abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220870011
Succes daarmee gewenst. In principe komen ze niet meer weg met het verhuren van woningen met ernstig gebrek. Want dat is het.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:31:49 #52
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220870228
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:37 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Interessant linkje ^O^

Ik doe er idd alles aan om de zon/warmte zoveel mogelijk buiten te houden.

Sowieso alle ramen en deuren en de gordijnen potdicht houden overdag.

Maar vroeg of laat komt de warmte toch binnen.
Heb 2 jaar geleden zo'n schaduwdoek gehad, maar daardoor had ik 3 maanden lang geen zicht naar buiten, en uiteindelijk scheelde dat hooguit een graad.

Vorig jaar warmtewerende folie op de ramen geplakt (binnenkant, want bovenwoning).
Scheelt ook maar een graad.

En omdat het deze week hier al van gisteren tot en met aanstaande vrijdag niet onder de 27 graden komt, met 3 dertigers, vrees ik dat ik straks al van eind mei tot einde zomer in een bloedhete woning leef.

Met uiteindelijk 29 tot 30 graden in de woonkamer en 30+ op de slaapkamer boven op zolder.

Daar wordt je letterlijk moedeloos van om zo een paar maanden te moeten leven.

Volgende week eens contact opnemen met de verhuurder, want ik las dit in dat artikel:
[..]

Daar ga je dan deze zomer waarschijnlijk niet veel aan hebben.
pi_220870601
Probleem is dat de warmte in de stenen gaat zitten.
Bij nieuwbouw is dat beter maar op een gegeven moment is het ook wel 27c binnen.
Ik heb dan vloer koeling, dit helpt, maar is geen wondermiddel.
Op dagen met echt hoge luchtvochtigheid is het niet echt aan te raden ondanks best strak ingesteld qua watertemperatuur op 19 a 20c max. (Systeem pendelt, kan nog steeds 16c water worden qua aanvoer wat ik ook doe)

Oh maar wat doe ik met vakantie geld, gaat in de pot voor een wat luxere vakantie volgend jaar, a 10k totaal nodig.
Zit nu op 6 a 7, dus dat schiet al op.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:19:35 #54
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_220870664
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Alles beter dan dat het nu is.

Bovenwoning recht op het zuiden, geen zonwering, geen airco (mag niks aan de gevel, huur).
Ik heb mn vakantiegeld aan raamsschermen & raamdoek uitgegeven en een schaduwdoek voor over het terras.

Mobiele airco werkte niet voldoende hier.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_220870765
Ik had een mobiele airco in m'n vorige appartementje, daar werd het rustig 38 graden in de zomer (in de winter bleef het overigens zonder te stoken ook gewoon altijd 18-19 graden dus ik klaag verder niet :D ). De mobiele airco had ik daar in m'n slaapkamer van ongeveer 12 m2. Als ik de deur van die kamer dicht hield, moest ik gewoon onder een deken slapen. Dat viel me helemaal niet tegen na de negatieve verhalen die je vaak over mobiele airco's leest.

Daarentegen keek ik in de zomermaanden ook maar even niet naar m'n energieverbruik, dat ding vrat echt stroom in bizarre hoeveelheden.
pi_220871008
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat viel me helemaal niet tegen na de negatieve verhalen die je vaak over mobiele airco's leest.
Juist omdat je slaapkamer zo klein is werkte hij perfect. Daar zijn die mobiele aircos best goed in. Idd wel stroomverbruik
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:12:39 #57
370431 drakin
vurig typje
pi_220871029
Een boek
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220873635
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:12 schreef drakin het volgende:
Een boek
Welk boek?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_220873700
Ik ga ermee op vakantie
  zondag 24 mei 2026 @ 09:09:10 #60
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220873729
Aandelen!!
"Hoka Hey!"
pi_220873733
Ik weet het nog niet. Misschien blijf ik in Nederland en misschien ga ik weg..

Moet eerst mijn paspoort terug vinden, die heb ik blijkbaar te goed verstopt....

Wilde wel naar Thailand.. maar misschien ook Denemarken :@
Of een beetje vrijwilligerswerk doen ergens.

Ik ben er nog niet uit... pffff :{ maar heb iig geen zin om alle weken thuis te blijven..

En als ik thuis blijf scheelt dat vaak wel wat centjes dus zal ik het op de spaarrekening zetten
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220879585
Ben op Kaapverdië bij all in hotel en van mooi weer genieten.

Ik hou zelfs geld over, die gaat naar mijn project een oldtimer opknappen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_220879622
Normaal geen speciale bestemming.
Toevallig afgelopen week de gevelbekleding laten opknappen dus laten we zeggen dat ik het daaraan uitgeef dit jaar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 24 mei 2026 @ 22:31:22 #64
370431 drakin
vurig typje
pi_220880978
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:35 schreef blomke het volgende:

[..]
Welk boek?
Die zal ik in dit topic posten, ik kan helaas net geen 2 boeken kopen van het enorme bedrag wat zich vakantiegeld noemt (ik ben grotendeels zzper dus krijg normaal helemaal geen vakantiegeld) of ik vind nog ergens een 2e hands Terry Pratchett die ik nog mis uit de Discworld serie
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220881115
Ik laat het vakantiegeld en 13e maand gewoon maandelijks uitbetalen, dus het staat allemaal al op mijn spaarrekening.
pi_220881162
Hoho ondernemers krijgen dat niet. Niet zomaar iig
Vakman pur sang
pi_220881930
Aan het modderfokking Eftelinghotel _O_
-nee-
  zondag 24 mei 2026 @ 23:59:58 #68
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220882234
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:18 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
992 GT3 Touring
Dat is echt een mokergeile bak.
pi_220882300
Hier één knutslepakket
De rest sparen, want er komt een renovatie aan en daarna wil ik wat dingen aanschaffen (zoals een balkonparasol, extra boekenkast, er gaat vast nog wel wat stuk etc).

Dat is na de bouwvak

Misschien nog een dagje uit, maar verwacht het eigenlijk niet
En misschien ga ik nog een keer de stad in voor een paar T-shirts :)
pi_220882412
Spaarrekening, vakanties gaan gewoon uit het normale budget
  maandag 25 mei 2026 @ 02:39:54 #71
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220882526
Drugs en hoeren.
pi_220882605
Bij mijn huidige werkgever geen uitkering in Mei maar hele jaar door, maar ik spaar ongeveer 2000 euro per maand, dus ergens op mijn spaarrekening.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220882671
We krijgen een nieuwe serre, dus het vakantiegeld en een deel spaargeld gaat daar aan op.
pi_220882742
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Alles beter dan dat het nu is.

Bovenwoning recht op het zuiden, geen zonwering, geen airco (mag niks aan de gevel, huur).
Midea heeft daar een aardige mobiele split oplossing voor.

Overigens dat verhuurders nog steeds zonwering weigeren zou crimineel moeten zijn.
Je zou nog speciale 3m folie op de buitenkant kunnen proberen of van die screens met zuignappen.

Bij mij gaat het naar een vakantie en het nieuwe huis. Laatste slurpt geld als een malle maar van dit geld accu en pv installatie.

[ Bericht 9% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 25-05-2026 08:20:37 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220883393
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 07:32 schreef Seeburg54 het volgende:
We krijgen een nieuwe serre, dus het vakantiegeld en een deel spaargeld gaat daar aan op.
Komt er een klustopic?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')