Zeker bij dat Amerikaanse flutbedrijf ahahaha we zijn je liever kwijt dan rijk.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:28 schreef Näsenbar het volgende:
Ik ben Ravi en ik vind dit topic een walgelijke opeenstapeling van onjuiste stereotyperingen. Ik ben naar Nederland gekomen om een functie in de IT bij een groot bedrijf te vervullen waar veel Nederlanders te dom voor zijn en vervolgens word ik door een stel nobodies op een uitstervend internetforum belachelijk gemaakt.
Very clever of us saar!quote:Op zondag 24 mei 2026 15:28 schreef Näsenbar het volgende:
Ik ben Ravi en ik vind dit topic een walgelijke opeenstapeling van onjuiste stereotyperingen. Ik ben naar Nederland gekomen om een functie in de IT bij een groot bedrijf te vervullen waar veel Nederlanders te dom voor zijn en vervolgens word ik door een stel nobodies op een uitstervend internetforum belachelijk gemaakt.
Plies give me yor passwortquote:Op zondag 24 mei 2026 16:43 schreef Telefoonvork het volgende:
Juur komputur is infected wit a vairoes.
Wat racistisch om ervan uit te gaan dat alle mensen uit India een stereotypische naam hebbenquote:Op zondag 24 mei 2026 15:26 schreef Mikeytt het volgende:
Hallo, ik ben Pradeep. 28 jaar oud en geboren en getogen in Delft. Mijn ouders komen uit Kerala, India. Hoe is het ermee?
Best een mooie taal eigenlijk. Ik snap niet wat er staat, maar het is op het oog een artistiek taaltje.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:01 schreef Jordy-B het volgende:
फिर से कितना घटिया विषय है, लिटिल बर्ड डांस।
quote:Op zondag 24 mei 2026 15:28 schreef Näsenbar het volgende:
Ik ben Ravi en ik vind dit topic een walgelijke opeenstapeling van onjuiste stereotyperingen. Ik ben naar Nederland gekomen om een functie in de IT bij een groot bedrijf te vervullen waar veel Nederlanders te dom voor zijn en vervolgens word ik door een stel nobodies op een uitstervend internetforum belachelijk gemaakt.
right.quote:aantal posts: 17.828 (gemiddeld 4 per dag)
Google Translate hielp, dus ik weet ook niet wat er staat.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Best een mooie taal eigenlijk. Ik snap niet wat er staat, maar het is op het oog een artistiek taaltje.
Dan nog zijn de memes wel leuk.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Google Translate hielp, dus ik weet ook niet wat er staat.
Maar het leek me weinig waarschijnlijk dat een Indiër in zijn vrije tijd Engels zou spreken.
Dit zou een Indiër nooit zeggen. Wellicht kan je eens kijken naar de TT?quote:Op zondag 24 mei 2026 15:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zeker bij dat Amerikaanse flutbedrijf ahahaha we zijn je liever kwijt dan rijk.
Hallo @Innisdemon wat bedoel je hier precies mee?quote:
Heb jij enig idee hoeveel mensen er in India wonen? Hoe kun jij dit zo stellig zeggen terwijl je zelf wel stellig durft te beweren wat iemand uit India zou zeggen. Ik zie hier toch graag iets meer onderbouwing voor tegemoet.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:53 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dit zou een Indiër nooit zeggen. Wellicht kan je eens kijken naar de TT?
Wij hebben respect voor elkaar, ik respecteer jou en dan hoop ik dat jij mij ook respecteert. Vooral in een land met extreemrechtse xenofoben zoals Nederland hebben wij elkaar nodig @SebbeSwensje .quote:Op zondag 24 mei 2026 20:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoeveel mensen er in India wonen? Hoe kun jij dit zo stellig zeggen terwijl je zelf wel stellig durft te beweren wat iemand uit India zou zeggen. Ik zie hier toch graag iets meer onderbouwing voor tegemoet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |