Dat helpt wel maar neus zit toch weer dichtquote:Op zaterdag 23 mei 2026 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helpt het dan niet als je er zalf in doet vooor je gaat slapen?
Wat een gedoe toch steeds, vervelend hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2026 07:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat helpt wel maar neus zit toch weer dicht
Ach ja
Fysiologisch waterquote:Op zaterdag 23 mei 2026 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
Zat te denken Mutske, doe je weleens stomen ?
Heb je dat altijd al gehad met die droge neus, of pas sinds je dat snurkmasker hebt?quote:
Altijdquote:Op zaterdag 23 mei 2026 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat altijd al gehad met die droge neus, of pas sinds je dat snurkmasker hebt?
O zo lang al, dat is balen.quote:
Je hebt ook een klein neusje.quote:
Awww lief van jequote:
Flink veel water gebruiken maarquote:
O ja je moet nog werken vandaag. Zal wel niet zo druk worden als het zo warm wordtquote:
Eh.. het wordt stervensdruk. Heel veel Duitsers hebben een lang pinksterweekend dus staan in de omgeving op de camping en er is markt. Gister is er 25% meer omzet gegenereerd dan de target en toen was er geen markt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja je moet nog werken vandaag. Zal wel niet zo druk worden als het zo warm wordt
Ik dacht juist met die hitte dat mensen niet naar de stad gingen?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 05:54 schreef _UserName_ het volgende:
Nou ja, is maar een collega. Maar kijk er wel naar uit. Zal heel druk worden met het warme weer, pinksterweekend en markt. Het feit dat ik het vertrouwen heb gewonnen om de boel te openen en te runnen voor de drukste dag in de week vind ik wel mooi. Hopelijk komt er een situatie waarbij normaal gesproken de bedrijfsleider bij moet komen kijken.
Morguh Sallyquote:
Goedemorgen.quote:
De klagende "oh het is zo warm" Nederlander niet nee, maar de Duitsers boeit dat weinig. Ook op regendagen zijn ze er gewoon, meer dan de Nederlanders.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht juist met die hitte dat mensen niet naar de stad gingen?
Dan kunnen die beter tegen de hittequote:Op zaterdag 23 mei 2026 08:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De klagende "oh het is zo warm" Nederlander niet nee, maar de Duitsers boeit dat weinig. Ook op regendagen zijn ze er gewoon, meer dan de Nederlanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |