Ik weet nog bij m'n opleiding dat m'n docent zei dat we al die tijd al zeggen dat kwantumcomputers er aan komen, maar op die schaal zijn we echt nog niet. Het blijft nog steeds bij op hele kleine en onderzoekende schaal.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:18 schreef Masberum het volgende:
Ik neem aan dat over 24 jaar er stabiele kernfusie centrales en stabiele quantumcomputers zijn. Wat betreft quantumcomputers is er wel een grap dat er elke 10 jaar wordt gezegd dat het er over 10 jaar is. Maar ja ze komen steeds verder en 24 jaar is een lange periode
Machines slijten. Ik zie robots geen lagers lopende banden of PLC vervangen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:16 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dan moeten die robots nog veel en veel goedkoper worden. In principe zou je heel veel productie nu ook al lang kunnen automatiseren met veel goedkopere machines dan een robot van ¤30.000 maar toch gebeurt het niet. Waarom? Omdat de mensen in het verre oosten nog veel minder verdienen dan dat automatisering kost.
Dus tenzij die arme mensen daar een fatsoenlijk loon gaan verdienen, blijven humanoïde robots een speeltje voor de rijke mensen.
Heb jij even mazzel als je in die sector werkt! Waarschijnlijk binnenkort twee keer zo veel werk, omdat je niet alleen de lopende band maar ook de robot naast de lopende band mag gaan repareren...quote:Op zondag 24 mei 2026 15:28 schreef halfway het volgende:
[..]
Machines slijten. Ik zie robots geen lagers lopende banden of PLC vervangen.
Ik ook niet, ik wil niet ontmoedigend zijn (of bemoedigend afhankelijk van aan welke kant je staat), maar die YouTube clip lijkt voor mij heel onprofessioneel. Ook van wat ik zie en hoor, het is alleen maar 'wat als' maar ik zie geen enkele wetenschappelijke onderbouwing.. Ze gaan ervan uit dat het kan en dan vervolgens de rest van de clip over wat de gevolgen zouden zijn..quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:44 schreef Monomeism het volgende:
Smart Dust: The Future of Surveillance
Bekijk deze YouTube-video
Heeft iemand hier trouwens ooit van gehoord via de NPO ofzo? Ik niet.
Het was de eerste de beste random video die ik aanklikte. Daar ga je toch niet direct een oordeel over vellen? Het is verder gewoon iets waar wel degelijk mee wordt geknoeid.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wil niet ontmoedigend zijn (of bemoedigend afhankelijk van aan welke kant je staat), maar die YouTube clip lijkt voor mij heel onprofessioneel. Ook van wat ik zie en hoor, het is alleen maar 'wat als' maar ik zie geen enkele wetenschappelijke onderbouwing.. Ze gaan ervan uit dat het kan en dan vervolgens de rest van de clip over wat de gevolgen zouden zijn..
Bedoel dit zegt toch wel alles?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zijn we er tochquote:Op zondag 24 mei 2026 22:24 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Het was de eerste de beste random video die ik aanklikte.
Sorry wat?quote:
Die dumbing down society die krijg je sowieso, want dat heb ik zojuist hier ook al weer bevestigd gekregen.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:45 schreef SwebbeSensje het volgende:
Als we tegen die tijd nog verder komen, want dominante islam betekent lager gemiddeld IQ. Dus collapse of society. Ik denk dus eerder downhill vanaf 2050. Hoogtepunt is voorlopig geweest. Ook gelijk het bewijs van de Fermi paradox.
Die nemen straks de wereld over en wij zijn hun bitchquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:22 schreef Monomeism het volgende:
[..]
En heb je die Chinese robots al gezien?
Waanzinnig wat die NU al kunnen doen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:02 schreef LordofLeaves het volgende:
Alleen maar kopdoeken op straat. Blanke mensen leven in compounds achter hoge hekken.
Blank.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:07 schreef Edding345 het volgende:
[..]
witte mannetjes die geen kids kunnen baren omdat hun witte vrouwen dat niet toelaten
Het wordt nog veel erger, gelukkig ben ik dan allang de pijp uit.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:04 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Misschien mag je dan juist wel blij zijn dat je niet meer leeft.![]()
Want het wordt er dan vast niet beter op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |