quote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 00:41 schreef brother52 het volgende:
Metallica heeft nog nooit zo goed geklonken.
De drummer blijft in de maat!quote:
Zanger is dezelfde.quote:
Klinkt goed toch?quote:
Lamme Frans.quote:
Dank je. Slaap lekker.quote:
Slaap lekker.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga toch maar naar bed. Bedankt Melting en Vout
Welterusten brother.quote:
Laat het smaken.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:55 schreef livelink het volgende:
Ik ben er vanavond niet bij. Heb een etentje van mijn werk.
Redelijk,Ik werk natuurlijk in de buiten lucht, dus was dit wel prima jaquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:03 schreef Melting het volgende:
Lekker van het zonnetje genoten deze week, Bos?
quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Henk Westbroek,
dus zal wel het Goede Doel zijn dit
Ja, daarom.... vond je het niet te warm?quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Redelijk,Ik werk natuurlijk in de buiten lucht, dus was dit wel prima ja
Niet te warm, die dagen zullen nog wel komen, de komende maanden. Ik werk natuurlijk alleen in de ochtend, en ik had vanochtend een flesje koud water bij...quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, daarom.... vond je het niet te warm?
Ah, dat wist ik niet. Dat scheelt zeker. En in de middag thuis lekker in de zon gezeten?quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet te warm, die dagen zullen nog wel komen, de komende maanden. Ik werk natuurlijk alleen in de ochtend, en ik had vanochtend een flesje koud water bij...
Geslapenquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Dat scheelt zeker. En in de middag thuis lekker in de zon gezeten?
Dan groot gelijk. Aan je gezondheid denken.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geslapen![]()
Werk vergt soms iets te veel energie. En ik ben al met deze vermoeidheid bij de HA geweest. DIt loopt nog
quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Depeche MOde = People Are People
Welkom Fogel.quote:
Thanksquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Fogel.
Leuk dat je er ook weer bij bent.
Leuk druk hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thanks
Beetje druk gehad de laatste tijd.
Voornamelijkquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gary Moore PHiill Lynnot - OUt in the Fields
Raakten ze de kaartjes anders niet kwijt?quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:28 schreef Fogel het volgende:
In ander nieuws... bijna tijd voor dit
[ afbeelding ]
Kreeg gister een mail "ben je vergeten tickets te kopen? Hier, gebruik deze code en krijg 300kr per ticket korting". En ja, ik was het vergeten en meteen twee tickets gekocht
Mooie line upquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:28 schreef Fogel het volgende:
In ander nieuws... bijna tijd voor dit
[ afbeelding ]
Kreeg gister een mail "ben je vergeten tickets te kopen? Hier, gebruik deze code en krijg 300kr per ticket korting". En ja, ik was het vergeten en meteen twee tickets gekocht
Ze hebben niet echt een hele grote headliner dit jaar, en plek voor 10000 extra personen tov vorig jaar ofzo.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Raakten ze de kaartjes anders niet kwijt?
Ja, al ken ik er verschillende niet.quote:
Maar wel Het laatste rondje van Hazes is de basisquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:28 schreef Melting het volgende:
Het nummer hierna heet niet: Het eerste vierkantje.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:30 schreef brother52 het volgende:
Oei, mijn timing is wel eens beter geweest.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar wel Het laatste rondje van Hazes is de basis
Ik ook niet allemaal. Ik heb er 2 van wel eens live gezien..quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, al ken ik er verschillende niet.
Ik kom tot 4.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet allemaal. Ik heb er 2 van wel eens live gezien..
Ja..... op tijd laten weten dat we over zo'n anderhalf uur gaan sluiten.quote:
Dat lukte bij mij al door dit te draaien. lichten aan of nietquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:32 schreef Fogel het volgende:
20.000W lampen aan om mensen de kroeg uit te jagen.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat lukte bij mij al door dit te draaien. lichten aan of niet
quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jermaine Jackson Pia Zadora - WHen the rain begins to fall
Heel zelden. Ik werk natuurlijk niet bij PostNL. We hebben wel een aantal wijken van ze overgenomen. Maar daar zijn wel vaste mensen voor, soms moet ik invallen. Dat is hooguit een paar keer per jaar. Laatste keer is iets van een half jaar geledenquote:
Ah..... anders had je je regenpak voor zaterdag alvast klaar kunnen hangen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heel zelden. Ik werk natuurlijk niet bij PostNL. We hebben wel een aantal wijken van ze overgenomen. Maar daar zijn wel vaste mensen voor, soms moet ik invallen. Dat is hooguit een paar keer per jaar. Laatste keer is iets van een half jaar geleden
Die ligt op het werk in een kluisje. Ik hoef dus ook niet naar een garagebox voor de post. We moeten ook de post eerst zelf op route leggen enzoquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... anders had je je regenpak voor zaterdag alvast klaar kunnen hangen.
Krijgen we zaterdag ook regen dan? Volgens mij was dat nog net de dag dat het droog blijft.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... anders had je je regenpak voor zaterdag alvast klaar kunnen hangen.
Ah, nu heb ik een naam bij de stem.quote:
Zaterdagmorgen hier nog regen en onweer.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Krijgen we zaterdag ook regen dan? Volgens mij was dat nog net de dag dat het droog blijft.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:44 schreef Fogel het volgende:
Oh, terwijl jullie aan het klagen waren dat het zo warm was moest ik zowat naar huis zwemmen. Stortregen hele dag, sterke wind, 10 graden "gevoelstemp 3". Welkom in Trondheim
Maar hee, regen = geen pollen = blije Fogel.
Ik moet nog maar zien of ik hier onweer krijg... 9 van de 10 keer gaat het net langs me heen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Zaterdagmorgen hier nog regen en onweer.
Dat idee heb ik ook.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:48 schreef brother52 het volgende:
Het blijft nog steeds net wat te hoog voor hem.
Live is dit volgens mij helemaal een rampquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:48 schreef brother52 het volgende:
Het blijft nog steeds net wat te hoog voor hem.
Ik heb ze 1 keer live gezien. Nou ja, gezien, er langs gelopen toen ze aan het spelen waren. Heb er gelukkig niet veel van mee gekregen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Live is dit volgens mij helemaal een ramp
quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:51 schreef brother52 het volgende:
Tracy Chapman - Talking about a revolution.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |