quote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 00:41 schreef brother52 het volgende:
Metallica heeft nog nooit zo goed geklonken.
De drummer blijft in de maat!quote:
Zanger is dezelfde.quote:
Klinkt goed toch?quote:
Lamme Frans.quote:
Dank je. Slaap lekker.quote:
Slaap lekker.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga toch maar naar bed. Bedankt Melting en Vout
Welterusten brother.quote:
Laat het smaken.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:55 schreef livelink het volgende:
Ik ben er vanavond niet bij. Heb een etentje van mijn werk.
Redelijk,Ik werk natuurlijk in de buiten lucht, dus was dit wel prima jaquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:03 schreef Melting het volgende:
Lekker van het zonnetje genoten deze week, Bos?
quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Henk Westbroek,
dus zal wel het Goede Doel zijn dit
Ja, daarom.... vond je het niet te warm?quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Redelijk,Ik werk natuurlijk in de buiten lucht, dus was dit wel prima ja
Niet te warm, die dagen zullen nog wel komen, de komende maanden. Ik werk natuurlijk alleen in de ochtend, en ik had vanochtend een flesje koud water bij...quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, daarom.... vond je het niet te warm?
Ah, dat wist ik niet. Dat scheelt zeker. En in de middag thuis lekker in de zon gezeten?quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet te warm, die dagen zullen nog wel komen, de komende maanden. Ik werk natuurlijk alleen in de ochtend, en ik had vanochtend een flesje koud water bij...
Geslapenquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Dat scheelt zeker. En in de middag thuis lekker in de zon gezeten?
Dan groot gelijk. Aan je gezondheid denken.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geslapen![]()
Werk vergt soms iets te veel energie. En ik ben al met deze vermoeidheid bij de HA geweest. DIt loopt nog
quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Depeche MOde = People Are People
Welkom Fogel.quote:
Thanksquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Fogel.
Leuk dat je er ook weer bij bent.
Leuk druk hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thanks
Beetje druk gehad de laatste tijd.
Voornamelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |