O daar heb ik er ook een paar van gehad hoorquote:
Dat verbaast me niks. Het is een van beste scènes uit de serie. Net zoals als die twee die bij die homobar naar binnen gingenquote:Op zondag 24 mei 2026 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou het was het eerste waar ik aan heb aan dacht toen we het over het onderwerp hadden!
Ik zou niet durvenquote:Op zondag 24 mei 2026 17:05 schreef Rob het volgende:
[..]
Als je maar niet in mij gaat bijten of sabbelen.
Heeft iemand gelekt ?quote:
Fringquote:
Stoute Fring.quote:
Met ze nageltjes prikquote:
Ik ook, lekker bakkie. En dan straks de laatste van vandaag, over een uurtjequote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is geen enkel probleem, het komt wel op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |