Maar dit is toch wel een soort historisch, bijzonder gevecht? Dan ga je toch net wat verder dan normaal? Denk Jutta op de OS,quote:Op zondag 24 mei 2026 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Rico valt alles mee, maar Usyk heeft best veel gevechten gehad waar hij de laatste rondes echt begint te slopen.
Nu een high kick, bam.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Usyk wankelde een beetje vorige ronde, kijken of Rico door kan pakken.
Rico lijkt nu ook wat meer afstand te houden.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Usyk wankelde een beetje vorige ronde, kijken of Rico door kan pakken.
Als hij hem wint wel.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar dit is toch wel een soort historisch, bijzonder gevecht? Dan ga je toch net wat verder dan normaal? Denk Jutta op de OS,.
Vooral dat laatste zat ik ook al aan te denken,quote:Op zondag 24 mei 2026 00:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij kijkt niet lekker uit z'n ogen in elk geval, meer dan eens toch wel een wat wanhopige blik. Nou blijft het natuurlijk een sport waarmee het met één rake klap ook ineens klaar kan zijn
Die 'expert' die bij de uitzending de score bij houdt heeft er ook minstens 7 van de eerste 9 voor Verhoeven.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:03 schreef Gremen het volgende:
6-3 voor Rico nu (behalve bij nu.nl die denken dat Rico 8-1 staat)
Jammerquote:Op zondag 24 mei 2026 01:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vooral dat laatste zat ik ook al aan te denken,. Ik zocht de blauw-oog FOK! emoji maar ik kan ‘m niet vinden.
Stukje nagelbijtenquote:
Begin van de ronde wel beter van Verhoeven. Usyk had een 20-30 sec oid.quote:
Denk dat de jury was conservatiever is qua scores inderdaad.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die 'expert' die bij de uitzending de score bij houdt heeft er ook minstens 7 van de eerste 9 voor Verhoeven.
Rondes waarin het naar 50/50 neigt eerder naar de regerend kampioen, wat op zich niet geheel onlogisch is.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat de jury was conservatiever is qua scores inderdaad.
Ik ga niet naar Egypte maatquote:Op zondag 24 mei 2026 01:05 schreef 3rr0r het volgende:
Usyk kan alleen met een KO winnen joh anders gaan we de tent daar afbreken. Rico staat 100% meerdere rondes voor
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |