Heel apartquote:
En dan nu onderling kickboksen. Ik heb wel een vermoeden wie van de twee de beste allround vechtsporter is.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:08 schreef TwenteFC het volgende:
Boven verwachting gedaan door Rico, super knap. Maar Usyk in zijn eigen sport is ook eigenlijk niet te doen.
Goede kans dat hij er in de volgende ronde uit was gegaan, maar hier op zo'n moment er tussen springen als scheids in een gevecht om een wereldtitel is oprecht debiel.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:09 schreef vul_maar_in het volgende:
naja hij was wel klaar volgens mij hoor.
niks.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:10 schreef Middelpunt het volgende:
Wat heeft de scheidsrechter verkeerd gedaan?
Rico die was niet blijven staan.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:09 schreef heywoodu het volgende:
Tja, groot respect hoor. De dominante wereldkampioen min of meer gedomineerd en uiteindelijk verloren omdat de scheidsrechter besluit dat hij niet mag winnen, dan heb je het gewoon goed gedaan. Te goed, blijkbaar
denk meer een stukje medische preventietactiekenquote:Op zondag 24 mei 2026 01:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goede kans dat hij er in de volgende ronde uit was gegaan, maar hier er tussen springen als scheids in een gevecht om een wereldtitel is oprecht debiel.
denk dat het ook wel gezond was om te stoppen, die keek verre van fris uit zijn ogen.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Verhoeven was rijp voor de sloop, prima beslissing.
Heb je de laatste serie slagen gemist of zo?quote:Op zondag 24 mei 2026 01:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Verloren door de scheids,? Wat een domper. Zoiets laat je toch nog een ronde doorgaan als hij niet wiegelt als aan baby?
Die laatste 2 seconden nog wel gok ik. De laatste ronde was natuurlijk een lastiger verhaalquote:Op zondag 24 mei 2026 01:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rico die was niet blijven staan.
Zal wel een paar miljoen van 100 toegezegd hebben gekregen.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:10 schreef Middelpunt het volgende:
De ronde was nagenoeg voorbij knuppel.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heb je de laatste serie slagen gemist of zo?
quote:Op zondag 24 mei 2026 01:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
quote:
Te vroeg er tussen gesprongen. Verhoeven stond op het punt om gestrekt te gaan, maar de ronde duurde nog 2 seconden en die had hij best kunnen overleven. Dan was de volgende ronde wel erg lastig geworden, maar dit was gewoon domme timing van de scheids, dat doe je in een gevechtje tussen twee jongelingen die proberen iets op te bouwen...niet in een wereldtitelgevecht.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:10 schreef Middelpunt het volgende:
Als je mijn eerdere posts niet hebt gelezen, kan je beter niet reageren,quote:Op zondag 24 mei 2026 01:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar dan had je het risico dat Verhoeven wel blijft staan en de wedstrijd wint, dat kunnen we niet hebben. Dit was een makkelijke manier om de uitslag te fixen.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Te vroeg er tussen gesprongen. Verhoeven stond op het punt om gestrekt te gaan, maar de ronde duurde nog 2 seconden en die had hij best kunnen overleven. Dan was de volgende ronde wel erg lastig geworden, maar dit was gewoon domme timing van de scheids, dat doe je in een gevechtje tussen twee jongelingen die proberen iets op te bouwen...niet in een wereldtitelgevecht.
Dat dus, zou een schande zijn voor de sport als hij zou verliezen.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:13 schreef 3rr0r het volgende:
Hij moest natuurlijk undefeated blijven, geen risico
Niet zo gek na 11 ronden boksenquote:Op zondag 24 mei 2026 01:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
denk dat het ook wel gezond was om te stoppen, die keek verre van fris uit zijn ogen.
Ja, dat mocht niet gebeuren inderdaad. Scheidsrechter zocht duidelijk naar een moment om zoiets te voorkomen.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar dan had je het risico dat Verhoeven wel blijft staan en de wedstrijd wint, dat kunnen we niet hebben. Dit was een makkelijke manier om de uitslag te fixen.
Misschien iets te gretig op het einde.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:15 schreef northernlight81 het volgende:
Zo jammer dit. Rico was het hele gevecht beter tot die knockdown. Hij was echt zo dicht bij de titel.
Het blijft een oostblokkerquote:
Dat was het zeker. Verdediging lag open hij was rijp voor de sloop. Wel stom dat de scheids het niet nog even aangekeken heeft.quote:
Doe eens een foto dan.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:17 schreef RipCity het volgende:
Wie zijn deze clowns nou weer die op tv willen
Dronken FOK!ken en ranten, lekker maat.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:18 schreef Viesdik het volgende:
Ik zei van te voren al. Dit is het boegbeeld voor Oekraïne. De morele held om dat land door de oorlog te loodsen.
Dat hij zou kunnen verliezen is ondenkbaar.
De uitslag is zo corrupt als het meest corrupte land van de Europa: "Oekraïne",
En dan zijn er mensen die 25 euro betalen om het te kijken.
hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa allemaal losers hier in dit topic
En wat doe jij hier dan? Ga naar je bedje en poets even je tanden,quote:Op zondag 24 mei 2026 01:18 schreef Viesdik het volgende:
Ik zei van te voren al. Dit is het boegbeeld voor Oekraïne. De morele held om dat land door de oorlog te loodsen.
quote:Op zondag 24 mei 2026 01:18 schreef Viesdik het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2026 01:18 schreef Viesdik het volgende:
ik drink niet.. jammer hequote:Op zondag 24 mei 2026 01:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dronken FOK!ken en ranten, lekker maat.
Slave Ukraine jaaaaaaquote:Op zondag 24 mei 2026 01:18 schreef Viesdik het volgende:
Er zijn ook gewoon streams te vinden he. We blijven wel zuinige Hollanders natuurlijk.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:18 schreef Viesdik het volgende:
Ik zocht naar bevestiging van mijn overtuigingquote:Op zondag 24 mei 2026 01:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En wat doe jij hier dan? Ga naar je bedje en poets even je tanden,
Denken dat iedereen in dit topic betaald heeft om te kijkenquote:Op zondag 24 mei 2026 01:18 schreef Viesdik het volgende:
Gelijk heeft hij.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:20 schreef heywoodu het volgende:
Usyk heeft niet zo veel zin in dit geneuzel
Lijkt wel Boratquote:Op zondag 24 mei 2026 01:20 schreef heywoodu het volgende:
Is ook genant dat gesmeek in de ring.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:20 schreef heywoodu het volgende:
Als dit nuchter is, is dat eigenlijk niet per se een beter teken. Damn. Maar een fijne avond, uiteraard.quote:
Ga naar bed ouwequote:Op zondag 24 mei 2026 01:22 schreef RipCity het volgende:
Kan dit lekker morgen op kantoor besproken worden
100M vandaag en 20 voor Ricoquote:Op zondag 24 mei 2026 01:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Snap ik weer 10+ miljoen erbij. No problem
10? Je vergeet een nulquote:Op zondag 24 mei 2026 01:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Snap ik weer 10+ miljoen erbij. No problem
Nou hup naar bed. En vergeet niet te plassen en je tanden te poetsen.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:20 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik zocht naar bevestiging van mijn overtuiging
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |