abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 mei 2026 @ 21:05:08 #26
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220879757
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:00 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Wij hebben respect voor elkaar, ik respecteer jou en dan hoop ik dat jij mij ook respecteert. Vooral in een land met extreemrechtse xenofoben zoals Nederland hebben wij elkaar nodig @:sebbeswensje .
Maar ook in India zal niet iedereen zo denken. Ik denk dat er bijvoorbeeld ook veel (voor)oordelen over de Pakistanen bestaan. Ik weet niet wat klopt of niet, maar ik ken de memes en ik vind ze grappig. Daarom nam ik nogal aanstoot aan jouw eerste post.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:06:47 #27
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220879770
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Maar ook in India zal niet iedereen zo denken. Ik denk dat er bijvoorbeeld ook veel (voor)oordelen over de Pakistanen bestaan. Ik weet niet wat klopt of niet, maar ik ken de memes en ik vind ze grappig. Daarom nam ik nogal aanstoot aan jouw eerste post.
Maar zal iedereen in India mij dan ook liever kwijt dan rijk zijn?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:08:17 #28
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220879782
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:06 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Maar zal iedereen in India mij dan ook liever kwijt dan rijk zijn?
Daar kan ik geen uitspraken over doen, want ik kan niet voor elke Indiër spreken. Ik kan alleen doen alsof ik iemand ben die uit India komt en dat is een stuk makkelijker.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:10:33 #29
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220879795
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:08 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Daar kan ik geen uitspraken over doen, want ik kan niet voor elke Indiër spreken. Ik kan alleen doen alsof ik iemand ben die uit India komt en dat is een stuk makkelijker.
Ah oke, dan ben ik blij dat ik ben geëmigreerd naar Nederland. Ik ben ook dankbaar voor de kansen die ik heb gekregen en de vriendschappen die ik de afgelopen tijd op heb kunnen bouwen in dit land.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:16:31 #30
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220879842
Leuk en aardig maar nu wil ik kip madras
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zondag 24 mei 2026 @ 21:17:57 #31
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220879851
sir, do not redeem!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 24 mei 2026 @ 21:18:39 #32
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220879856
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:10 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Ah oke, dan ben ik blij dat ik ben geëmigreerd naar Nederland. Ik ben ook dankbaar voor de kansen die ik heb gekregen en de vriendschappen die ik de afgelopen tijd op heb kunnen bouwen in dit land.
Jij bent welkom, welkom in dit land.
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:16 schreef MooieTop6 het volgende:
Leuk en aardig maar nu wil ik kip madras
Kip madras :') we beginnen bij vindaloo en we willen weten wat ze nog meer in het assortiment hebben, want de vindaloo ben ik nu zat.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:19:02 #33
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220879858
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 24 mei 2026 @ 21:20:36 #34
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220879866
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:18 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Jij bent welkom, welkom in dit land.
[..]
Kip madras :') we beginnen bij vindaloo en we willen weten wat ze nog meer in het assortiment hebben, want de vindaloo ben ik nu zat.
Kip tandoori reken ik ook goed, maar dan wel die van Wereldgerechten van Knorr
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zondag 24 mei 2026 @ 21:20:43 #35
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220879871
quote:
16s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zondag 24 mei 2026 @ 21:22:14 #36
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220879887
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:20 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Kip tandoori reken ik ook goed, maar dan wel die van Wereldgerechten van Knorr
Man of culture
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:23:31 #37
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220879900
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:22 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Man of culture
Vlak jezelf niet uit, broeder
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')