quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:55 schreef Fogel het volgende:
Ohja, Berlijn, daar moet ik ook weer eens een keer heen fogelen
Veelste weinig.quote:
Nooit geweest. Maar staat wel hoog op mijn lijstquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:55 schreef Fogel het volgende:
Ohja, Berlijn, daar moet ik ook weer eens een keer heen fogelen
Pas over 2 weken.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Veelste weinig.
Volgende reis is pas over twee weken.
Makkelijk te bereiken per trein vanuit NLquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nooit geweest. Maar staat wel hoog op mijn lijst
Uh huh!quote:
Ja daarom denk ik er ook over.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Makkelijk te bereiken per trein vanuit NL
[..]
Uh huh!
Nou heb ik gehoord dat bij 1 van de buren het zwembad nog schoongemaakt moet worden.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:02 schreef brother52 het volgende:
Zeg, het is veel te warm om te schilderen hoor.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:06 schreef Melting het volgende:
Je hoeft het toverwoord maar uit te spreken en Symph komt tevoorschijn.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:11 schreef Fogel het volgende:
She told me to come, but I was already there
quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Fiction Factory Feels like heaven
quote:
Nederlandse band:quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:19 schreef brother52 het volgende:
Ik ken dit wel maar heb geen naam en rugnummer...
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier heb ik dan weer helemaal niks mee
quote:
Wordt het wel lekker weer bij jullie?quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat we dit weekend weer eens naar het strand gaan
Vorige week was het voor ons 'Op de fiets naar Zandvoort toe'.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat we dit weekend weer eens naar het strand gaan
Wel meteen een hit.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Paul kocht een sampler en dacht “Nu ga ik hem gebruiken ook”…
Dank!quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:03 schreef Melting het volgende:
Duran Duran was alweer de laatste van vanavond.
Allemaal dank voor het luisteren en voor straks een goede avond gewenst.
Zaterdag draai ik gewoon, maar volgende week donderdag ben ik er niet, omdat ik dan op het werk een bingo mag hosten.![]()
Welterusten alvast.
[ afbeelding ]
Volgens mij beide.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank!
Moet je volgende week de bingo molen bedienen of de getallen omroepen?
Of allebei?
Ik tune in na het eten. Ik denk dat dat ergens tussen 18.30 en 18.45 zal zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:12 schreef DJ11 het volgende:
Alles wijst erop dat ik vanavond om 18:30 uur ga beginnen. Ik kijk nog even naar de indeling. Kan zijn dat ik eerst een half uurtje recente nieuwe nummers doe, kan ook zijn dat ik gewoon de uitzending verleng. Aankondiging volgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |