Ze was toch zo goed in dat laatste?quote:Op zondag 24 mei 2026 17:05 schreef Rob het volgende:
[..]
Als je maar niet in mij gaat bijten of sabbelen.
O echt, die heb ik nooit gezienquote:Op zondag 24 mei 2026 17:01 schreef Homijn het volgende:
[..]
Toen Lovely nog Loveable was, heeft de UI-politie ooit deze ontwerpen gemaakt
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 mei 2026 17:05 schreef Rob het volgende:
[..]
Als je maar niet in mij gaat bijten of sabbelen.
Pak 'm DJMOquote:
Wat zegt men toch altijd, wie zwijgt stemt toe, tochquote:
In de keuken mag ook kan ze daarna gelijk koffie maken anders moeten wij dat weer doenquote:
Ik speel geeen scènes uit de Police acadamy na.quote:
quote:
De UI-politie heeft zo'n 1000 UI's ontworpen. Pakweg 85-90 procent is nooit gebruiktquote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 17:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik speel geeen scènes uit de Police acadamy na.
quote:Op zondag 24 mei 2026 17:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
De UI-politie heeft zo'n 1000 UI's ontworpen. Pakweg 85-90 procent is nooit gebruikt
O dat is jammer, maar ja iemand moet het ook mooi vinden natuurlijkquote:Op zondag 24 mei 2026 17:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
De UI-politie heeft zo'n 1000 UI's ontworpen. Pakweg 85-90 procent is nooit gebruikt
Ik dacht ff dat je het over kerels had!quote:Op zondag 24 mei 2026 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer, maar ja iemand moet het ook mooi vinden natuurlijk
Ik heb een paar keer een ander gehad, maar blijf hangen bij deze
Heb je eerst die scene zitten afkijken voor je kon reageren?quote:
Nou het was het eerste waar ik aan heb aan dacht toen we het over het onderwerp hadden!quote:Op zondag 24 mei 2026 17:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je eerst die scene zitten afkijken voor je kon reageren?
O daar heb ik er ook een paar van gehad hoorquote:
Dat verbaast me niks. Het is een van beste scènes uit de serie. Net zoals als die twee die bij die homobar naar binnen gingenquote:Op zondag 24 mei 2026 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou het was het eerste waar ik aan heb aan dacht toen we het over het onderwerp hadden!
Ik zou niet durvenquote:Op zondag 24 mei 2026 17:05 schreef Rob het volgende:
[..]
Als je maar niet in mij gaat bijten of sabbelen.
Heeft iemand gelekt ?quote:
Fringquote:
Stoute Fring.quote:
Met ze nageltjes prikquote:
Ik ook, lekker bakkie. En dan straks de laatste van vandaag, over een uurtjequote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is geen enkel probleem, het komt wel op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |