Promotiesquote:It is an independent and well-known organization not recognized by the "big four" governing bodies (WBA, WBC, IBF and WBO), who only recognize each other in their rankings and title unification rules.
It is recognized as a legitimate world championship by the British Boxing Board of Control, the European Boxing Union, BoxRec, and BoxingScene but is unrecognized as such by The Ring magazine.
Werken voor je 100Mquote:Op zondag 24 mei 2026 00:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Als wereldkampioen mag je wel wat meer laten zien dan dat Usyk doet eerlijk gezegd. Is al ronde 7 inmiddels.
Beter dan zijn laatste Glory partijen.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:51 schreef Droopie het volgende:
Tis ook gewoon een goede bokspartij met boksen.
Rico is een beest, altijd geweestquote:Op zondag 24 mei 2026 00:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Rico is wel mokerfit zeg, je zou denken dat die nu wel eens buitenadem zou zijn. Niets van dat.
Of Rico is nog een groter beest dan we al wisten.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:53 schreef PzKpfw het volgende:
Zou die Oekraïner zich niet gewoon enorm inhouden?
Rico valt alles mee, maar Usyk heeft best veel gevechten gehad waar hij de laatste rondes echt begint te slopen.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik krijg het alleen mee via dit topic en de liveblog van nu.nl maar die Oekraïner moet toch helemaal van z’n a propos zijn, of niet?
Heeft hij Rico onderschat of is hij simpelweg niet goed genoeg?
Hij kijkt niet lekker uit z'n ogen in elk geval, meer dan eens toch wel een wat wanhopige blik. Nou blijft het natuurlijk een sport waarmee het met één rake klap ook ineens klaar kan zijnquote:Op zondag 24 mei 2026 00:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik krijg het alleen mee via dit topic en de liveblog van nu.nl maar die Oekraïner moet toch helemaal van z’n a propos zijn, of niet?
Heeft hij Rico onderschat of is hij simpelweg niet goed genoeg?
Maar dit is toch wel een soort historisch, bijzonder gevecht? Dan ga je toch net wat verder dan normaal? Denk Jutta op de OS,quote:Op zondag 24 mei 2026 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Rico valt alles mee, maar Usyk heeft best veel gevechten gehad waar hij de laatste rondes echt begint te slopen.
Nu een high kick, bam.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Usyk wankelde een beetje vorige ronde, kijken of Rico door kan pakken.
Rico lijkt nu ook wat meer afstand te houden.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Usyk wankelde een beetje vorige ronde, kijken of Rico door kan pakken.
Als hij hem wint wel.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar dit is toch wel een soort historisch, bijzonder gevecht? Dan ga je toch net wat verder dan normaal? Denk Jutta op de OS,.
Vooral dat laatste zat ik ook al aan te denken,quote:Op zondag 24 mei 2026 00:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij kijkt niet lekker uit z'n ogen in elk geval, meer dan eens toch wel een wat wanhopige blik. Nou blijft het natuurlijk een sport waarmee het met één rake klap ook ineens klaar kan zijn
Die 'expert' die bij de uitzending de score bij houdt heeft er ook minstens 7 van de eerste 9 voor Verhoeven.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:03 schreef Gremen het volgende:
6-3 voor Rico nu (behalve bij nu.nl die denken dat Rico 8-1 staat)
Jammerquote:Op zondag 24 mei 2026 01:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vooral dat laatste zat ik ook al aan te denken,. Ik zocht de blauw-oog FOK! emoji maar ik kan ‘m niet vinden.
Stukje nagelbijtenquote:
Begin van de ronde wel beter van Verhoeven. Usyk had een 20-30 sec oid.quote:
Denk dat de jury was conservatiever is qua scores inderdaad.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die 'expert' die bij de uitzending de score bij houdt heeft er ook minstens 7 van de eerste 9 voor Verhoeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |