abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220884855
Ik ga op vakantie dit jaar dus 90% is daar aan uitgegeven :)
Twiddel
pi_220885165
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Midea heeft daar een aardige mobiele split oplossing voor.

Overigens dat verhuurders nog steeds zonwering weigeren zou crimineel moeten zijn.
Je zou nog speciale 3m folie op de buitenkant kunnen proberen of van die screens met zuignappen.

Bij mij gaat het naar een vakantie en het nieuwe huis. Laatste slurpt geld als een malle maar van dit geld accu en pv installatie.
Zonwering weigeren mag niet vlg Europese regels omtrent EPBD.
Het is zelfs verplicht voor nieuwbouw
Vakman pur sang
pi_220885179
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 08:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Midea heeft daar een aardige mobiele split oplossing voor.
Nou ja dan heb je airco (geen schertsding als een mobiele) maar dan is het nog vechten tegen de bierkaai als de ramen, muren en plat dak continue in de brandende zon zijn. Dus inderdaad eerst zonwering wat gewoon 1e vereiste is in de zin dat koeling ook maar tot bepaalde hoogte iets doet.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220885419
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:02 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Nou ja dan heb je airco (geen schertsding als een mobiele) maar dan is het nog vechten tegen de bierkaai als de ramen, muren en plat dak continue in de brandende zon zijn. Dus inderdaad eerst zonwering wat gewoon 1e vereiste is in de zin dat koeling ook maar tot bepaalde hoogte iets doet.
Mee eens maar het naast een rechtszaak starten een van de weinige oplossingen om te kunnen slapen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220885487
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zonwering weigeren mag niet vlg Europese regels omtrent EPBD.
Het is zelfs verplicht voor nieuwbouw
Wel echt pas sinds dit jaar.
Bij mijn huis mocht de actieve koeling van de bronpomp nog opgegeven worden als mitigerende maatregel.

Overigens dat ze het vanuit de bouw niet doen is nog daaraan toe maar als het alleen al zouden voorbereiden dan denkt de architect ook een keer na dat die bakken er moeten komen en kun je ze een keer fatsoenlijk wegwerken.

Ik heb straks ¤20k uitgegeven aan Warema op kleurgespoten zonwering maar als de architect de bovendorpels van de kozijnen 2cm hoger had gemaakt dan had ik alles veel mooier weg kunnen werken en had de vitrage aan de binnenkant ook op een manier kunnen hangen zodat de ramen nog open konden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220885573
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Wel echt pas sinds dit jaar.
Bij mijn huis mocht de actieve koeling van de bronpomp nog opgegeven worden als mitigerende maatregel.

Overigens dat ze het vanuit de bouw niet doen is nog daaraan toe maar als het alleen al zouden voorbereiden dan denkt de architect ook een keer na dat die bakken er moeten komen en kun je ze een keer fatsoenlijk wegwerken.

Ik heb straks ¤20k uitgegeven aan Warema op kleurgespoten zonwering maar als de architect de bovendorpels van de kozijnen 2cm hoger had gemaakt dan had ik alles veel mooier weg kunnen werken en had de vitrage aan de binnenkant ook op een manier kunnen hangen zodat de ramen nog open konden.
Klopt wordt te weinig bij stilgestaan, de ruimte voor de bak maar ook de buizen voor de voeding zouden verplicht voorbereid moeten zijn.

Wat ze dan wel weer hebben verplicht gesteld wat helemaal averechts werkt, is een master-master regeling op de ruimtes (t.b.v. klimaat)
Dat betekend als 1 kleine ruimte vraag heeft de hele installatie moet gaan lopen voor die ruimte (bv een slaapkamer)
Dit brengt problemen met zich mee met de apparatuur die gaat pendelen of zeer inefficiënt werkt.
Vakman pur sang
pi_220886309
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 09:56 schreef blomke het volgende:

[..]
Komt er een klustopic?
We gaan het zelf niet doen, wordt geplaatst. Gelukkig.
  maandag 25 mei 2026 @ 17:58:12 #83
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_220886694
Deels voor een vakantie in september, deels op de spaarrekening voor ik weet nog niet wat precies.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_220886699
Nieuwe vaste airco :D
pi_220886778
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:52 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
We gaan het zelf niet doen, wordt geplaatst. Gelukkig.
Foto's altijd welkom in subforum "projecten".
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_220887040
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 02:39 schreef leolinedance het volgende:
Drugs en hoeren.
Dit doe ik ook, en wat overblijft ga ik verbrassen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220887315
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:58 schreef karr-1 het volgende:
Deels voor een vakantie in september, deels op de spaarrekening voor ik weet nog niet wat precies.
Ik heb alles op m'n lopende. :')

Want voor die rente hoef je het niet te doen. En nog te 'weinig' om echt significant in aandelen te doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220887792
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:36 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik heb alles op m'n lopende. :')

Want voor die rente hoef je het niet te doen. En nog te 'weinig' om echt significant in aandelen te doen.
Als je elke maand wat overhoudt is het nooit 'te weinig' om wat met aandelen te doen.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:57:47 #89
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_220888727
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:36 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik heb alles op m'n lopende. :')

Want voor die rente hoef je het niet te doen. En nog te 'weinig' om echt significant in aandelen te doen.
Ik spaar dan ook niet voor de rente, dat is de moeite niet waard.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_220889518
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:57 schreef karr-1 het volgende:

[..]
Ik spaar dan ook niet voor de rente, dat is de moeite niet waard.
Waarom dan onderscheid maken tussen spaarrekening en lopende? Want je sprak specifiek over een spaarrekening.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:58:44 #91
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_220894630
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Waarom dan onderscheid maken tussen spaarrekening en lopende? Want je sprak specifiek over een spaarrekening.
Omdat ik het makkelijker vind om geld gescheiden te houden. Direct gebruik op de normale rekening, wat ik niet direct nodig heb op de spaarrekening. Een beetje overzicht kan geen kwaad.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_220894940
Ik laat het altijd maandelijks uitbetalen en het gaat dan naar aandelen.


quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Levert meer op dan aandelen
Niet waar.
pi_220894964
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:02 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Nou ja dan heb je airco (geen schertsding als een mobiele) maar dan is het nog vechten tegen de bierkaai als de ramen, muren en plat dak continue in de brandende zon zijn. Dus inderdaad eerst zonwering wat gewoon 1e vereiste is in de zin dat koeling ook maar tot bepaalde hoogte iets doet.
Hier sinds vorig jaar rolluiken die alles afsluiten en dat scheelt echt heel veel. Daarnaast vloer koeling met de warmtepomp, die combinatie maakt het behaaglijk.
Platte dak is ook geïsoleerd met 12cm pir.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:36:08 #94
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220895041
Dat gaat op de grote hoop, waar ik ook weer mijn vakanties van betaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 26-05-2026 23:43:08 ]
pi_220903893
Ik heb er zojuist een plug-in thuisbatterij van betaald
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:23:09 #96
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220903981
spaarrekening
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220904184
Restant van de openstaande factuur van de zomervakantie betaald, en de rest ingezet voor beleggingen. Het geld dat we op vakantie uitgeven betalen we gewoon van het salaris van die maand.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_220904389
Ik kwam erachter dat ik geen vakantiegeld krijg in mei (maar in juni), dus straks aan de creditcardmaatschappij. :')
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220906285
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dit doe ik ook, en wat overblijft ga ik verbrassen.
Hier ook.

Coke van billen snuiven hmmmmm :9
pi_220906419
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dit doe ik ook, en wat overblijft ga ik verbrassen.
Dat is investeren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220906611
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:30 schreef Marsenal het volgende:
Aan het modderfokking Eftelinghotel _O_
Ik heb met je te doen.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220906819
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:54 schreef nostra het volgende:

[..]
Ik heb met je te doen.
Houd je niet van leuke dingen?
-nee-
pi_220906990


[ Bericht 100% gewijzigd door paardendokter op 28-05-2026 21:55:00 ]
pi_220907134
Mijn baas vroeg ooit:
Wat deed je met je vakantiegeld?

Ik:
Tank van de auto mee volgegooid

Baas:
En de rest dan?

Ik:
De rest deed mijn moeder erbij.
Vakman pur sang
pi_220907178


[ Bericht 100% gewijzigd door paardendokter op 28-05-2026 21:55:16 ]
pi_220907266
Mijn baas vroeg ooit:
Wat deed je met je vakantiegeld?

Ik:
Tank van de auto mee volgegooid

Baas:
En de rest dan?

Ik:
Meer kreeg ik niet van mijn werkgever, dus je zult je nieuwe kleding zelf moeten kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')