quote:
Alles is een mijlpaalquote:
Mooie paal, broerquote:
Dat zei je vanacht ook tegen mij.quote:
quote:
Je bent er bijna nooit meer, maar dat al een paar maanden nietquote:
We love to party.quote:
quote:
Heeft speciale betekenis voor michquote:Op zondag 24 mei 2026 16:50 schreef Homijn het volgende:
Zie dan hoe mooi dat staat. In plaats van die rare kerstbeer
Vind die 6 geen mooie UI die beer is beterquote:Op zondag 24 mei 2026 16:50 schreef Homijn het volgende:
Zie dan hoe mooi dat staat. In plaats van die rare kerstbeer
quote:Op zondag 24 mei 2026 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind die 6 geen mooie UI die beer is beter
Beste UIquote:
Ja, wel jammer dat ze er bijna niet meer isquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 24 mei 2026 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, wel jammer dat ze er bijna niet meer is
Vond die van Lovely altijd mooiquote:
Liev is mooiquote:
MrsLovablequote:Op zondag 24 mei 2026 17:01 schreef Homijn het volgende:
[..]
Toen Lovely nog Loveable was, heeft de UI-politie ooit deze ontwerpen gemaakt
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Als je maar niet in mij gaat bijten of sabbelen.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij 'augurk' moet ik nu steeds aan Rob denken.
Ja van b innen en van buitenquote:
Je brengt me op ideeën.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:05 schreef Rob het volgende:
[..]
Als je maar niet in mij gaat bijten of sabbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |