Daar ga je dan deze zomer waarschijnlijk niet veel aan hebben.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Interessant linkje
Ik doe er idd alles aan om de zon/warmte zoveel mogelijk buiten te houden.
Sowieso alle ramen en deuren en de gordijnen potdicht houden overdag.
Maar vroeg of laat komt de warmte toch binnen.
Heb 2 jaar geleden zo'n schaduwdoek gehad, maar daardoor had ik 3 maanden lang geen zicht naar buiten, en uiteindelijk scheelde dat hooguit een graad.
Vorig jaar warmtewerende folie op de ramen geplakt (binnenkant, want bovenwoning).
Scheelt ook maar een graad.
En omdat het deze week hier al van gisteren tot en met aanstaande vrijdag niet onder de 27 graden komt, met 3 dertigers, vrees ik dat ik straks al van eind mei tot einde zomer in een bloedhete woning leef.
Met uiteindelijk 29 tot 30 graden in de woonkamer en 30+ op de slaapkamer boven op zolder.
Daar wordt je letterlijk moedeloos van om zo een paar maanden te moeten leven.
Volgende week eens contact opnemen met de verhuurder, want ik las dit in dat artikel:
[..]
Ik heb mn vakantiegeld aan raamsschermen & raamdoek uitgegeven en een schaduwdoek voor over het terras.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Alles beter dan dat het nu is.
Bovenwoning recht op het zuiden, geen zonwering, geen airco (mag niks aan de gevel, huur).
Juist omdat je slaapkamer zo klein is werkte hij perfect. Daar zijn die mobiele aircos best goed in. Idd wel stroomverbruikquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat viel me helemaal niet tegen na de negatieve verhalen die je vaak over mobiele airco's leest.
Welk boek?quote:
Die zal ik in dit topic posten, ik kan helaas net geen 2 boeken kopen van het enorme bedrag wat zich vakantiegeld noemt (ik ben grotendeels zzper dus krijg normaal helemaal geen vakantiegeld) of ik vind nog ergens een 2e hands Terry Pratchett die ik nog mis uit de Discworld seriequote:
Midea heeft daar een aardige mobiele split oplossing voor.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Alles beter dan dat het nu is.
Bovenwoning recht op het zuiden, geen zonwering, geen airco (mag niks aan de gevel, huur).
Komt er een klustopic?quote:Op maandag 25 mei 2026 07:32 schreef Seeburg54 het volgende:
We krijgen een nieuwe serre, dus het vakantiegeld en een deel spaargeld gaat daar aan op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |