Hier ook buurvrouw.quote:
Wuustwezel is blijkbaar kouder dan Gooreind (gehucht)quote:
Hier 18quote:
Cola drink ik niet. Heb gisteren wel het gras gemaaid ja. En heel veel meuk verwijderd.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Gras maaien en een blikje coca cola drinken?
Niks is wel heel weinig maar veel wordt het niet. Vooral beetje op het balkon hangen denk ik. Daar is het tot zo'n 3 uur prima vertoeven, daarna brand je er weg.quote:
Gelukkig voor FF want dat is echt niet aan mij besteedquote:Op zaterdag 23 mei 2026 08:28 schreef _UserName_ het volgende:
Leuk muziekje voor FF: Atmozfears - The Soul
Ik snapquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:02 schreef Bargehassus het volgende:
![]()
Ik leef nog hoor. Maar had er even niet zoveel zin meer in. Maar gaat nu wel weer goed hoor.
Hey Barge, leuk je weer te zienquote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:02 schreef Bargehassus het volgende:
![]()
Ik leef nog hoor. Maar had er even niet zoveel zin meer in. Maar gaat nu wel weer goed hoor.
Morguh Wrappiequote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:14 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gelukkig voor FF want dat is echt niet aan mij besteed
Morguh MT6quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |