Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:39 schreef gebrokenglas het volgende:
@:Rob zeg maar dat het te warm wordt vandaag voor activiteiten.
Morguh Robquote:
Dat zijn er niet zo veel dus hup hup stappen zetten dan maarquote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:50 schreef DJMO het volgende:
En m'n horloge waarschuwt ook dat ik dit uur nog 250 stappen moet zetten.
Lukt je vast wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:50 schreef DJMO het volgende:
En m'n horloge waarschuwt ook dat ik dit uur nog 250 stappen moet zetten.
Echt niquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn er niet zo veel dus hup hup stappen zetten dan maar
Ik ben lekker lui blijven zitten en heb @Rob koffie laten halenquote:
Altijd. Anti slip.quote:
En gelijk heb jequote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik ben lekker lui blijven zitten en heb @:Rob koffie laten halen
Daar had @jerney het gister over. Op de motor van geliefde.quote:
Ga je ook motorrijdenquote:
quote:
Weski kwam leuk weg met dit.quote:
Dacht het niet. Hij rijdt in een auto al beroerd, laat staan dat ik in een zijspan van een motor bij hem ga zitten.quote:
O jee, zeg je nu dat Rob geen goede rijder isquote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dacht het niet. Hij rijdt in een auto al beroerd, laat staan dat ik in een zijspan van een motor bij hem ga zitten.
Hou toch eens op met je gezuig.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
Als je posts weg gaat halen speel je geen eerlijk spel meer. Dit ga ik aankaarten.
-knip-quote:
Tot later Robquote:
Ff los laten, maatquote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
Wel verstandig, altijd weer een gezellig moment.
Let it go.quote:
Dat zeg ik net ook tegen hem.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil ook biertjes doen met Mario
Worden wel dure biertjes.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil ook biertjes doen met Mario
Ja dat heet op vakantie gaanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:27 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja, maar je moet er ook nog heen he... Karinthie is best een stukkie rijden.
Ga je er echt heen?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
Bleiburg is te te doen en hij wordt 50.
Met een afvaardiging van DTS erheen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
Bleiburg is te te doen en hij wordt 50.
En wat wulpse dames meequote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Met een afvaardiging van DTS erheen.
Alles voor Marioquote:
We gaan even omrijden om wat te regelen.quote:
Ga jij ook mee naar die bergen in Oostenrijk?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Met een afvaardiging van DTS erheen.
Nee joh. Maar het idee lijkt me best geinig.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij ook mee naar die bergen in Oostenrijk?
Met zijn alle jodelen in de bergenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee joh. Maar het idee lijkt me best geinig.
Deze gaat ook mee.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee joh. Maar het idee lijkt me best geinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |