Dat dus, zou een schande zijn voor de sport als hij zou verliezen.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:13 schreef 3rr0r het volgende:
Hij moest natuurlijk undefeated blijven, geen risico
Niet zo gek na 11 ronden boksenquote:Op zondag 24 mei 2026 01:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
denk dat het ook wel gezond was om te stoppen, die keek verre van fris uit zijn ogen.
Ja, dat mocht niet gebeuren inderdaad. Scheidsrechter zocht duidelijk naar een moment om zoiets te voorkomen.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar dan had je het risico dat Verhoeven wel blijft staan en de wedstrijd wint, dat kunnen we niet hebben. Dit was een makkelijke manier om de uitslag te fixen.
Misschien iets te gretig op het einde.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:15 schreef northernlight81 het volgende:
Zo jammer dit. Rico was het hele gevecht beter tot die knockdown. Hij was echt zo dicht bij de titel.
Het blijft een oostblokkerquote:
Dat was het zeker. Verdediging lag open hij was rijp voor de sloop. Wel stom dat de scheids het niet nog even aangekeken heeft.quote:
Doe eens een foto dan.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:17 schreef RipCity het volgende:
Wie zijn deze clowns nou weer die op tv willen
Dronken FOK!ken en ranten, lekker maat.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:18 schreef Viesdik het volgende:
Ik zei van te voren al. Dit is het boegbeeld voor Oekraïne. De morele held om dat land door de oorlog te loodsen.
Dat hij zou kunnen verliezen is ondenkbaar.
De uitslag is zo corrupt als het meest corrupte land van de Europa: "Oekraïne",
En dan zijn er mensen die 25 euro betalen om het te kijken.
hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa allemaal losers hier in dit topic
En wat doe jij hier dan? Ga naar je bedje en poets even je tanden,quote:Op zondag 24 mei 2026 01:18 schreef Viesdik het volgende:
Ik zei van te voren al. Dit is het boegbeeld voor Oekraïne. De morele held om dat land door de oorlog te loodsen.
quote:Op zondag 24 mei 2026 01:18 schreef Viesdik het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2026 01:18 schreef Viesdik het volgende:
ik drink niet.. jammer hequote:Op zondag 24 mei 2026 01:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dronken FOK!ken en ranten, lekker maat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |