026 21:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kip tandoori reken ik ook goed, maar dan wel die van Wereldgerechten van Knorr
Vlak jezelf niet uit, broederquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |